2022-04-29, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"Efter övergreppet börjar våldtäktsmannens kompisar ”hylla honom”, berättar flickan för domstolen. Enligt ett vittne skakar kompisarna hand med honom, och säger till honom att han ska vara stolt."

https://samnytt.se/forovaren-hyllades-av-kompisarna-efter-skolvaldtakten-i-vetlanda/
Tycker detta säger allt om dessa muslimsvinen.
De ser ner på icke muslimska kvinnor.

Jag skojar inte, om mitt liv hade fallerat totalt jag hade kunnat som en sista sak i livet avrätta en sådan här liten råtta till våldtäktsman. Det kokar i hela mig, han har fått komma hit med sin familj.
Svenska arbetare betalar allt för familjen, han våldtar en ung flicka och går sedan runt och skrattar och blir hyllad av sina muslimvänner.

Usch, skottpengar på ett sådant AS!

Nu är jag ingen fantast av Nordfront, men bild på den lilla fittan finns här:
https://nordfront.se/mohamad-abo-hashem-16-domdes-for-skolvaldtakten-pa-withalaskolan

Flickan är förstörd för livet, trauma för livet.
Citat:
A hade kommit långt i sin utveckling när detta hände. A var tuff i sin attityd men denna attityd kunde skalas av. A är en varm tjej med ett stort perspektiv och är omtänksam. A tänker alldeles för mycket innan hon öppnar munnen. [...] Idag orkar A inte komma till skolan. De jobbar idag stressrelaterat utifrån A:s energinivå. Hon är imponerad över att A dykt upp några gånger. A är väldigt orolig och har hög ångest. Innan denna händelse hade A kommit långt i sin sociala fobi. Efter händelsen går A aldrig ensam på stan. Det är tveksamt om A kommer att kunna återgå till hur det var före händelsen.

Om någon är körd i livet, gör Sverige en tjänst.
Citera
2022-05-19, 09:22
Medlem
Vet var han bor nu
Citera
2022-05-19, 09:29
Medlem
Ejekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perkins
Vet var han bor nu

Fick han flytta och byta skola?
Citera
2022-05-19, 18:05
Medlem
Oj stavade fel menade såklart

Vet någon var han bor nu?

Jävla autocorrect

Min gissning är att han har skyddad identitet å bor i Thailand etc

Fyfan för att betala skatt !
Citera
2022-07-11, 19:56
Medlem
Han är ju fortfarande skriven i vetlanda? Hit kan man skicka en liten hälsning till arabäcklet: Mohamad Abo Hashem, Storgatan 64a vetlanda
Citera
2023-05-10, 17:43
Medlem
Han började på Falkenbergs gymnasieskola i Måndags. Eleverna fick snabbt reda på vem han är och det spred sig som en löpeld, så idag var en av hans släktingar i skolan och hämtade sakerna i hans skåp. Han kommer förmodligen pröva lyckan i en annan stad. Eller, förhoppningsvis.
Citera
2024-03-01, 21:51
Medlem
Flera av de som vittnade för Mohamad går på gymnasiet i Vetlanda nu, bland annat Mayar Nouri som Nordfront skrev om. En anhörig till honom bombhotade en skola för ett par år sedan.
Citera
2024-03-01, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Tycker detta säger allt om dessa muslimsvinen.
De ser ner på icke muslimska kvinnor.

Jag skojar inte, om mitt liv hade fallerat totalt jag hade kunnat som en sista sak i livet avrätta en sådan här liten råtta till våldtäktsman. Det kokar i hela mig, han har fått komma hit med sin familj.
Svenska arbetare betalar allt för familjen, han våldtar en ung flicka och går sedan runt och skrattar och blir hyllad av sina muslimvänner.

Usch, skottpengar på ett sådant AS!

Nu är jag ingen fantast av Nordfront, men bild på den lilla fittan finns här:
https://nordfront.se/mohamad-abo-hashem-16-domdes-for-skolvaldtakten-pa-withalaskolan

Flickan är förstörd för livet, trauma för livet.

Om någon är körd i livet, gör Sverige en tjänst.

Helt otroligt att föräldrar inte gör ett skit mot apan som våldtog deras dotter och förstörde hennes liv, hur är det möjligt att som förälder bara låta det ske utan att göra någonting, så jävla sorgligt.

En serievåldtäksman får våldta 3 personer, "straff" ingenting som vanligt.
Vilken mardröm det måste vara att gå på en skola med dessa sjuka muslimer som hyllar våldtäksmannen, tror många svenska föräldrar förstår hur sjuka i huvudet svartskallar och negrer är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in