Kände själv att jag inte hade en aning om att tjejer kunde pissa så massivt. Blev avundsjuk för en stund
Det är skillnad på hur mycket piss som på kort tid kommer ur en gammal man och en ung kvinna.
Borde inte t.ex. Magnus Uggla i jämställdhetens namn lägga en bajskorv på en kvinna ur publiken när han sjunger "Jag skiter" eller lägga en pizza på en kvinna ur publiken när han sjunger "Jag mår illa"?
Senast redigerad av fantomsmurfen 2021-11-15 kl. 15:04.
Hon sa att hon behövde pissa men inte skulle hinna till toa så de kunde lika gärna få med en tokgrej som det i showen. Kan man pissa så mycket? Svar ja! https://youtu.be/M_i-A-5jJ8s
'Brass Against' apologize after frontwoman Sophia Urista urinates on fan's face during live show
Så flatan och feministen tar upp en man från publiken och pissar på han när han ligger ned! Vad skulle hänt om detta gjorts i Sverige och hur hade rubrikerna sätt ut om det vart en man som pissade på en kvinnas om låg på golvet!?
Denna konsert sponsras av Tena Lady, Bravos Äppeljuice och Feministiskt initiativ...
Ni blå-bruna är för gulliga.
1. En kvinna hade aldrig gått upp på en scen och låtit sig bli pissad på!
2. Denna mannen däremot gick upp frivilligt. Han låg kvar under hela duschen. Och han såg mäkta glad ut efteråt.
Skall det sponsras så kanske hellre Tena Lady, Bravos Äppeljuice och mansföreningen
Den här typen av chock value var ju inte ovanlig och dessutom rätt kul när punkare gjorde det på 70 och 80-talet. Sex Pistols, GG Allin och även kvinnliga aktörer som Wendy O. Williams från The Plasmatics för att nämna några exempel.
Nu slår det en aning fel då punken (och subkulturer i allmänhet) är död och detta utförs av ett popband som mestadels spelar covers under en konsert för normies. Det är väldigt långt ifrån punk. Däremot ett smart PR-move, helt klart.
Har sett liknande på andra konserter.... Både på Pink och Kiss faktiskt. Vad beträffar strålens kraft så kan jag säga att den är trovärdig... Både unga och äldre kvinnor pinkar flödigt ibland.
Bedömer också strålen som trovärdig.
Två gånger har jag haft oturen att komma upp bakom två uteliggartanter som stått i ungefär samma position och låtit pisset bokstavligen forsa ut ur pisshålet.
Man kan närmast likna upplevelsen vid en damm som spricker.