2021-11-19, 07:05
Medlem
Man våldtar tjej till hennes vagina spricker och blöder som en stucken gris - får hyllningsreportage av vänsterextrem journalist.

Bara i Sverige....
Citera
2021-11-19, 07:21
Medlem
fornamn.efternamns avatar
Tänk om det hade varit en vit medelålders artist som hade varit dömd för gruppvåldtäkt.

Den artisten hade ju då aldrig fått förekomma i media överhuvudtaget under 100 år
Citera
2021-11-19, 09:26
Medlem
Vad är det Nina Svanberg går igång på med brutala våldtäktsmän och gängkriminella från Mellanöstern? Vad är det hon särskilt finner attraktivt med dem? Det vore ju intressant om någon av dessa kvinnor någon gång kunde vara uppriktiga. Jag är säker på att kulturmarxisterna inte skulle se snett på henne om hon berättade hur det ligger till. Nina, du har plattformar för detta. Använd dem.
Citera
2021-11-21, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
De dikterar ju en massa villkor. Så varför skulle inte en nyhetskåt journalist med erbjuden exklusiv intervju anpassa sig till intervjusubjektet? Det tror jag har hänt mer än en gång.
För att det inte fungerar så. Det var vanligare förr än nu. Framför allt betalar man inte kriminella.
Citera
2021-11-21, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Skulle vara kul att höra från en fullblodsidiot som dig vad du tycker om det?

Man skriver sällan om tidigare brott, särskilt inte om straffet är avtjänat. Det står dessutom i artikeln att han är dömd för grovt brott
Citera
2021-11-21, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Man våldtar tjej till hennes vagina spricker och blöder som en stucken gris - får hyllningsreportage av vänsterextrem journalist.

Bara i Sverige....
Det var inget hyllningsreportage
Citera
2021-11-21, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WagathaChristie
Det var inget hyllningsreportage

Nej, jag kan förstå att man inte tycker det om man är PK-hjärntvättad.
Citera
2021-11-22, 03:22
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Vad är det Nina Svanberg går igång på med brutala våldtäktsmän och gängkriminella från Mellanöstern? Vad är det hon särskilt finner attraktivt med dem?

Hon är livrädd att bli kallad rasist, det är där skon klämmer. I hennes likriktade PK-värld så är det mycket värre att vara rasist eller rösta på SD än att vara gruppvåldtäktsman och gängkriminell.

Där har vi den stora anledningen till hennes undfallenhet inför gangstern hon nyligen genomförde ett reportage med.
Citera
2021-11-22, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hon är livrädd att bli kallad rasist, det är där skon klämmer. I hennes likriktade PK-värld så är det mycket värre att vara rasist eller rösta på SD än att vara gruppvåldtäktsman och gängkriminell.

Där har vi den stora anledningen till hennes undfallenhet inför gangstern hon nyligen genomförde ett reportage med.

Fast hon är inte undfallande, hon är sexuellt upphetsad av honom och hans sort, det är tydligt hos dessa kvinnor. Vi såg samma sak med ludret på P3 som intervjuade den gängkriminelle rapparen Haval. Det är liknande mekanismer som är igång när kvinnor skriver brev till dömda vålds- och sexualbrottslingar på fängelserna.
Citera
2021-11-23, 08:09
Medlem
"Uppgift: 14-åringen jagades av skyttar", en talande rubrik som måste med i kronologisk ordning för sakens skull. https://www.expressen.se/nyheter/uppgift-14-aringen-jagades-av-skyttar-mammans-ord/
Citera
2021-12-16, 08:33
Medlem
Manorms avatar
Jag skrev en krönika i Bulletin om Expressens reportage och den mörkade våldtäkten.

Mvh,
Månorm
Citera
2022-01-30, 11:21
Medlem
Allvarligt talat, när Nina Svanberg upprepar sitt "vad gör ni här" och "vad är ert syfte med att komma hit"....det måste vara det roligaste på länge på Youtube. Ofrivillig komik, man kan undra över hennes eget syfte med det. Ingen god PR för journalister i alla fall. Tänk om hon skulle ha jobbat i en klädbutik istället:

" Och vad gör du här då"?
" Jag skulle bara titta på några sommarskjortor"
"Och vad vill du ha då"
"Som jag sa, jag är intresserad av några sommarskjortor, man vill ju vara fin nu i sommar du vet"
" (helt utan leeende åt skämtet) Och vilka skjortor är det du vill ha då?
" De där sommarskjortorna ni annonserade om med kort ärm? De finns väl kvar?
" Och då tänkte du att du skulle komma hit och köpa såna? Hur kommer det sig att du kommer hit idag då?"
" Därför att jag såg annonsen och dessutom hade tid att gå hit idag. Titta här hänger ju skjortorna...men bara vita, finns de inte i andra färger som blå?
" Jag tänker inte gå i polemik med dig"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in