2021-10-16, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaqulineQuell
Under dejten tyckte jag han ofta kollade bort från mig och han ställde inga frågor eller följdfrågor till mig.

Citat:
Men, han frågar ingenting om mig eller skriver först? Jo okej han kan skicka en meme ibland men aldrig någon konversationsstartare.

Är det inte ganska många män generellt under 25, och många underutvecklade upp till 75, som inte fattat att man får bada i fitta om man slutar prata om sig själv?

För att citera Winston Churchill "vill du trollbinda en annan människa, låt henne prata om sig själv."
Citera
2021-10-16, 13:11
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Är det inte ganska många män generellt under 25, och många underutvecklade upp till 75, som inte fattat att man får bada i fitta om man slutar prata om sig själv?

För att citera Winston Churchill "vill du trollbinda en annan människa, låt henne prata om sig själv."
Love it!👍😄

Så han sitter bara och bidar sin tid,tills hon blir så sexuellt frustrerad att hon kreverar!

Det verkar ju funka!
Citera
2021-10-16, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orvaren
Love it!👍😄

Så han sitter bara och bidar sin tid,tills hon blir så sexuellt frustrerad att hon kreverar!

Det verkar ju funka!

Ja, har man iq som en fiskmås, men ser bra ut, så är det definitivt rätt strategi och trash-tjejer blir överlyckliga av att bli tömda i.
Om man är och söker lite mer kvalitet, så duger det inte.
Citera
2021-10-16, 15:34
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Ja, har man iq som en fiskmås, men ser bra ut, så är det definitivt rätt strategi och trash-tjejer blir överlyckliga av att bli tömda i.
😄👍

Själv tror jag att jag är en sigma (på gott och ont) och kommer enbart "göra min egen grej" och duger inte det,så är jag nöjd ändå och slipper kompromissa..🖖💙
Citera
2021-10-16, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orvaren
😄👍

Själv tror jag att jag är en sigma (på gott och ont) och kommer enbart "göra min egen grej" och duger inte det,så är jag nöjd ändå och slipper kompromissa..🖖💙

Jag tror det är rätt strategi.
Om din egen grej är något bra, så kommer damer av alla sorter med tiden att flockas.
Citera
2021-10-16, 23:08
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Jag tror det är rätt strategi.
Om din egen grej är något bra, så kommer damer av alla sorter med tiden att flockas.
Tack! 🙂

Klart det är bra!👍🙂
(Den inställningen är viktig att ha,men heller inga falska drömmar om att damerna vill ha någon fet slas-has,som bara äter hämt-mat och tittar på fotboll..)

Lite "sprezzatura" liksom..🤘
Citera
2021-10-17, 08:14
Medlem
Citat:

Så du menar att högkvalitativa tjejer är mer till freds med män som sitter och bubblar oavbrutet om sig själva och visar noll intresse för tjejen?

I vilket avseende har dessa tjejer högre kvalité än dom sk. trash-tjejerna?
Citera
2021-10-19, 09:09
Medlem
Citat:
Okej! Ja jag kan inte säga att det är så lätt för oss tjejer som är seriösa heller när majoriteten av tjejer inte är seriösa och utnyttjar dem killarna som är bra så dem ger upp...

Så vad kan jag göra om han nu är nervös och blyg av sig för att underlätta för honom?
Du kan ge honom tid, men det allra bästa skulle nog vara att ta egna initiativ. Gör närmanden på honom, strunta i att normen kanske säger att det är killen som ska ta initiativ
Citera
2021-10-19, 19:40
Medlem
Muppetys avatar
Jag hade också svårt att tolka min dejt. Hon skulle sova hos mig, o så klädde av sig o undrade vad jag ville göra. Jag sa att hon får sova på soffan så ses vi imorgon...
Citera
2021-10-19, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pike123
Du kan ge honom tid, men det allra bästa skulle nog vara att ta egna initiativ. Gör närmanden på honom, strunta i att normen kanske säger att det är killen som ska ta initiativ

Har aldrig följt normerna när det kommer till dejtande, vilket tyvärr lett till att jag fortfarande är singel då ingen kille vill ha något seriöst med tjejen som tar initiativen på dejterna för då framstår man tydligen som lösaktig. Så av den anledningen tog inte jag några initiativ på denna dejt för jag är genuint intresserad av personen och vill fortsätta träffa honom. Men skulle jag få en andra dejt kommer jag att överväga att göra det och se vad som sker!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in