2022-01-24, 19:43
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Alex påstår sig ha pippat med Victoria i Hänt🤔 de vibbarna känner man inte i programmet.
Jag kände dom vibbarna definitivt.

Där föll hon i mina ögon, han kan väl inte uppskatta hennes kropp
Det här är inte ett erkännande, men väl en insinuation
https://www.hant.se/noje/farmen-alexander-om-det-okanda-hanglet-med-victoria/8160873
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-01-24 kl. 19:49.
Citera
2022-01-24, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo

https://www.hant.se/noje/farmen-alexander-om-det-okanda-hanglet-med-victoria/8160873
Victoria! Överkänslig o översittare!
Citera
2022-01-24, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo

Trodde först hon var en soft miljöpartist men verkar mer vara en jobbig vänsterfeminist.
Citera
2022-01-24, 19:59
Medlem
Enmansdemos avatar
När fåniga bromanser uppstår brukar män säga ett förmildrande "i love you man" för att markera distansen till romantisk kärlek, Alexander valde en annan väg
Citera
2022-01-24, 19:59
Medlem
picapicans avatar
Varför ältar de hela tiden detta med vad Prins sa till tjejerna? Snacka om lättkränkta stackare.
Citera
2022-01-24, 20:01
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
• Keisha eller vad fan hon heter är en falsk zigenare.
Nej! hon är väl en falsk afrikan snarare, dvs icke-afrikan?
Citera
2022-01-24, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Varför ältar de hela tiden detta med vad Prins sa till tjejerna? Snacka om lättkränkta stackare.

Handlar nog i slutändan om att han är medelålders vit svensk heterosexuell, bara där kräver vissa att han ska be om ursäkt.
Citera
2022-01-24, 20:11
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Handlar nog i slutändan om att han är medelålders vit svensk heterosexuell, bara där kräver vissa att han ska be om ursäkt.

Håller med fullständigt.

Utifrån det vi fått ta del utav kan jag inte se varför han skulle behöva be om ursäkt?
Även om det var tjejernas projekt så är de allesammans ett team och man ska väl för fan kunna komma med tips och råd om man tror sig ha något av värde att bidra med? Att det sedan inte faller i god jord hos tjejerna är ju inte hans fel. Jag vet ju givetvis inte men jag får inte känslan av att han tjötat hål i huvudet på dem heller, utan det är nog snarare lite överdrivet.

Både Gerty och Beatrice, som är lite äldre säger ju sig komma jättebra överrens med honom så jag tror snarare att det handlar om att tjejerna tillhör den gruppen unga kvinnor som anser sig ara förmer än gemene "medelålders (vit) man". Jag är själv 35-ish och i diskussioner med folk som är födda på 90-talet och uppåt känner jag definitivt att det finns en toleransgräns när det kommer till det andra könet.
Har personligen VÄLDIGT svårt för unga feministbrudar som avfärdar killar/män enkom p.g.a. deras kön, och till den gruppen räknar jag Keisha, Helene, Victoria och till viss del Michaela.
Citera
2022-01-24, 20:17
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Håller med fullständigt.

Utifrån det vi fått ta del utav kan jag inte se varför han skulle behöva be om ursäkt?
Även om det var tjejernas projekt så är de allesammans ett team och man ska väl för fan kunna komma med tips och råd om man tror sig ha något av värde att bidra med? Att det sedan inte faller i god jord hos tjejerna är ju inte hans fel. Jag vet ju givetvis inte men jag får inte känslan av att han tjötat hål i huvudet på dem heller, utan det är nog snarare lite överdrivet.

Både Gerty och Beatrice, som är lite äldre säger ju sig komma jättebra överrens med honom så jag tror snarare att det handlar om att tjejerna tillhör den gruppen unga kvinnor som anser sig ara förmer än gemene "medelålders (vit) man". Jag är själv 35-ish och i diskussioner med folk som är födda på 90-talet och uppåt känner jag definitivt att det finns en toleransgräns när det kommer till det andra könet.
Har personligen VÄLDIGT svårt för unga feministbrudar som avfärdar killar/män enkom p.g.a. deras kön, och till den gruppen räknar jag Keisha, Helene, Victoria och till viss del Michaela.

Produktionen tar medvetet med ett par rabiata feminister för att det ska bli käbbel. Det var väl samma när hon Stina var med för några år sedan.

Fattar inte heller vad han ska be om ursäkt för. Skillnad om han varit direkt elak.
Citera
2022-01-24, 20:21
Medlem
Jag har nog aldrig stört mig så mycket på någon som Victoria. Försöker vara bildad och intellektuell men rör ihop begrepp och ord. ”Översittlig”, ”ett plank”, ”trivas stormbra” (heter stormtrivas).
Citera
2022-01-24, 20:31
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Håller med fullständigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Produktionen tar medvetet med ett par rabiata feminister för att det ska bli käbbel. Det var väl samma när hon Stina var med för några år sedan.

Fattar inte heller vad han ska be om ursäkt för. Skillnad om han varit direkt elak.

Ni alla verkar ha glömt bort att han själv sa innan att han gillar att gå runt och ge folk kritik för att tvinga dom att bli bättre..
Och han verkar ha fokuserat på just tjejerna, för jag har inte sett honom ge förbättrings tips / kritik till killarna.
Det är ingen frisk människa som går runt och tänker "nu ska jag hitta fel hos folk och säga det till dom", och medvetet sätta sig i den "risk" positionen. Om man verkligen vill hjälpa folk att utvecklas så påpekar man och uppmuntrar det positiva och bra saker folk har gjort, det borde nån i hans ålder veta.
Men det är såklart inte det han är ute efter.
Han är en trasig människa med låg självkänsla som inte har empati för andra men kan snabbt tycka otroligt synd om sig själv.
Det har inget att göra med att han är en vit man, det har bara att göra med att han är en idiot.
Senast redigerad av ola-hammastrom 2022-01-24 kl. 20:38.
Citera
2022-01-24, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Konstigt med nya regler på Farmen. Att bara de som klarar sig på Torpet får en amulett. Nåja, det kan bli intressant ändå.

Nej det är bra med lite nya regler där man kan bryta upp pakter eftersom folk vill iväg till torpet lite då och då istället för att vara kvar på farmen och skicka hem folk på löpande band.

Lite besviken på Vincent/produktionen att han/de inte krävde att sabotören skulle erkänna alt. Att han skulle ta med sig delar av belöningen. Visst kollektiv bestraffning men sabotage är fan helt upp åt väggarna.

Skönt att Alex fick ett lysande 0-3 resultat i förlorade matcher på farmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in