Citat:
Det är det Nato och USA kommer få göra förstår du.
Citat:
Du låter ju...stabil
Jag tycker, iof, att USA och NATO borde göra precis tvärtom! Det enda språk Putler förstår! För de ryska så kallade "förslagen", är med få undantag, direkta hot emot väst och den europeiska säkerhetsordningen. Putler letar bara efter ett svepskäl för att utvidga sin invasion och ockupation av delar av Ukraina, (Ryssland kan, aldrig, hålla hela Ukraina. T.o.m Stalin fick hålla på i 10 år för att knäcka skogsbröderna i lilla Baltikum).
Är du själv beredd att strida mot Putler? På tal om Putler eller Hitler för den delen vad tycker du om detta? Hundreds of Ukrainian nationalists march in honor of Nazi collaboratorhttps://www.timesofisrael.com/hundreds-of-ukrainian-nationalists-march-in-in-honor-of-nazi-collaborator/
Stepan Bandera led Ukrainian Insurgent Army, which fought alongside Nazi Germany during WWII, killing thousands of Jews and Poles
Ska vi gissa att du tycker ändå att det är...rätt ok?
Citat:
Säger du det? Var kan man läsa om den här planen från Putler, eller Pulter som du nu kallar han, från han själv alltså. När kommer expansionen mot Sverige? Är det i sommar kanske, efter han tagit Ukraina, Baltikum, Vitryssland, Polen, Kazakstan och Finland menar jag?
Så Pultler kommer bara att säga absurda saker som: "Titta jag erbjöd väst förhandlingar, men istället så kommer USA att stationera hypersonic missiles i Ukraina, i morgon!"
USA:s ev. temprära eftergift skulle iof försvåra ett sådant uttalande ifrån Putler, men inte lösa problemet med den ryska elakartade cancersvulsten som, alltid, vill expandera på grannländernas bekostnad.
USA:s ev. temprära eftergift skulle iof försvåra ett sådant uttalande ifrån Putler, men inte lösa problemet med den ryska elakartade cancersvulsten som, alltid, vill expandera på grannländernas bekostnad.
Citat:
Hehe ni högerextrema är för goa.
Bättre då med en långsiktig strategi ifrån USA:s och NATO ländernas sida. Höjd militär beredskap i Europa och kraftig upprustning, så att Ryssland rustar ihjäl sig, vilket tidigare gjorts med Sovjetunionen.
Nato och USA satsar förresten redan betydligt mer än ryssarna redan, det kommer kännas än mer för skattebetalare om det skulle öka ännu mer.