2021-10-21, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brs765
Hade väntat. Kanske hänt nåt? Elr inte. Slappna av ! Att han inte svarar på 2 dagar behöver inte betyda nåt. Jag hade en hektisk period för ett tag sen.
Svarade inte tjejen jag träffar på 3 dagar. Hon reagerade exakt lika dant. Jag blir sån när jag har för mycket i skallen. Skärmar av. Stänger av tel osv osv. Superskönt!! Ni borde prova

jag måste nog korrigera mitt tidigare statement. Trodde ni hade träffats. Antagligen är snubben bara ute efter att knulla. Om du inte är det, så föreslår jag att du swipar vidare. Det finns 7 miljarder människor där ute
Citera
2021-10-22, 00:22
Medlem
En liten uppdatering.

Jag skrev till honom idag även fast jag kanske inte borde.

Det började bra men sen så blev allting märkligt. Eller så är det väl bara jag som grubblar för mycket?

(Jag) hej, har du haft en bra dag? Vill du ses i helgen?

(Han) jajamän. Men är ganska trött. Hur mår du. Jag vill ses i helgen. Funkar lördag?

(Jag) Jag mår bara bra. Lördag funkar utmärkt. Vilken tid skulle passa dig

(Han) 18.00?

Jag tittade på när bussarna och tåg gick. För han bor ändå i Halden i Norge och det tar 90 minuter dit från mig.

Sista bussen åker hem till Sverige 19.00.

(Jag) Sista bussen åker tillbaka till Sverige 19.00, kan vi inte ses lite tidigare. Typ vid 16.00?

(Han) Det får du bestämma.

(Jag) Ok. Då säger vi 16.00 på lördag.

(Han) men tycker du inte det blir för stressigt?

(Jag) Nej då!

(Han) Men det blir det för mig. För jag ska ut och resa med mina vänner. Och på söndag är jag inte alls hemma.

(Jag) Jag förstår. Vad gör du imorgon på fredag då?

(Han) Jobbar nästan hela dagen och sen på kvällen ska jag träffa vänner och äta middag. Och på lördag ut och resa och på söndag inte alls hemma.

(Jag) Hör av dig nästa vecka då om du vill träffas förstås.

(Han) Jag lovar att jag gör det.

Nu är det omöjligt för någon att veta om han talar sanning. Men varför föreslå lördag och sen ångra sig när vi började om tider. Och om han redan visste att han skulle resa? Men samtidigt tänker jag om han inte var intresserad så hade han väl inte förslagit lördag alls utan bara struntat i att svara? Hmm

Antigen talar han sanning eller slingrar sig ur.

Men nu lovade han att han hör av sig nästa vecka.

Återstår att se om han gör det.

Men jag ska väl inte höra av mig mer?
Citera
2021-10-22, 13:03
Medlem
swebarbs avatar
han träffar säkert andra så ta inte det för seriöst bara så slipper du bli besviken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in