2006-11-14, 01:00
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maajka
dehär är mäktigt, så måste ja göra nån gång ;D

http://www.youtube.com/watch?v=xjYa-gPOFBQ
Så jävla underbart. Bra för sporten.
Citera
2006-11-14, 01:01
Medlem
Maajkas avatar
nu blev de två olika från mig på rad här, men hur många här inne har smallworld? För er som inte vet vad det är, så är det som dreamteam fast NHL, men personligen tycker jag detta är roligare än dreamteam eftersom här får man poäng för skott på mål och utvisningar osv å sen självklart mål å assist osv
Citera
2006-11-14, 01:12
Medlem
dyngapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Så jävla underbart. Bra för sporten.

http://www.youtube.com/watch?v=xjYa-gPOFBQ

hehehe crosby skakar när han kmr ut ur båset. fjant!
Citera
2006-11-14, 01:14
Medlem
dyngapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
Tycker dom flesta smeknamn våra storstjärnor har är kassa. Foppa, Sudden, Lidas... Det enda som är bra IMO är Zäta.
Japp dem suger. Totalt dötråkiga, värre än en bukfylla på slottet
Citera
2006-11-14, 01:16
Medlem
RedXs avatar
Värst vad många som verkar ogilla Crosby...
Citera
2006-11-14, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Fan va härligt. Hur är det med publikintresset i LNAH? Hur stora är arenorna de spelar i och är det ofta fullsatt? Vad är det publiken är ute efter mest, vinst i matcherna eller vinst i fighterna? Finns det överhuvudtaget finess-spelare i ligan?
I Sorel i fredags var det i princip fullsatt, ca 2000 och det är typ snitt i ligan. Dom spelar inte i så stora arenor (förutom Quebec som spelar i Nordiques gamla) så det verkar vara bra intresse. Publiken älskar helt klart fighterna men det är lika stort intresse för matchutgången också. I går var jag och såg Sherbrooke hemma, mycket jämn match med få mål och då spelade de tuffa grabbarna knappt ett enda byte. Det finns helt klart roller i lagen och alla är inte renodlade fighters även om dom flesta nog kan dansa vid behov. Minst två kedjor utgörs av killar som inte är där för att slåss utan för att producera.
Men 4e raden center ice för 10CAD är nästan det bästa av allt!
Återkommer med fler rapporter efter nästa match
Citera
2006-11-14, 03:56
Medlem
erowids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX

Klart folk tycker illa om honom. Han är ung och förbannat jävla bra. Han snurrar upp dom gamla rävarna på läktaren..va ju typ samma visa när Foppa va ny. Crosby is teh shit!
Citera
2006-11-14, 08:26
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erowid
Klart folk tycker illa om honom. Han är ung och förbannat jävla bra. Han snurrar upp dom gamla rävarna på läktaren..va ju typ samma visa när Foppa va ny. Crosby is teh shit!

Crosby är en respektlös liten gnällig j-a snorvalp, därför hatar folk honom.
Citera
2006-11-14, 14:56
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Jag gillar Crosby. Men det är fortfarande bra för sporten när en rivalitet föds mellan två unga superstjärnor, tycker du inte? Så härligt att se.
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
I Sorel i fredags var det i princip fullsatt, ca 2000 och det är typ snitt i ligan. Dom spelar inte i så stora arenor (förutom Quebec som spelar i Nordiques gamla) så det verkar vara bra intresse. Publiken älskar helt klart fighterna men det är lika stort intresse för matchutgången också. I går var jag och såg Sherbrooke hemma, mycket jämn match med få mål och då spelade de tuffa grabbarna knappt ett enda byte. Det finns helt klart roller i lagen och alla är inte renodlade fighters även om dom flesta nog kan dansa vid behov. Minst två kedjor utgörs av killar som inte är där för att slåss utan för att producera.
Men 4e raden center ice för 10CAD är nästan det bästa av allt!
Återkommer med fler rapporter efter nästa match
Låter ju riktigt nice. Hur många matcher ska du se?
Citera
2006-11-14, 15:16
Medlem
Night Stalkers avatar
Jag "hatar" inte Crosby men jag tycker inte om honom, just av den anledningen Cracker-Jack... skrev.

erowid: Varför "hatar" inte alla Ovechkin när han är (förvisso två år äldre) bättre och gör mer otroliga saker än Sid The Kid?
Citera
2006-11-14, 15:31
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Night Stalker
erowid: Varför "hatar" inte alla Ovechkin när han är (förvisso två år äldre) bättre och gör mer otroliga saker än Sid The Kid?
Skulle inte påstå att Ovechkin är bättre. Lite mer "flash" i honom dock.
Citera
2006-11-14, 16:29
Medlem
Snoppzors avatar
Angående diskussionen kring Crosby vs Ovechkin..

Enda anledningen till att jag föredrar Alexander är spelstilen, oräddheten och tyngden som man inte ser hos Sidney. Ovanligt att se en superstjärna som
kör över allt som står i vägen, men fortfarande producerar poäng.

Årets fighter hittils?
Ser man till antal fighter ligger ju Barnaby i topp, han har jobbat på bra och det är alltid så skönt att se hur han håller kontakt med domarna under fighterna.

"-Are you done with your thing?"
"- No not yet"

Personlig favoritfight hittils är Boogard vs Fedoruk, när han får käken avslagen. Kärlek <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in