2021-11-19, 09:06
Bannlyst
Citat:
https://www.expressen.se/amelia/premium/experten-sa-har-ni--sex-med-slak-penis/
Experten: Så har ni sex med slak penis
En stenhård erektion är inte nödvändigt att ni ska kunna ha samlag.
Här berättar tre personer hur de gör för att ha sex med slak penis.
– Intensiteten man upplever när man blir ett med en kvinna man älskar är lika intensiv, menar Philippe, 68.
Läs också psykologen och författaren Marie de Hennezels guide till mjuka samlag – steg för steg, och tips på fem sätt att fördjupa intimiteten mellan er.
Det påstås av en psykolog i Expressen att "en stenhård erektion är inte nödvändigt". Detta är enligt mig inte sant. Jag har iallafall aldrig haft/velat ha sex med någon med slak penis. Den måste vara stenhård, som gjutjärn, annars kan det va.
Stämmer det som MD Hennezels påstår, var får hon uppgifterna ifrån? Är sex med slak penis den nya trenden...? Vad anser ni?
Citera
2021-11-19, 09:10
Avstängd
Släpper du oss förbi betalväggen på Expressen, så vi kan förstå vad hon menar och därefter kommentera?

För egen del är jag inte hård hela tiden under samlag, finns en hel del annat att hitta på med partnern, framför allt då jag fokuserar på denna
Citera
2021-11-19, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumpenpunktse
Det påstås av en psykolog i Expressen att "en stenhård erektion är inte nödvändigt". Detta är enligt mig inte sant. Jag har iallafall aldrig haft/velat ha sex med någon med slak penis. Den måste vara stenhård, som gjutjärn, annars kan det va.
Stämmer det som MD Hennezels påstår, var får hon uppgifterna ifrån? Är sex med slak penis den nya trenden...? Vad anser ni?
Självklart kan man ha "sex" med slak penis. Penetrationssex kan bli svårare men går ju med lite vilja. Oralsex är att föredra med semibånge
Citera
2021-11-19, 13:05
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumpenpunktse
Det låter som att en viss slapptask och förlorare till partiledare varit hos sexologen och fått rådgivning för sin impotens.
En slak penis är knappast vad en kvinna vill ha.
Citera
2021-11-19, 13:10
Medlem
Så vaxxet leder alltså till impotens?
Citera
2021-11-19, 13:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Det låter som att en viss slapptask och förlorare till partiledare varit hos sexologen och fått rådgivning för sin impotens.
En slak penis är knappast vad en kvinna vill ha.
Korrekt, ja en slak penis är inget som någon vill ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in