Pappan har haft flera restauranger på flera olika orter.
Bl.a Los Sombreros inne i Valbo köpcentrum.
Är ingen ängel han heller har jag förstått.
Ett tag satt väl både far o son i fängelse samtidigt?
Pappan för vapenbrott och sonen för knarkbrott.
Tror han hade använt 12-årig kurir för att hämta upp knark i Västerås.
Är det Han korta skalliga som ser allmänt otrevlig ut jämt?
Enligt Gd så är en av de anhållna som är misstänkt en av de som ingick i hans egna gäng då dom förkommit i samma narkotikautredningar och andra brott……!
Brynäs kallades Brooklyn och hela Gävle Lilla Chicago.
Nope, morsan är från Brynäs vettu. Hon bodde där back in the days.
Det var nåt reportage i riksmedia där just Brynäs kallades lilla Chicago.
Och eftersom det fanns så få kanaler och tidningar på den tiden och alla läste/ lyssnade på/ tittade på samma så fick namnet stort genomslag.
Däremot är Brynäs byggt med Manhttan som förebild med gatorna enligt ett rutnät med namn som Första tvärgatan tex.
Gällande skjutningen igår så hände det precis utanför en bekants fönster. Hon hörde smällarna och skrev på Facebook att det låg en person på gatan.
Jag antar att han dog på plats och inte på sjukhuset eller?
__________________
Senast redigerad av Firesnake 2021-11-11 kl. 18:07.
Enligt Gd så är en av de anhållna som är misstänkt en av de som ingick i hans egna gäng då dom förkommit i samma narkotikautredningar och andra brott……!
Enligt Gd så är en av de anhållna som är misstänkt en av de som ingick i hans egna gäng då dom förkommit i samma narkotikautredningar och andra brott……!
Fast förekommit i samma utredningar behöver ju inte vara på samma sida så att säga. Det där kan lika gärna vara en olycklig formulering av media.
Dom gör väl inte narkotikaaffärer med fiender eller vad man ska kalla det….. Han ska också varit med och blivit beskjuten tillsammans med BO förra sommaren när dom hade sitt tjafs med ”blå gruppering” så nog känns det som en i hans gäng?…
Ni som vill va negativt inställd mot BO, en påminnelse till er, han var någons son och han hade även vänner som nu sörjer. Även han hade bra sidor och var omtyckt av många- eller har jag fel?
Att det inte kommit fram vem/vilka som gjorde det? Brukar det inte gå väldigt fort här på flash?
Ni som vill va negativt inställd mot BO, en påminnelse till er, han var någons son och han hade även vänner som nu sörjer. Även han hade bra sidor och var omtyckt av många- eller har jag fel?
Att det inte kommit fram vem/vilka som gjorde det? Brukar det inte gå väldigt fort här på flash?
Det är konstigt, när någon kriminell blir dödad så var han så kärleksfull och snäll. Troligtvis var han inte det utan en skitstövel som ställde till oreda i samhället för ärliga människor.
Ni som vill va negativt inställd mot BO, en påminnelse till er, han var någons son och han hade även vänner som nu sörjer. Även han hade bra sidor och var omtyckt av många- eller har jag fel?
Att det inte kommit fram vem/vilka som gjorde det? Brukar det inte gå väldigt fort här på flash?
Han kanske skulle tänkt på det innan han blev kriminell.
Dock, kass å bli ihjälskjuten ändå.
Enligt Gd så är en av de anhållna som är misstänkt en av de som ingick i hans egna gäng då dom förkommit i samma narkotikautredningar och andra brott……!
Kan du citera lite närmare vad GD skriver om saken?
Nedan är två domar där den som utpekats som BO varit inblandad i lite mer omfattande narkotikabrottslighet. Möjligen finns MGM med i någon av dem. (Det finns fler domar mot honom som enbart omfattar ringa narkotikabrott).
Kan du citera lite närmare vad GD skriver om saken?
Nedan är två domar där den som utpekats som BO varit inblandad i lite mer omfattande narkotikabrottslighet. Möjligen finns MGM med i någon av dem. (Det finns fler domar mot honom som enbart omfattar ringa narkotikabrott).