2026-08-14, 13:49
Medlem
diseuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moob
Gav alla upp efter 3:e säsongen eller?

Jag tycker den har något men man har fortfarande lite svårt för han som spelar Jack Reacher, Alan Ritchson. Han är för mycket gorilla för att tas riktigt på allvar.

Vet inte när resten av avsnitten kommer men tyckte jag läste 18:e. Hoppas de släpper alla då.
Så här skrev de i ett pressmeddelande:
Reacher Season Four will return on Wednesday, August 12, 2026 with the first three episodes and a new episode weekly through September 16. Upon the Reacher Season Four finale, all eight episodes of Neagley will be released on Wednesday, September 16, 2026, exclusively on Prime Video in more than 240 countries and territories worldwide.
Citera
2026-08-14, 16:28
Medlem
Moobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Så här skrev de i ett pressmeddelande:
Reacher Season Four will return on Wednesday, August 12, 2026 with the first three episodes and a new episode weekly through September 16. Upon the Reacher Season Four finale, all eight episodes of Neagley will be released on Wednesday, September 16, 2026, exclusively on Prime Video in more than 240 countries and territories worldwide.
Ok, vad synd då lär jag glömma bort den i bruset
Citera
2026-08-14, 18:13
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moob
Gav alla upp efter 3:e säsongen eller?

Jag tycker den har något men man har fortfarande lite svårt för han som spelar Jack Reacher, Alan Ritchson. Han är för mycket gorilla för att tas riktigt på allvar.

Vet inte när resten av avsnitten kommer men tyckte jag läste 18:e. Hoppas de släpper alla då.

Glor fortsatt. Han är ju väldigt likt den karaktären som författaren skrev. En gorilla till man. Tom Cruise var ju rakt det motsatta. Skönt att man verkar slippa de andra i den här säsongen. Hans team. Blir bättre när han är helt allena.
Citera
2026-08-20, 20:13
Medlem
Kollar första avsnittet på säsong fyra nu.

Reagerar på att vissa scener känns och låter precis som alla AI-klipp man ser nu för tiden.
Kan det vara så att de ersatt vissa scener med ai-material eller är det bara jag som inbillar mig?
Citera
2026-08-29, 11:12
Medlem
Tamara: ”If I fall I will die”.
Reacher: …

Ord för ord prickade jag in Reachers svar. Och det var inte första gången den här säsongen. Huvudperson grundlurad av ung snygg tjej. Det har man sett hundra gånge förut, men än så länge inte i Reacher. Så det var väl dags. Man får leva med klyschorna för att få den här underhållningen. För man fortsätter ju titta. Bra driv som vanligt.
Citera
2026-08-30, 19:59
Medlem
kyrkstockens avatar
Tycker att det börjar bli overkligt hur flodhästen undviker kulor när han är lika smidig och snabb som kakan hermansson.
Citera
2026-08-30, 20:13
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
Tamara: ”If I fall I will die”.
Reacher: …

Ord för ord prickade jag in Reachers svar. Och det var inte första gången den här säsongen. Huvudperson grundlurad av ung snygg tjej. Det har man sett hundra gånge förut, men än så länge inte i Reacher. Så det var väl dags. Man får leva med klyschorna för att få den här underhållningen. För man fortsätter ju titta. Bra driv som vanligt.
Har också prickat in några klyschor, men jag kan leva med det. Bra driv, som du skriver och lite överraskande ultravåld då och då.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in