2021-11-23, 10:26
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teknisklagd
Kan intyga det där. Vi använder inte n ordet men vi är dödströtta på vänstern som kämpar för "vår sak" och dessutom ruinerar sitt moderland på köpet. Alla vet att det är falsk trygghet och vi betraktas inte som annat än valsedlar.
Jag röstar höger sedan två barn blev skjutna i Flemingsberg.

Gå med i SD också, socialkonservatism och inte vanlig "höger".
Citera
2021-11-26, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Gå med i SD också, socialkonservatism och inte vanlig "höger".
Tack för tipset! Men det tar emot även om SD har väldigt många bra ideer spec ang rättsväsendet. Anledningen är att väldigt många medlemmar hatar såna som mig oavsett om vi är skötsamma eller ej.

Det får räcka med de partier som kan tänka sig lyssna på SD, blir Moderaterna för min del till att börja med. Gillade deras senaste lagförslag (som rödgröna delvis slog ned).
Citera
2021-11-26, 13:51
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teknisklagd
Tack för tipset! Men det tar emot även om SD har väldigt många bra ideer spec ang rättsväsendet. Anledningen är att väldigt många medlemmar hatar såna som mig oavsett om vi är skötsamma eller ej.

Det får räcka med de partier som kan tänka sig lyssna på SD, blir Moderaterna för min del till att börja med. Gillade deras senaste lagförslag (som rödgröna delvis slog ned).

Om du syftar på att du är invandrare så har vi en massa invandrare som medlemmar. De är oftast de mest radikala när vi har möten för svenskar är oftast mesiga.
Citera
2021-11-26, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
En medveten ser igenom SVT:s metoder. Inget i klippning, val av musik och annat är en slump...
Det är bra att de tänker efter. Man ska inte bara arbeta slumpmässigt. Jag brukar tänka efter. Det är bra.
Citera
2021-11-27, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Det är bra att de tänker efter. Man ska inte bara arbeta slumpmässigt. Jag brukar tänka efter. Det är bra.

Sedan när är motsatsen till agenda-driven vinkling lika med slumpmässig?
Citera
2021-11-27, 10:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag tror att det är lättare att få svenskar att ställa upp på en intervju, i Kalmar blev ju SR hotade av bidragsmigranterna. Och så vill de inte ha med invandrare med dålig svenska som påvisar hur dålig "integrationen" är. En tredje orsak är att invandrare som kan svenska inte är så PK. De kanske använder ord som neger, och säger att man skall utvisa alla kriminella invandrare. De kanske berättar att de är Sverigedemokrater också!

Hoppas på en ändring där. På plats i Uppsala dök det upp en journalist från SVT som ville prata med mig om hemarbete. Får jag syn på samma tomte igen vill jag svara med att misshandla honom så fort jag får veta vilka han arbetar för.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in