2021-10-27, 22:53
Medlem
Min granne är en riktig surfitta som alltid för en massa ickesexuellt oväsen. Jag gillar tanken på att hon hör när jag spänner på min partner, jag lägger i en extra växel och fantiserar om att hon känner sig riktigt gammal och frustrerad. Yeah!
Citera
2021-10-27, 23:00
Medlem
Idumeas avatar
Det beror på hur lyhört det är och hur mycket skam du har. En lösning kan vara att mest knulla hos sina sexpartners. Då är det de som får skämmas istället.
Citera
2021-10-28, 02:30
Medlem
blomplantfans avatar
Förstår inte grejen med att stöna högt, blir ju inte skönare. Bara irriterande för andra att lyssna på.
Citera
2021-10-28, 02:31
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mepsipax
Jag brukar stöna ganska högt när jag har sex och ibland undrar jag om grannarna hör. Ingen har klagat hittills men det känns som folk tycker jag är skum när jag träffar dom i trappen. Ska jag knulla på eller kanske ljudisolera med skumgummi paneler på väggarna runt sängen? Vad ska jag göra??

Jag hoppas att du är kvinna.
Är det lyhörd i hemmet så kanske man ska undvika nätter på vardagarna.
Citera
2021-10-28, 03:03
Medlem
ZlatanStatyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mepsipax
Jag brukar stöna ganska högt när jag har sex och ibland undrar jag om grannarna hör. Ingen har klagat hittills men det känns som folk tycker jag är skum när jag träffar dom i trappen. Ska jag knulla på eller kanske ljudisolera med skumgummi paneler på väggarna runt sängen? Vad ska jag göra??
Jag vart anmäld i somras av grannen över snuten kom på dörren . Men det lades ner ganska snabbt men snuten sa att nästa gång kan det röra sig om ofredande eftersom att jag har blivit tillsagd nu och vet om att det stör grannen. Jag frågade om grannen inte begår något brott som håller på och lyssnar. Men det var lite pinsamt fick ha förhör om hur länge man knullat osv vad man gjorde mellan 2 och 3 på natten osv.

Men gubben över fick en hjärnblödning 2v efter 😂. Han skäms i trappen och säger inte ens hej. Men om man inte får knulla hemma vart fan ska man knulla då? Galet de där egentligen tror inte ens man kan bli dömd för att man knullar sin brud. Men grejen är att det har påverkat sexlivet med bruden trots allt man tänker hör han lyssnar han kommer snuten komma så egentligen vill man inte ens bo här så jag söker nytt boende pga det där har drabbat ens sexliv negativt.
Citera
2021-10-28, 08:21
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bul-11-33
Knullljud är i ganska hög frekvens så de går inte igenom väggarna som tex bas gör i låg frekvens...Knulla på, om du inte är Barry White. Men antar att era små kermitljud hindras redan av tapeten.

Hos oss hörs det genom ventilationen. Egentligen inget större problem bara det att ett grannpar brukade ägna sig åt spanking där man hörde både daskar och skrik mycket tydligt, och eftersom det hördes genom ventilationen så var det svårt att avgöra var det kommer ifrån. Eftersom jag själv misstänkte fel par i början var jag helt övertygad om att en del i kåken gjorde det samma och trodde det var jag som smiskade upp min flickvän, så man blev ju bara tvungen att prata med grannarna och bedyra sin oskuld.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in