2021-11-19, 10:10
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Haha nej det var ett skämt även om jag tror att Diana mördades av brittiskakungahuset. Meghan var ju för mycket neger för brittiska kungahuset och hon visste jag inte ens var neger. Hur många Wallenbergare, Rockerfellers och Rothschilds har negrer? Extrema undantag finns ju alltid....

Det är ju bara löjligt med det brittiska kungahuset, de borde om någon ha koll, och hade de varit emot ett 'blandäktenskap', då hade det inte blivit av något bryllup med deras välsignelse. Jag tror det i högre grad handlar om klass. Och där kan man ju ha sina funderingar kring Meghan, som absolut inte är high-class. Drottning Elizabeth är ju också blivit till års, och kanske lite dement.
Citera
2021-11-19, 10:20
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Babar? Elefanten?
Citera
2021-11-20, 10:58
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Det är ju bara löjligt med det brittiska kungahuset, de borde om någon ha koll, och hade de varit emot ett 'blandäktenskap', då hade det inte blivit av något bryllup med deras välsignelse. Jag tror det i högre grad handlar om klass. Och där kan man ju ha sina funderingar kring Meghan, som absolut inte är high-class. Drottning Elizabeth är ju också blivit till års, och kanske lite dement.

Fast pappa Markle har samma blodslinje som Bush, Clintons, Washington osv så dom är blåblod dom med så hela "rasliga" delen är ju bara något man spelar upp för media och folket och det var faktiskt samma med Diana att man låtsades att hon var en vanlig kvinna när också hon var en extrem silverskedsunge med hundratals miljoner i hennes namn när hon föddes. Det är omöjligt för RH negativa att få barn med någon annan grupp än sin egen men det kanske är en diskussion för en annan tråd. Jag vidhåller att svenskors negerknullande är extremt jävla överdrivet här.
Citera
2021-11-20, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.basiliscus
Varför tror du det?
Citat:
Ursprungligen postat av Peeero
Varför skulle det vara troll? Det är en populär preferens.
Incel trolls som varit i farten förr och hittat på en massa.. Det finns ingen risk för övrig, ifall det nu inte gäller ett oattraktivt wt trash, där kan en viss % chans finnas.
Citera
2021-11-20, 20:01
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staynow
Hej
Är en Ljus man

Vill självklart inte ha en tjej, kvinna som legat med svarta eller babbar.

Var hittar man bra rena tjejer som är fria ifrån dessa ?

Jag blev kär i två kvinnor i år, men båda hade haft sex med svarta och liknande.
Det gick inte .

Jag tål inte det.

Är själv ljusblond svensk.
Vill ha en bra tjej som inte legat med kaos folket

Var hittar man en bra ren tjej som inte blivit smutsad av niggas eller babas ?
Tänker mig att ts sitter i föräldrarnas källare, drömmer/fantiserar om hur det skulle kunna vara att byta ur filten mot en livs levande kvinna men, så måste det ju kryddas med lite krav också som om det i realiteten skulle spela någon som helst roll för ts eftersom han ändå aldrig kommer att komma till.
Skulle det hända, gud förbjude, så spelar inget av ovanstående någon som helst roll. Ts kommer att korpulera alldeles oavsett.
Senast redigerad av PerniWha 2021-11-20 kl. 20:12.
Citera
2021-11-22, 18:37
Medlem
många bra svar, men många oseriösa med

svårt
Citera
2021-11-26, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Babar? Elefanten?

Hahahah så 110% cp tråd det här är. Med Svarta menas nog skattesmitare
Citera
2021-11-26, 21:50
Medlem
Fotbollsexpertens avatar
Har själv haft sex med svarta, bruna och gula tjejer så kan inte ställa sådana krav på en tjej. Ärligt talat är jag bara tacksam för de kvinnor som vill ligga med mig. Det hade jag inte själv gjort.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in