2021-11-20, 07:43
Medlem
CC75s avatar
Du är in en situation som många av oss känner igen sig i. Vi som varit med ett tag vet att det egentligen bara finns två vägar att gå. Det ena är att inte göra någonting och fortsätta "lida, drömma, hoppas" men det kommer högst troligen inte ändra något. Det andra är att visa framtassarna mot honom och se om du kan väcka hans intresse. Risk finns dock att du får ett svar du inte gillar men precis som blyga killar "aldrig" får kyssa vackra flickor finns det många tjejer som aldrig får kyssa vackra pojkar när konkurrensen om topp 10-15% är hård.

Sedan, är du säker på att du gillar honom eller är det "kärleken" du är kär i? Det senare är mycket vanligt, särskilt i unga år. Kan vara en tanke att fundera på.

// CC
Citera
2021-11-20, 10:28
Medlem
Mayahems avatar
Gå fram till honom i starta en konversation. Det kanske klickar på en gång. Alla män är inte extroverta och desperata så ibland får kvinnorna göra jobbet. Inget fel med det alls.
Citera
2021-11-20, 10:30
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Att bara stirra går ju inte. Prata som du ser den andra tjejen gör.

Fast ärligt, det är något creepy i din text.
Citera
2021-11-20, 10:32
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MOZIKASO
Hej

Jag är en tjej, det finns bara en pojke som ser bra ut på min högskola, vi går på 1 eller 2 lektioner i veckan. Så jag är kär. Men problemet är att jag stirrar på honom men han visar inga tecken på intresse. Tycker inte om eller älskar mig och stirrar aldrig på mig han pratar alltid med en annan tjej. :/

Kanske är jag singel för alltid. Vi är så långt borta men jag gillar honom verkligen och har inte känt så här förut. Det finns inga andra killar här så tjejer irriterar mig. Jag försökte släppa taget, men älskar honom ändå. Vad ska jag göra?
tjejer överallt irriterar mig, och jag behöver bara en pojkvän, men vill inte ha dejtingappar.

Sheisse..

Älska är ett stort ord.. Hur kan du älska nån som du har max 2 lektioner med per vecka!?
Citera
2021-11-20, 11:04
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Haha men din jävla panelhöna, stirra på honom som enda raggning? Kom igen nu bruden.
Ta Mikibus tips men hon är lite gammaldags så för in tipset in i en 2021 kontext så nästa gång ni har klass tillsammans så råkar du tappa pennan framför honom och du har på dig den kortaste kjol du kan hitta och sen säger "tihi jag är så klumpig" och böjer dig ner extra djupt och svankigt och du har givetvis "råkat" glömma trosor så du visar hela härligheten för honom.

Så får man kuk 2021.
Citera
2021-11-20, 11:13
Medlem
I första hand får du lägga av att stirra. Det finns absolut ingen som går igång på det. Titta lite blygt på honom i smyg kan fungera, kanske passa på att le lite samtidigt, men inte stirra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in