2021-11-17, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Du brydde dig tillräckligt för att skriva ett inlägg. Trådar där många går in och skriver hamnar lätt högt på aktuella ämnen.

Mycket riktigt brydde jag mig just för att tråden var allra högst upp. Hade den inte varit det så hade jag inte gnällt om det. Och nej jag är rätt säker på att moderatorerna eller åtminstone "högre uppsatta" på sidan har influens över vilka trådar som kommer upp på aktuella ämnen. Det var mycket diskussion om det förut när heta ämnen togs bort och ersattes av den då kontroversiella dagens aktuella ämnen. Men det får tas i annan tråd.
Citera
2021-11-17, 21:43
Medlem
Running_mans avatar
Vadfan. Ta vilken gammal avdankad politiker som helst och fråga dem ifall dom är sitt gamla part trogna.

Nästan alla kommer säga nej eller ha en djävla massa synpunkter på hur partiet skötts på sistone. Kvittar vilket parti det gäller...
Citera
2021-11-17, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffis
Minst sagt;

https://www.expressen.se/dinapengar/bengt-westerberg-extraknacker-for-en-miljon/

Ett svin i toppklass som anser sig ha mycket finare värderingar än andra.

Jädrans vad Vet Besterberg måste samla tomburkar och kränga second-hand prylar till Röda Korset för att kompensera den giriga plundring han utför mot samma organisation.
Citera
2021-11-17, 21:49
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Bengt ser sig som en socialliberal och menar att Sabuni har avvikit med partiet i en riktning som går emot hans och det är främst önskan om en regering med M av stöd från SD som han är emot. Vidare hävdar han att partiet har "stött ut" medlemmar som har åsikter som hans, men att han tänker rösta på dem i kommun- och regionvalen.

Han menar att SD kommer att ställa krav som berör "– Värderingar i första hand, sedan självklart synen på invandring, kultur och demokrati."

Vad han kommer att rösta på är för tidigt att säga.

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/inrikes/bengt-westerberg-t%C3%A4nker-inte-r%C3%B6sta-p%C3%A5-l/ar-AAQNYWp?ocid=msedgntp

1. Spelar hans syn på det hela någon roll vid det här laget och är han rätt person att uttala sig efter sin roll vid korruptionen inom Röda Korset?
2. Varför uttalar sig dessa drägg om frågor de sedan själva inte har några andra lösningar än exakt samma skit som har presenterats de senaste 40 åren och som bara har lett till att Sverige har hamnat i ett än sämre läge?

Bengt gör oss alla en tjänst när han slår bottenpluggen ur den sjunkande skutan.

Bengt är lite intressant då hans karriär bygger på att han artigt reste sig ur TV soffan för att ge plats åt Greve Wachtmaister o Skara Bert på valnatten för si sådär 30 år sedan. O TV publiken tolkade det som en kraftig markering mot främlingsfientlighet.
På det sätt Bengt agerar idag tyder på att han inte riktigt har följt samhällsutvecklingen sedan dess.

Men åter igen. Tack Bengt för att du hjälper till att rensa bort ett litet parti utan politiska visioner. Og vars största insats de senaste åren har varit hjärnorna bakom skatten på plastpåsar…
Citera
2021-11-17, 21:53
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Exakt varför är den här tråden högst upp på aktuella ämnen? Vem bryr sig om vad denna äckliga gubbe tycker? Det är en icke-person.
Jag förstår dig på ett sätt, men inte på ett annat sätt.

BW var personligen den som öppnade dörren för ”immigranter” utan flyktingskäl c:a1995.

Att han sedan behöver feta ersättningar för att arbeta ideellt säger en hel del om hans hjärta och själ.
Citera
2021-11-17, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Jag förstår dig på ett sätt, men inte på ett annat sätt.

BW var personligen den som öppnade dörren för ”immigranter” utan flyktingskäl c:a1995.

Att han sedan behöver feta ersättningar för att arbeta ideellt säger en hel del om hans hjärta och själ.
Jag vet ju mycket väl vem det är, men varför är hans åsikt viktig idag? Hans åsikt spelar ingen roll. Han sitter inte ens i riksdagen. Han kanske driver någon blogg eller liknande vad vet jag, det vore väl det? Svårt dock att se att denne gubbe skulle ha en signifikant följarskara dock.
Citera
2021-11-17, 21:58
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Följer i Bengans fotspår, tänker heller inte rösta L, det känns aningen bortkastat när dom inte kommer komma över spärren.
Vi är väl cirka 98 % som inte ska rösta på L.
Citera
2021-11-17, 22:19
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Jag vet ju mycket väl vem det är, men varför är hans åsikt viktig idag? Hans åsikt spelar ingen roll. Han sitter inte ens i riksdagen. Han kanske driver någon blogg eller liknande vad vet jag, det vore väl det? Svårt dock att se att denne gubbe skulle ha en signifikant följarskara dock.
Varför är nån viktig? Varför är nåt viktigt?

Djupa frågor helt klart.

BW var mycket viktig en gång i tiden.

Hade han hållit låg profil hade vi inte haft denna tråd.

Det kunde han inte.

Han själv gjorde sig aktuell. Och därmed gjorde han sig själv ”viktig” igen.
Citera
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Westerberg borde ställas inför riksrätt, äckligt kräk.
Citera
Avstängd
En av vår tids största landsförrädare har på nytt öppnat glappkäften..
Kommer ihåg hur han lämnade TV studion under valet när Ny demokrati kom in i studion..
Vilken odemokratisk djävla fjant!
Citera
2021-11-17, 22:21
Medlem
Flashsmashs avatar
Bengt Westerberg är en politiker som förmodligen har typ 200 mille på banken som han har fått för att han varit politiskt korrekt. En liten lydhund.
Citera
2021-11-17, 22:21
Medlem
skogsmarans avatar
Om det är av nyhetsvärde så kommer inte skogsmaran heller att rösta på liberalerna i nästa val.

Inte för inte som de en gång kallades folkpartiklar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in