Citat:
Ursprungligen postat av
mepsipax
Jag brukar stöna ganska högt när jag har sex och ibland undrar jag om grannarna hör. Ingen har klagat hittills men det känns som folk tycker jag är skum när jag träffar dom i trappen. Ska jag knulla på eller kanske ljudisolera med skumgummi paneler på väggarna runt sängen? Vad ska jag göra??
Jag vart anmäld i somras av grannen över snuten kom på dörren . Men det lades ner ganska snabbt men snuten sa att nästa gång kan det röra sig om ofredande eftersom att jag har blivit tillsagd nu och vet om att det stör grannen. Jag frågade om grannen inte begår något brott som håller på och lyssnar. Men det var lite pinsamt fick ha förhör om hur länge man knullat osv vad man gjorde mellan 2 och 3 på natten osv.
Men gubben över fick en hjärnblödning 2v efter 😂. Han skäms i trappen och säger inte ens hej. Men om man inte får knulla hemma vart fan ska man knulla då? Galet de där egentligen tror inte ens man kan bli dömd för att man knullar sin brud. Men grejen är att det har påverkat sexlivet med bruden trots allt man tänker hör han lyssnar han kommer snuten komma så egentligen vill man inte ens bo här så jag söker nytt boende pga det där har drabbat ens sexliv negativt.