Kostade på mig en trio häromdagen, tre tjejer på fyra timmar! Först
Shayk på Amager, sen
Andreea mitt i centrum och till sist
Angelica i Carlsberg byen. Om vi börjar bakifrån så är Angelica en gammal favorit som jag skrivit om här innan, har varit med henne säkert 10 gånger de senaste åren. Fantastisk GFE-upplevelse, så fort man kommer innanför dörren möts man av ett leende, omfamnade och våta härliga tungkyssar, och sen blir det bara ännu bättre! Tjejen jag besökte innan, Andreea, var dock en riktig besvikelse, trist och opersonligt. Den stora överraskningen och en av de bättre upplevelserna på länge var Shayk, 180 cm lång, fantastiska naturliga tuttar och röv, riktigt modellsnygg skönhet! Lite tyst och lugn vid första mottagandet men när vi väl kom igång var det en härlig respons, hon hade inget emot fingrar både i fittan och rövhålet, men framför allt har hon en helt fantastisk fitta som jag skulle kunna slicka och suga på i dagar... det gick inte att få nog av henne! Här blir det återbesök helt klart. Hon är kvar till den 21/10 och Angelica till den 15/10 så stöd en god sak och åk till Köpenhamn och knulla någon av dessa båda skönheter!