2021-10-24, 09:51
Medlem
Pieceess avatar
Läser det mesta vart jag än är om jag har tid att döda. Men skriver aldrig när jag är på allmän plats, orkar inte att folk smygtittar. (Jag smygtittar själv gärna på vad folk skriver om online när de sitter på bussen och chattar med nån)
Citera
2021-10-24, 09:53
Avslutad
Ja skrivit flera gånger när jag har suttit på tunnelbanan eller bussen. Inget konstigt med det tycker jag.

Ingen som känner mig ändå så varför oroa sig ?
Citera
2021-10-24, 09:59
Medlem
borrasss avatar
Ja.
Skriver och läser när jag känner för det, inget att skämmas för.
Ni som "smyger med det" - varför?
Citera
2021-10-24, 13:36
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Flashback
/Moderator
Citera
2021-10-24, 21:04
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrass
Ja.
Skriver och läser när jag känner för det, inget att skämmas för.
Ni som "smyger med det" - varför?

De flesta värnar om sin anonymitet här och att då sitta och skriva publikt vore väldigt kontraproduktivt.
Citera
2021-10-24, 22:30
Medlem
borrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
De flesta värnar om sin anonymitet här och att då sitta och skriva publikt vore väldigt kontraproduktivt.

Aaah tänkte inte på det 🤯😣
Citera
2021-10-24, 23:54
Medlem
sugmag-ses avatar
Japp. Väldigt ofta.

Varför inte? Skäms ni för vad ni skriver här?
Citera
2021-10-24, 23:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Nästan varje dag. Även på jobbet, om någon har problem med det får de väl säga till.
Citera
2021-10-25, 10:59
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Ja, det gör jag ofta.
Citera
2021-10-26, 01:19
Medlem
Idumeas avatar
Flashback är väl det minst pinsamma att kolla på mobilen i tunnelbanan, folk måste ju ha jättebra syn för att se att jag är 10 sidor in i BDSM, parafili och kinky sex och scrollar. Då är det väl mer pinsamt att sitta på bildbaserade sociala medier där folk omkring en får mycket mer insyn i att man har suttit hela tågresan och kollat på exempelvis Laila Bagges instagram.
Citera
2021-11-22, 03:31
Medlem
gabrielle2s avatar
Ja. Inga problem. Jag brukar till och med prata med människor om det som skrivits här inne om det nu är något som intresserar mig.
Jag pratar om flashback bland människor.
Finns inget att dölja.
Citera
2021-11-29, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Hej!

Skriver / läser du inlägg på Flashback när du är ute bland folk? T.ex. medans du åker kollektivtrafik.

Jag har en kollega som är aktiv på Flashback men som avstår helt från att skriva inlägg när han är ute bland folk, t.ex. när han sitter på ett café.

Hur gör ni? Spelar det ingen roll för er om ni är ute bland folk eller föredrar ni att läsa / skriva inlägg när ni ligger hemma i soffan?

Läsa kan man göra. Skribenter straffas så det är alltid bäst att inte skriva om man har något seriöst att säga. Vill man dock skriva skit görs det med fördel på tangentbord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in