2021-11-17, 19:53
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Obehaglig typ. Roffade åt sig hej vilt i Röda Korset och Friidrottsförbundet och var samtidigt totalt oduglig som chef, något som många underställda vittnar om. En egocentrerad besserwisser på bräcklig grund, närmast pinsamt oallmänbildad enligt trovärdiga källor.

Det värdelösa partiet Liberalerna med den ganska duktiga partiledaren jublar sannolikt nu, att banditen Westerberg lämnar partiet öppnar för en liten möjlighet att L klarar spärren -- alla normala människor avskyr ju karln.

Du glömmer dock att de som röstar på FP (Folkmordspartiet) Liberalerna INTE är normala människor.

Vi snackar partiet som producerat:
Thomas Hammarberg (numera sosse)
Cecilia Malmström
Birgitta Ohlsson
Jan Björklund
Maria Leissner
Erik Ullenhag

med fler tokar... riktigt tokstolleparti med tokstollepolitik.
Citera
2021-11-17, 20:02
Medlem
DekadentThaitorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Obehaglig typ. Roffade åt sig hej vilt i Röda Korset och Friidrottsförbundet och var samtidigt totalt oduglig som chef, något som många underställda vittnar om. En egocentrerad besserwisser på bräcklig grund, närmast pinsamt oallmänbildad enligt trovärdiga källor.

Det värdelösa partiet Liberalerna med den ganska duktiga partiledaren jublar sannolikt nu, att banditen Westerberg lämnar partiet öppnar för en liten möjlighet att L klarar spärren -- alla normala människor avskyr ju karln.

Ganska bra sammanfattning. Westerberg har byggt en karriär på att leka godhjärtat och from medan han i själva verket är en egoistisk psykopat som hatar Sverige.
Citera
2021-11-17, 20:08
Medlem
Drapåtrissors avatar
En av dom värsta landsförrädarna vi haft tillsammans med allsångskärringen som gav namn åt ett skithus Birgit Friggebo. När det krigades i Baltikum så släppte han in karavaner med turistbussar fyllda med kosovoalbaner trots att landet inte var inblandat i kriget. Många bosatte sig i t.ex Landskrona med resultatet att kriminaliteten ökade enormt i staden.
Citera
2021-11-17, 20:12
Medlem
Se där, antirasisterna är de största rasisterna. Sabuni passade tydligen inte herren.
Citera
2021-11-17, 20:12
Medlem
arakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Ironisk? Mannen har integritet och står upp för vad han tror på, istället för att vika ner sig och gå in i politiskt hyckleri.
Önskar att fler politiker vågade vara så rakryggade. Tyvärr är många idag uppbyggda på sylt, istället för ryggrad.
Bor Bengan granne med kaozare?
Tror inte det va?
Citera
2021-11-17, 20:15
Medlem
Erik Östs avatar
Skulle va kul med en debatt mellan Sabuni och Westerberg ! (kommer aldrig hända men ändå )
Citera
Bannlyst
Westerberg upphävde Lucia beslutet, så Karln har verkligen öppnat panadoras ask över.

Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Bortsett från att Westerberg låg bakom att ca 50000 jugoslavers uppehållstillstånd accepterades utan individuell prövning i ett svep så visade han Sverige rövhålet tidigare.

När han (FP/L), Olof Johansson (C), Carl Bildt (M) samt Bert Karlsson (ND) sitter i tv-studion efter en borgerlig valseger 1991. Bengt Westerberg reser sig och lämnar mitt i sändningen.

Minns inte att ett ord ens sades som skulle kunna misshaga honom. Ville han inte vara i studio med ND hade han valet att inte ens gå in i studion. Men det gjorde han för att omedelbart storma ut. Vilken drama-queen-agerande det var egentligen.

Olof Johansson visste inte hur han skulle reagera men lommande efter som en hund. Inom parentes så visade Olof Johansson vilket vekt hjärta han har. Vilket förevigades i Centerns EU-kampanj. Varken ja eller nej. Utan ”nja”. Vad faan är det för ställningstagande. Ryggradslöshet heter Olof Johansson.
Citera
Medlem
Packapappaspacks avatar
Det var på grund av denna herre jag slutade skänka pengar till hjälporganisationer, då jag insåg att svin som Bengt tar allt för stor del av kakan.
Jag kan väl ändå vara tacksam då han sparat mig en massa pengar genom året.
Att en sådan människa får utrymme än idag äcklas jag av.
Citera
2021-11-17, 20:20
Medlem
Bengt Westerberg är rasist och röstar inte på en neger. Där har ni den verkliga anledningen. Han röstar säkert på MP sedan länge, det har tjänat honom bra.
Citera
2021-11-17, 20:28
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packapappaspack
Det var på grund av denna herre jag slutade skänka pengar till hjälporganisationer, då jag insåg att svin som Bengt tar allt för stor del av kakan.
Jag kan väl ändå vara tacksam då han sparat mig en massa pengar genom året.
Att en sådan människa får utrymme än idag äcklas jag av.

Om du är genuint intresserad av att verkligen hjälpa till ska man skicka en slant till ideella organisationer som hjälper till att starta upp business på plats.

Ja på plats i U-länder. Röda korset och sån skit är passè för mig t.o.m rädda barnen som jag i åratal månadssparade i tidigare kan dra åt h-e också nu.

https://www.smallstarter.com/get-inspired/how-to-start-a-business-in-africa-with-100-dollars-or-less/

Det finns också fonder man kan spara i som hjälper till med något så otroligt som självhjälp i u-länder där de hjälper entreprenörer att komma igång på riktigt!

Googla! Vi måste sluta upp med u-hjälp , det leder ingen vart mer än att lindra ett dåligt sjukt självförvållat samvete som Westerbergs & co (sjukklövern).
Senast redigerad av Erik Öst 2021-11-17 kl. 20:57.
Citera
2021-11-17, 20:30
Medlem
ceyifam2s avatar
Det gamla Folkpartiet har ju utvecklats i en liberal riktning främst på det ekonomiska området (där en stor del av migrationen ingår, som billig arbetskraft och redskap för att öka klyftorna i samhället), att någon som Westerberg varit kvar i L tills nu säger ju att han inte inser vartåt den politik de fört barkat. L (och tidigare FP) har krattat manegen och rullat ut röda mattan för SD.

Det var länge sedan någon slags socialliberalism rådde inom L.
Citera
2021-11-17, 20:46
Medlem
LeifD2s avatar
Själv hoppas jag att Bengt Westerberg inte röstar överhuvudtaget i nästa val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in