2007-03-12, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Idiotamerikanerna flyttade ju fram klockan en timme så man missade första perioden.
Samma här...
Suverän kvalitét på yahoo, bästa hockey stream jag sett. Är det någon annan än jag som har lite problem med spelaren? Bilden fryser ibland när man går till och från helskärm.
Citera
2007-03-12, 17:59
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Samma här...
Suverän kvalitét på yahoo, bästa hockey stream jag sett. Är det någon annan än jag som har lite problem med spelaren? Bilden fryser ibland när man går till och från helskärm.
Har aldrig haft några problem med yahoo faktiskt. Skönt att de låter européer titta nu också. Otroligt vacker bild.
Citera
2007-03-12, 18:12
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Har aldrig haft några problem med yahoo faktiskt. Skönt att de låter européer titta nu också. Otroligt vacker bild.

När sänder de nästa gång?
Citera
2007-03-12, 19:41
Medlem
Heinekens avatar
Kvaliten på t ex Sopcast är förnedrande men det jobbigaste är hacken, Yahoo flyter något fantastiskt fint! Suveränt, att NHL inte använder sig av internet mer till skillnad från de övriga amerikanska sporterna. Hade lätt betalat säsongsbiljett för ett par favoritlag även om det ju sänds på natten. Men det kanske vi får se mer av nästa säsong med tanke på att LA Kings och VAN Canucks öppnar i UK, en större satsning på internationell marknad månne?

Synd att matchen lugnade sig igår förresten, efter första perioden det vill säga, men Kevin Bieksa hade ju blivit avstängd några matcher om han hade släppt handskarna igen troligtvis, vad är det för förbannat fånig regel som sattes in nu när han släppte handskarna efter fem minuter för att hämnas den oschyssta tacklingen mot Santala? Bieksa fick ju spendera resten av perioden i omklädningsrummet för ett par knytnävsslag mot en spelare som antog utmaningen.
Citera
2007-03-12, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heineken
Kvaliten på t ex Sopcast är förnedrande men det jobbigaste är hacken, |
Inte när jag streamar
Citera
2007-03-12, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
När sänder de nästa gång?
Devils-Carolina på torsdag.
Citera
2007-03-12, 21:39
Medlem
Vad behövs för att se dem där yahoo sändingarna då?
Adresser och program vore fint att få
Citera
2007-03-13, 00:27
Medlem
Heinekens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Vad behövs för att se dem där yahoo sändingarna då?
Adresser och program vore fint att få

Internet går att köpa i affären och adressen är yahoo.com (navigera till NHL) .

Såg att NHL erbjuder NHL Center Ice ONLINE, fast endast i nordamerika- Warum? Nåja, som sagt förmodar jag att det går att se för oss europeer nästa säsong.
Citera
2007-03-13, 00:33
Medlem
Citat:

Såg att NHL erbjuder NHL Center Ice ONLINE, fast endast i nordamerika- Warum? Nåja, som sagt förmodar jag att det går att se för oss europeer nästa säsong.
NASN/C+ deals I presume.
Citera
2007-03-13, 06:08
Medlem
Penguins får ny arena?

http://kdka.com/topstories/local_story_071223515.html
Citera
2007-03-13, 11:14
Medlem
Citat:

Fan då måste jag ju köpa den där nymodigheten folk kallar för Internet
Citera
2007-03-13, 13:16
Medlem
EVO1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
Penguins får ny arena?

http://kdka.com/topstories/local_story_071223515.html

Jag hoppas du har rätt ,,.. vad skulle nhl annars vara utan pingviner =/.....nu blir d stanley cup next =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in