Citat:
Ursprungligen postat av
filantropen888
För att en memecoin ska gå bra krävs att den får fler och fler exchange listings, så att fler lätt kan hoppa på ponzibedregäriet efter dig

Därför är det bra om en coin först når de små plattformarna, typ MEXC Gate.io och sedan de mellanstora typ Kucoin, Bitget, sedan de största: Kraken, Binance, Coinbase. Ju lägre marcetcap och inga exchangelistings = hög risk. Högre marcetcap och alla exchangelistings, typ Bitcoin = minst risk, minst potentiell uppsida. De coins som går bäst i varje cykel är därför nya coins med nya narrativ. T.ex som Pepe som lanserades redan i bearmarceten, en känd meme sedan tidigare, han samla på sig några exchangelistings men ännu inte nått en full bullrun cykel.
Yes! Låter rimligt, vet inte hur mycket marketcap som krävs för tex Binance. Men ska se vad kraven är för dom mindre! Gängen bakom sägs ha haft ett meme coin som hade marketcap på över 400 m, så dom bör veta lite om hur det fungerar (om dom nu finns).
RECO nådde 1 m inatt, ökade 0.3 m under dagen, ifrån att ha funnits sedan sista april så har det verkligen hänt saker sista veckan. Ökade mer än 40 % under natten.
Jag utgår ifrån att det är är ett ponzibedrägeri, men som jag ser det är jag inne relativt tidigt 😇