2021-11-23, 08:44
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enigmaticas
Vad fan gör du här? Vad bidrar du med till tråden? Gå tillbaks till Tinder eller vad fan du nu vill. Läs TS. Idiotjävel. Typisk jävla brudjävel, total intelligensbefriad.
Hon ville bara etablera att hon minsann är ett offer. Där hon hänger räcker det.
Det är lite som att säga "män dör i krig" och hon kontrar med "kvinnor är mest drabbade" för att deras män dör och inte kan serva dem längre.
Citera
2021-11-23, 17:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av enigmaticas
Vad fan gör du här? Vad bidrar du med till tråden? Gå tillbaks till Tinder eller vad fan du nu vill. Läs TS. Idiotjävel. Typisk jävla brudjävel, total intelligensbefriad.

Förstår inte varför ni så desperat vill ha sex med kvinnor när ni hatar kvinnor så mycket.
Lösningen är nog att ni provar på bögsex istället.
Citera
2021-11-23, 17:50
Medlem
Citera
2021-11-23, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corrosion
Förstår inte varför ni så desperat vill ha sex med kvinnor när ni hatar kvinnor så mycket.

Det är en bra fråga. Självklart har man inte sex med såna.
Citera
2021-11-23, 19:19
Medlem
Spaceman81s avatar
Citat:
Jag hatar inte kvinnor, jag "hatar" mig själv för att jag är så oförmögen att skaffa mig ett förhållande...
Citera
2021-11-23, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spaceman81
Jag hatar inte kvinnor, jag "hatar" mig själv för att jag är så oförmögen att skaffa mig ett förhållande...

Vad är det som gör att du inte lyckas med det?
Citera
2021-11-23, 19:52
Medlem
Spaceman81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Vad är det som gör att du inte lyckas med det?
Ja det är väl för att jag är autistisk (Asperger), introvert, arbetslös m.m. Jag funkar sällan ihop med andra människor, börjar ganska snart att längta tills det är över. Vet inte riktigt om jag klassas som "incel", vissa skulle säkert påstå det då jag i princip aldrig varit på en dejt, trots att jag varit singel i nästintill hela mitt liv.
Citera
2021-11-23, 20:02
Medlem
Citat:
Ja det är väl för att jag är autistisk (Asperger), introvert, arbetslös m.m. Jag funkar sällan ihop med andra människor, börjar ganska snart att längta tills det är över. Vet inte riktigt om jag klassas som "incel", vissa skulle säkert påstå det då jag i princip aldrig varit på en dejt, trots att jag varit singel i nästintill hela mitt liv.

Det kan vara svårt då förstår jag, men inte omöjligt. men det är skönt att du inte skyller ifrån dig.
Citera
2021-11-24, 09:35
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Lösningen är nog att ni provar på bögsex istället.
Du blandar ihop kvinnor med feminister.
Kloka kvinnor tar avstånd från galna manshatande feminister.
Med all rätt.
Feminister vill krossa allt kvinnor vill med sina liv. Bilda kärnfamilj, skaffa barn, ge dem en bra start på livet.
Citera
2021-11-24, 11:31
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Sluta försök så mycket.
Ska dig en mening och mål med livet i stället.
Plugga, skaffa dig ett bra jobb, spara undan lite, lev lite. brudarna kommer om du slutar jaga dem hela tiden.

Det finns tjejer med dina diagnoser också.
Finns det grupper, klubbar och föreningar för er?
Citera
2021-11-24, 13:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Du blandar ihop kvinnor med feminister.
Kloka kvinnor tar avstånd från galna manshatande feminister.
Med all rätt.
Feminister vill krossa allt kvinnor vill med sina liv. Bilda kärnfamilj, skaffa barn, ge dem en bra start på livet.

Alltid så jävla överdramatisk...

Det står kvinnor och män fritt att skaffa barn, bilda kärnfamilj osv. Det är inte förbjudet bara för att det nu för tiden även finns andra vägar att välja för de som föredrar det.
Citera
2021-11-24, 14:14
Medlem
brianmolkos avatar
Kanske de som ligger snygga tjejer är de som räknas?
15% av tjejer är väl snygga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in