2006-06-30, 01:56
Medlem
Icecubes avatar
För övrigt. Ingen annan än jag själv här på forumet som fått reda på att Chris Pronger vill bli tradad ifrån Edmonton, efter att ha gjort succe. Hans tjej är tydligen från USA och St. Louis, vilket verkar vara anledningen till hemlängtan, eller som det uttalats, "personal reasons". Förjävla synd och tråkigt. Pronger är halva Edmonton Oilers och vad/vem kan ersätta en sådan spelare. Scott Niedermayer, som är född i Edmonton månne ? Ja, mycket ska till innan en trade med Pronger ger payoff.
Citera
2006-06-30, 02:31
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecube
För övrigt. Ingen annan än jag själv här på forumet som fått reda på att Chris Pronger vill bli tradad ifrån Edmonton, efter att ha gjort succe.
Joda, blev känt dagarna innan draften har jag för mig.

Toronto, New York är de som förväntas bjuda för honom.
Citera
2006-06-30, 02:31
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
För övrigt. Ingen annan än jag själv här på forumet som fått reda på att Chris Pronger vill bli tradad ifrån Edmonton, efter att ha gjort succe. Hans tjej är tydligen från USA och St. Louis, vilket verkar vara anledningen till hemlängtan, eller som det uttalats, "personal reasons". Förjävla synd och tråkigt. Pronger är halva Edmonton Oilers och vad/vem kan ersätta en sådan spelare. Scott Niedermayer, som är född i Edmonton månne ? Ja, mycket ska till innan en trade med Pronger ger payoff.

Gammal skåpmat, Peca kommer heller inte vara kvar i Edmonton.
Citera
2006-06-30, 02:48
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Joda, blev känt dagarna innan draften har jag för mig.

Toronto, New York är de som förväntas bjuda för honom.

Precis. Tänkte då det är en rätt så stor nyhet och då ingen reflekterat över mitt tidigare postat inlägg. Men om nu han och flickvän verkligen vill flytta till USA och längtar tillbaka till det livet, vad hjälper Toronto?
Citera
2006-06-30, 02:56
Medlem
Glockenspiels avatar
Citat:
Precis. Tänkte då det är en rätt så stor nyhet och då ingen reflekterat över mitt tidigare postat inlägg. Men om nu han och flickvän verkligen vill flytta till USA och längtar tillbaka till det livet, vad hjälper Toronto?

St. Louis ligger, precis som Toronto och New York, i östra delen av nordamerika, medan Edmonton ligger i västra delen.
Det är antagligen därför de två lagen verkar mest intressanta.
Citera
2006-06-30, 03:48
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glockenspiel
St. Louis ligger, precis som Toronto och New York, i östra delen av nordamerika, medan Edmonton ligger i västra delen.
Det är antagligen därför de två lagen verkar mest intressanta.

No shit.

Egentligen var anledningen till att de ville flytta, att få komma tillbaka till St. Louis, då hans flickvän är född och uppvuxen där. Tror inte heller för den delen att flyg ifrån Edmonton är såpass mycket mer besvärligt än att resa ifrån Toronto.
Citera
2006-06-30, 04:33
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Egentligen var anledningen till att de ville flytta, att få komma tillbaka till St. Louis, då hans flickvän är född och uppvuxen där. Tror inte heller för den delen att flyg ifrån Edmonton är såpass mycket mer besvärligt än att resa ifrån Toronto.
Har inte läst in mig så mycket på detta, vet bara att det är bekräftat att han vill bort men anledningen har jag inte hört något om annat än att det är "personligt" och "av familjeskäl". Resten är väl spekulationer?
Citera
2006-06-30, 12:36
Medlem
Prongers fru, Lauren, och deras två söner är födda och uppväxta i St. Louis. De trivs tydligen inte i Edmonton och vill tillbaka. Lauren Pronger var dessutom djupt involverad i välgörenhetsprojekt och jobbade mycket ideelt i staden St. Louis.

Det är vad jag hört. Skulle vara bra om Blues signade honom, då skulle deras unga backuppsättning få en ledargestalt och nestor. Men som det nämnts här så är även Toronto och NY Rangers intresserade.
Citera
2006-07-01, 00:42
Medlem
xploddans avatar
Citat:
http://www.hadleyonsports.com/getReport_affiliate.php?sport=hadley&type=newslett er&name=F0630125914&size=595
Citera
2006-07-01, 01:58
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
http://www.hadleyonsports.com/getReport_affiliate.php?sport=hadley&type=newslett er&name=F0630125914&size=595

Fungerar ej. Vad var det ?

Om det var någonting om flytten har jag läst lite var stanns olika saker innan jag hörde honom själv samt Kevin Lowe (Edmontons GM) kommentera ryktet.
Citera
2006-07-01, 02:54
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Fungerar ej. Vad var det ?

Om det var någonting om flytten har jag läst lite var stanns olika saker innan jag hörde honom själv samt Kevin Lowe (Edmontons GM) kommentera ryktet.
Han skulle tydligen ha en presskonferens om alla falska rykten om vad som skulle vara orsaken.
Citera
2006-07-01, 15:19
Medlem
Toronto är helt vrickade som ger Bryan McCabe en årslön på 7,150 miljoner $!
Han är ju inte ens deras bästa back.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in