2006-11-03, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dyngapa
Holmström är underskattad, framförallt i Sverige. I Detroit är han nästan en stjärna. Han ÄR en stjärna i sitt sätt att skapa måltillfällen! Homer rocks. En av mina personliga favvosar.
Holmström är en föredetting, hans spelsätt behövs inte i nya NHL, numera kan du ju i princip stå orörd framför mål.
Citera
2006-11-03, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Holmström är en föredetting, hans spelsätt behövs inte i nya NHL, numera kan du ju i princip stå orörd framför mål.

Det var nog det värsta jag läst på länge
Citera
2006-11-03, 13:40
Medlem
toxicitys avatar
vad gör boston då? leder med 4-1 tappar det och förlorar på straffar!!!
jävla skit
Citera
2006-11-03, 14:19
Medlem
Citat:

Helt orörd är väl att ta i, men visst har det blivit annorlunda att stå framför mål.
http://tv4.se/sport/498371.html
Citera
2006-11-03, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanchez
Det var nog det värsta jag läst på länge

Nu drar jag till Kanada och kollar på hockey i 3 veckor, ska bli rätt gött!
Citera
2006-11-03, 14:27
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Lite fightträning vore kanske inte helt fel...

Svenskar är fjollor. Öhlund var väl den siste som slogs, och han försökte mest bara hålla i & överleva, haha...
Citera
2006-11-03, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Svenskar är fjollor. Öhlund var väl den siste som slogs, och han försökte mest bara hålla i & överleva, haha...
Lilja tycker jag är den som sett bäst ut dom sista åren. Gjorde bra ifrån sig mot Corson vet jag. Den mest aktive nu är väl annars David Printz i Phantoms, tyvärr är han lite för mycket av en punching bag...
Finns en ung snubbe i OHL som är grymt duktig både på tacklingar och fighter, Anton Hedman tror jag han heter.
Citera
2006-11-03, 14:41
Medlem
dyngapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Fjollor , nae, men dem är uppfostrade att endast lira hockey. I ES får du matchstraff om du inte tyglar dig. Däremot skulle klubbarna ta tag i det där. och en regeländring. så du bara får 5min. och matchstraff för mördar-feg-tackling i ryggen i 200 knyck. I Elitserien är det otroligt nog trärtom. F.cking stupid. J_vligt dumt regelvärk. Det om nåt borde dem ta från NHL/AHL.
Citera
2006-11-03, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dyngapa
Fjollor , nae, men dem är uppfostrade att endast lira hockey. I ES får du matchstraff om du inte tyglar dig. Däremot kanske klubbarna ta tag i det där. och en regeländring. så du bara får 5min. och matchstraff för mördar-feg-tackling i ryggen i 200 knyg. I Elitserien är det otroligt nog trärtom. F.cking stupid. J_vligt dumt regelvärk. Det om nåt borde dem ta från NHL/AHL.
Håller med! För det första är fighter betydligt mindre farliga än tacklingar i ryggen,dom dämpar folks benägenhet till att dela ut dylika tacklingar och de har ett stort underhållningsvärde. Det vi inte ska ta efter är instigator regeln som tagit bort mycket av hela poängen med fighter och där Bettman visat prov på fruktansvärd dubbelmoral.
Endast lira hockey låter helt fel tycker jag. Fighter är och kommer alltid vara en del av sporten och inget annat.
I Tyskland har dom nyligen infört 2+2 för fighting vilket vi borde ta efter.
Citera
2006-11-03, 16:45
Medlem
Punchlines avatar
Citat:

Nu drar jag till Kanada och kollar på hockey i 3 veckor, ska bli rätt gött!

Hur mycket kostar kalaset?
Citera
2006-11-03, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Hur mycket kostar kalaset?
Flyget går på 5000 lök ungefär tur och retur från Köpenhamn till Montreal.
Kommer bo lite off från NHL men ska se en match, kostar typ $45.
Kommer i huvudsak att inrikta mig på den enda old-time ligan som finns kvar: LNAH där jag ska se minst 3 matcher. Kostar ca 15CAD för garanterat 5 fighter och kanske en bench clearer
Citera
2006-11-03, 19:18
Medlem
Kikade på http://www.nhlpa.com Derian Hatcher har 3:e bäst lön i flyers 3,500,000 dollar. Hur fan kan han få så mkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in