Citat:
Ursprungligen postat av
Koule
Absolut, han friades. Men han lever nog inte särskilt länge till. Han kommer snart att önska att han fick fängelse i åtminstone ett par år så att folk hann glömma bort honom. De som är väldigt upprörda och ilskna över hans handlingar idag hade troligtvis varit mer förlåtande gentemot honom om han tagit sitt straff.
Det här är knappast någon "seger" för någon även om högern inte har tillräckligt med hjärnceller för att förstå det.
Det är bra att du erkänner att vänstermänniskor alla gemensamt i grund och botten är samhällsfarliga brottslingar, då bara psykiskt sjuka individer eller brottslingar blir upprörda över att en god amerikan framgångsrikt försvarat sig gentemot BLM/FAA/vänster-brottslingar. Jag oroar mig inte över Kyle, han kommer skyddas av tusentals goda amerikaner för lång tid framöver, och snart även av skattebetalarna då han sannolikt kommer anställas statligt.
Det är per definition en seger, även om jag vet att du har svårt med definitionerna, både dom faktiska och juridiska, och nu lär även fler goda amerikaner ge sig ut på gatorna med vapen för att hålla brottslingarna på plats, och AFA/BLM/vänster-brottslingarna har lärt sig att deras kaos-agerande ger goda amerikaner möjligheten att skjuta dom.