2021-11-15, 20:10
Medlem
Blondinss avatar
Vad är problemet?

Fräscht? Nej.
Mysigt? Nej.
Ligger gubben fastbunden och det är helt ofrivilligt? Nej.

Gäsp. Söker uppmärksamhet inget annat.
Citera
2021-11-15, 20:19
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
Källa på att hon är flata?
Tror han njöt av det, tror du inte t ex att det finns många manliga Dua Lipa fans som vill ha hennes piss i ansiktet?

https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/celebrities/16732032/brass-against-singer-sophia-uristas-fiance-jess-king-wife/
Citera
2021-11-15, 20:21
Medlem
JamesFs avatar
Det där var sexigt😍
Citera
2021-11-15, 20:37
Medlem
TheyWillKillUsAlls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Gör det då. Nämn 10 band inom metal eller synth som gör värre på scen

Dir En Grey: skär sig själva på scen

GG Allin: kommentarer överflödiga

Skinnypuppy: skär upp en död rottweiler på scen

Watain: spetsade grishuvuden på scen och kastar ut blod över publiken

Dillinger Escape Plan: sångaren bajsar i en handduk och kastar ut det i publiken

Ozzy: den berömda fladdermusen

Iggy Pop: skar sig också på scen och rullade i krossat glas

Mayhem: Sångaren hade med sig en påse med en död kråka på scen som han hyperventilerade i, plus att dom skar sig själva med taggtråd

Hantarash: klyver en död katt med machete

Blind Melon: frontmannen pissar på publiken
Citera
2021-11-15, 20:45
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyWillKillUsAll
Dir En Grey: skär sig själva på scen

GG Allin: kommentarer överflödiga

Skinnypuppy: skär upp en död rottweiler på scen

Watain: spetsade grishuvuden på scen och kastar ut blod över publiken

Dillinger Escape Plan: sångaren bajsar i en handduk och kastar ut det i publiken

Ozzy: den berömda fladdermusen

Iggy Pop: skar sig också på scen och rullade i krossat glas

Mayhem: Sångaren hade med sig en påse med en död kråka på scen som han hyperventilerade i, plus att dom skar sig själva med taggtråd

Hantarash: klyver en död katt med machete

Blind Melon: frontmannen pissar på publiken

Skinny Puppy har aldrig använt riktiga djur eller blod i sina framträdanden. Dom är vegetarianer och djurrättsaktivister.
Citera
2021-11-15, 20:47
Moderator
Humbugs avatar
Män har under lång tid haft monopol på att kasta fekalier och urin på publiken, så det är i sanning på tiden att någon kvinna i jämställdhetens namn tar sig an även den konstarten.
Stilmässigt kommer jag att tänka på GG Allin som ju var lite av en kroppsvätskornas mästare.

Jag är helt klart för att kvinnor nu börjat ta för sig mer även inom detta område.
Citera
2021-11-15, 20:48
Medlem
Om man faktiskt gör bra musik samtidigt så är det okej att vara sjuk i huvudet som artist. Som Jim Morrison. Det måste finnas något som ursäktar beteendet. det går inte om man ser ut som en kråka och är tondöv.
Citera
2021-11-15, 20:50
Medlem
Skrattade så att jag blev sen till jobbet när jag imorse först uppmärksammades på denna händelse. Otroligt gjort, och vilken jäkla volym!

Teorin att det hela skulle vara något slags uppmärksamhetsjippo köper jag inte. Flera av bandets låtar har nyligen blivit virala på Youtube och de har bokats som förband till giganterna Tool under en hel tour. Det ligger helt fel i tiden. Jag tror att hon helt enkelt är en vanlig piss-exhibitionist som fick ett galet infall.
Citera
2021-11-15, 21:25
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Vad är folk upprörda över?

Det kallas manufactured outrage på engelska, vet inte om vi har en svensk term men TS vill skapa en av tusentals trådar där man är triggade ihop över något en kvinna (annars en invandrare i andra fall) gjort.
Citera
2021-11-15, 21:41
Medlem
dotslashs avatar
Spela roll. Fanet tycker ju det är kanon. Orka bry.
Citera
2021-11-15, 22:03
Medlem
Deckard-Cains avatar
Gillar folk detta?
Citera
2021-11-15, 22:17
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Skinny Puppy har aldrig använt riktiga djur eller blod i sina framträdanden. Dom är vegetarianer och djurrättsaktivister.

Precis, men annars stämmer hans lista. Minns även KLF som slaktade ett får. Allt är väl i ”titta på mig” traditionen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in