2007-02-06, 16:00
Medlem
Viasat har börjat visa AHL

Citera
2007-02-06, 17:53
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Sean Avery till Rangers. Gillas!

http://www.tsn.ca/nhl/news_story/?ID=195031

Hmm "The Turtle" passar inte i Rangers. Och ja, Avery är världens trevligaste kille utanför planen men när han är på den så gillar jag inte honom.

Och vem är Averys flickvän?
Citera
2007-02-06, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Hmm "The Turtle" passar inte i Rangers. Och ja, Avery är världens trevligaste kille utanför planen men när han är på den så gillar jag inte honom.

Brukar du umgås med Avery eller?:>
Hans flickvän är Elisha Cuthbert enligt Gunnar Nordström.
Citera
2007-02-06, 18:10
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MolleHjarta
Brukar du umgås med Avery eller?:>
Hans flickvän är Elisha Cuthbert enligt Gunnar Nordström.

Är inte ALLA spelare trevliga utanför planen?
Avery har ju inte direkt stannat 6 säsonger i de klubbar han spelat i.

Och tydligen så datar han Cuthbert och tidigare så var han ihop med Rachel Hunter.
Från Elisha Cuthberts imdb profil:

"Both her mother and brother play on Hockey Teams in Canada.

She's a huge hockey fan and has season tickets to the Kings. She also writes a blog for NHL.com called 'Hollywood Hockey Thoughts'."

För mycket offtopic och MPK nu, I'm out!
Citera
2007-02-06, 19:27
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=E8s6aid04pw

Citat:
Samuel L. Jackson coaching junior hockey.

Citera
2007-02-06, 20:03
Medlem
xploddans avatar
Citat:

Precis därför jag gillar honom. Sen har väl knappast Avery ett rykte om sig att vara trevlig utanför rinken, även om han säkert kan vara det också. Gillar troublemakers, iallfall på isen.

Varför skulle han inte passa i Rangers? Precis en sån spelare vi behöver enligt mig. Sådana behövs alltid enligt mig.
Citera
2007-02-06, 20:22
Medlem
Är inte han lite av en Jarkko Ruutu-typ?
Citera
2007-02-06, 20:52
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Precis därför jag gillar honom. Sen har väl knappast Avery ett rykte om sig att vara trevlig utanför rinken, även om han säkert kan vara det också. Gillar troublemakers, iallfall på isen.

Varför skulle han inte passa i Rangers? Precis en sån spelare vi behöver enligt mig. Sådana behövs alltid enligt mig.

Kanske, med tanke på att Kasparaitis (som jag alltid sett som en retsticka) lämnat. Och killen jobbar väl precis som alla andra och har sin egen "stil". Men det är ändå någonting med honom, jag har en "personlig" beef mot honom.
Citera
2007-02-06, 21:14
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
Är inte han lite av en Jarkko Ruutu-typ?
Jepp. Barnaby, Ruutu, Tucker etc.
Citat:
Kanske, med tanke på att Kasparaitis (som jag alltid sett som en retsticka) lämnat. Och killen jobbar väl precis som alla andra och har sin egen "stil". Men det är ändå någonting med honom, jag har en "personlig" beef mot honom.
Haha, det är där skon klämmer.
Citera
2007-02-07, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaisson 81
Viasat har börjat visa AHL

Det är riktigt grymt! Tyvärr har jag ingen tillgång.
Beror det här på att alla überbra svenskar spelar i den här, enligt media undermåliga och våldsamma ligan. Ska bli mycket intressant att se vad reaktionen blir. Tyvärr är det ju långt ifrån alla matcher som överhuvudtaget sänds på tv och därför blir ju utbudet något begränsat... Worchester och Grand-Rapids är inga höjdare imo.
Någon som kan spela in och lägga upp på lämpligt ställe?
Citera
2007-02-07, 01:11
Medlem
Citat:
Enligt mig är en stor del av problemen vi ser i dagens hockey sprungna ur en brist på Avery/Tucker/Tootoo osv spelare!
Citera
2007-02-07, 09:17
Medlem
Heinekens avatar
Hat-trick av Signore Daniel Sedin inatt.

Vissa gillar det, andra inte:

http://i130.photobucket.com/albums/p278/ephneh/finger.jpg

En av de bättre hockeybilderna jag någonsin har sett, han ser verkligen förbannat sur ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in