Citat:
Ursprungligen postat av
Cancel---Culture
Det är svårt att svara på, antagligen inte då han är hotad av vänsterterroristerna från Antifa…
I värsta fall får Trump frikänna kyle 2024 lol. Att kommunisterna hatar rättsstaten och demokrati visste vi dock redan, frågan är varför man inte griper dessa terrorister?
Jag tror inte han gör det, eftersom han borde förklarat mistrial för längesedan, speciellt när åklagaren fabricerade bevis och blev avslöjad. Men oavsett, jag tror inte på att han fälls. Jag tror att det sitter en eller två jurymedlemmar som vägrar ge med sig. Antingen pga rädsla, att de är vänsteraktivister eller normies som blivit hjärntvättade i ett års tid av media.
Det senaste året eller mer har människorna som utgör den här juryn blivit utsatta för så mycket skit och vänsternarrativ av media att det är nästan omöjligt att inte bli hjärntvättad av det som en normie.
Kom ihåg vad Goebbels sa:
upprepa en lögn tillräckligt många gånger och den blir sanning.
Under det senaste året har massmedia, Twitter och Big tech inte sagt annat än att Kyle är en kallblodig nazistmördare som var ute efter att skjuta sig själv några niggers. Alla videoklipp de exponerades för var hårt redigerade och det vanliga förljugna vit-makt shticket användes om och om igen. Och nu när rättegången börjat har du samma personer i media som ljugit i ett års tid för alla normies, och en mobb utanför, som säger att om Kyle går fri kommer blodet att flöda på gatorna och de ansvariga kommer att hittas.
Jag kan inte riktigt klandra en normie för att kollapsa och falla under det trycket. Deras vanliga normie-liv är så främmande inför falskheten bakom vänsterns metoder att de inte kan greppa det. De ser bara en mobb av tiotusentals människor och media som skriker SKYLDIG!