2021-11-10, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StekPannaUtanSladd
De flesta jag hört och sett har uttryckt avsky mot Annie Lööf. Och man behöver bara kolla valfri youtube-länk med henne för att få en idé vad folk tycker om henne, dvs genom likes.. t.ex denna:
https://www.youtube.com/watch?v=rS9StB3HTTo

Vad beror detta på att hon är så pass illa omtyckt? Kolla t.ex videon här ovan och studera dislikes jämfört med likes, 770 likes mot 25 000 dislikes säger ganska mycket tycker jag.

Men vad beror detta förrakt på på just AL tror ni? Tror ni hon själv är medveten om detta eller är hennes ego alldeles för stort för det?
Hon är inte illa omtyckt. Att du och dem som du känner avskyr henne och att det finns Youtubelänkar med dislikes mot henne säger ingenting. Hon verkar ha ett stort förtroende enligt den senaste opinionsundersökningen, bra mycket större än Åkesson.
Citera
2021-11-10, 20:40
Medlem
Madzen123s avatar
Falska förhoppningar//skottlossningar...
Kalla oss brottslingar, kalla oss konstiga.
Annie lööv, bli min fru din galna åsna!

Vad i helvete skrev jag nyss?
M
Annie.
Citera
2021-11-10, 20:40
Medlem
Rimberts avatar
Hon är en förfärlig person och det är helt naturligt att inte bara tycka illa om henne utan rentav avsky henne.
Hon är en äcklig kärring,.
Citera
2021-11-10, 21:21
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Har inte Annie och C övertagit rollen som dörrmatta? Tycker hon får tacka och ta emot de smulor som blivit kvar av januariavtalet. Snart får hon väl sitta och krusa för ND också

Ja Annie har blivit Noshis knähund.
Men det går bra, C är ju en förkortning av Communism.
Citera
2021-11-10, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Hon är inte illa omtyckt. Att du och dem som du känner avskyr henne och att det finns Youtubelänkar med dislikes mot henne säger ingenting. Hon verkar ha ett stort förtroende enligt den senaste opinionsundersökningen, bra mycket större än Åkesson.
Vad betyder då 25000 dislikes på youtube? Det måste vara någon typ av rekord?
Citera
2021-11-10, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Vad betyder då 25000 dislikes på youtube? Det måste vara någon typ av rekord?
Betyder ingenting mer än att 25 000 SD-röstare har sett klippet på Youtube.
Citera
2021-11-10, 21:49
Medlem
Citat:
De flesta jag hört och sett har uttryckt avsky mot Annie Lööf. Och man behöver bara kolla valfri youtube-länk med henne för att få en idé vad folk tycker om henne, dvs genom likes.. t.ex denna:

Vad beror detta på att hon är så pass illa omtyckt? Kolla t.ex videon här ovan och studera dislikes jämfört med likes, 770 likes mot 25 000 dislikes säger ganska mycket tycker jag.

Men vad beror detta förrakt på på just AL tror ni? Tror ni hon själv är medveten om detta eller är hennes ego alldeles för stort för det?
Det står ju psykopat i pannan på henne. Det syns framför allt på det konstanta hånflinet och de hysteriska uppspärrade ögonen. I varje intervju. Hon pratar som en robot också. Endast inövande repliker.
Citera
2021-11-10, 23:29
Medlem
Citat:
Betyder ingenting mer än att 25 000 SD-röstare har sett klippet på Youtube.
Det är naivt att tro. Hon saknar allt som gör en människa mänsklig. Hon är 1000% mediatränad och framstår som motsatsen till geniun.

Detta märker omgivningen, men hon klarar att lura kvinnor med sub 100iq.
Citera
2021-11-10, 23:33
Medlem
Citat:

Tycker man som Annie Lööf att Sverige kan ta emot 40 miljoner invandrare, då blir man inte omtyckt.
Dessutom visar detta på att hon är koko i skallen.
Citera
2021-11-11, 10:12
Medlem
FriedrunVonSchlitzs avatar
Citat:
Jag måste nästan fråga om du inte blandat ihop Lööf med någon annan?
Det finns inte ett uns av något som man kan tolka som sympatiskt hos henne.
Citera
2021-11-11, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrunVonSchlitz
Jag måste nästan fråga om du inte blandat ihop Lööf med någon annan?
Det finns inte ett uns av något som man kan tolka som sympatiskt hos henne.
Jag syftade bara på den senaste opinionsundersökningen om partiledarnas popularitet. Den finns länkad i denna tråd. Hon verkar ha fått större förtroende bland väljare en t.ex. Åkesson.
Citera
2021-11-12, 00:32
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Jag syftade bara på den senaste opinionsundersökningen om partiledarnas popularitet. Den finns länkad i denna tråd. Hon verkar ha fått större förtroende bland väljare en t.ex. Åkesson.

I sådana undersökningar så ger folk oftast högt förtroende för alla partiledare i det block man stödjer, även om man egentligen inte tycker så. Man måste vara riktigt illa omtyckt för att väljare inom samma block inte ska svara så.

För att mäta det verkliga stödet som partiledarna har bör man därför ta stödet för partiledaren minus stödet som blocket har.

C ingår i det röda blocket så ta alltså Annies siffror minus det röda blockets siffror.
SD ingår inte i något block så ta JÅs siffror minus SDs siffror.
Senast redigerad av rskworpb 2021-11-12 kl. 00:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in