Citat:
Ursprungligen postat av
picapican
Varför ältar de hela tiden detta med vad Prins sa till tjejerna? Snacka om lättkränkta stackare.
Citat:
Ursprungligen postat av
ClasZtefanYngwezon
Handlar nog i slutändan om att han är medelålders vit svensk heterosexuell, bara där kräver vissa att han ska be om ursäkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
farling
Håller med fullständigt.
Utifrån det vi fått ta del utav kan jag inte se varför han skulle behöva be om ursäkt?
Även om det var tjejernas projekt så är de allesammans ett team och man ska väl för fan kunna komma med tips och råd om man tror sig ha något av värde att bidra med? Att det sedan inte faller i god jord hos tjejerna är ju inte hans fel. Jag vet ju givetvis inte men jag får inte känslan av att han tjötat hål i huvudet på dem heller, utan det är nog snarare lite överdrivet.
Både Gerty och Beatrice, som är lite äldre säger ju sig komma jättebra överrens med honom så jag tror snarare att det handlar om att tjejerna tillhör den gruppen unga kvinnor som anser sig ara förmer än gemene "medelålders (vit) man". Jag är själv 35-ish och i diskussioner med folk som är födda på 90-talet och uppåt känner jag definitivt att det finns en toleransgräns när det kommer till det andra könet.
Har personligen VÄLDIGT svårt för unga feministbrudar som avfärdar killar/män enkom p.g.a. deras kön, och till den gruppen räknar jag Keisha, Helene, Victoria och till viss del Michaela.
Citat:
Ursprungligen postat av
Abelssun
Produktionen tar medvetet med ett par rabiata feminister för att det ska bli käbbel. Det var väl samma när hon Stina var med för några år sedan.
Fattar inte heller vad han ska be om ursäkt för. Skillnad om han varit direkt elak.
Ni alla verkar ha glömt bort att han själv sa innan att han gillar att gå runt och ge folk kritik för att tvinga dom att bli bättre..
Och han verkar ha fokuserat på just tjejerna, för jag har inte sett honom ge förbättrings tips / kritik till killarna.
Det är ingen frisk människa som går runt och tänker "nu ska jag hitta fel hos folk och säga det till dom", och medvetet sätta sig i den "risk" positionen. Om man verkligen vill hjälpa folk att utvecklas så påpekar man och uppmuntrar det positiva och bra saker folk har gjort, det borde nån i hans ålder veta.
Men det är såklart inte det han är ute efter.
Han är en trasig människa med låg självkänsla som inte har empati för andra men kan snabbt tycka otroligt synd om sig själv.
Det har inget att göra med att han är en vit man, det har bara att göra med att han är en idiot.