2023-03-14, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Tolkade som att hon är 200% säker eftersom det är dött mellan henne och Simme. Typ en pik!

Oavsett varför behöver man fråga sina följare om detta

Tolkade det precis på samma sätt. Att de inte ligger så därför 200% säkert.
Citera
2023-03-14, 17:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Tolkade det precis på samma sätt. Att de inte ligger så därför 200% säkert.

Jo då är vi tre. Tänkte att ojdå då kan det inte inte vara mycket pling i klockan hemma hos Linn😂.
Sen skrev hon ju oxå nyligen ”förstår din frustration” till en följare som hade skrivit att de har så dåligt sexliv efter 3:e barnet.
Citera
2023-03-14, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Jo då är vi tre. Tänkte att ojdå då kan det inte inte vara mycket pling i klockan hemma hos Linn😂.
Sen skrev hon ju oxå nyligen ”förstår din frustration” till en följare som hade skrivit att de har så dåligt sexliv efter 3:e barnet.

Har hört att det kan hända om man får klamydia också.
Citera
2023-03-14, 17:42
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Tolkade som att hon är 200% säker eftersom det är dött mellan henne och Simme. Typ en pik!

Oavsett varför behöver man fråga sina följare om detta

Aha ja så kan det givetvis vara, tänkte inte på det. Dock kommer hon ju isf inom tre månader hitta nästa kille att sära på benen för
Citera
2023-03-14, 19:08
Medlem
De har ju inte ens varit tillsammans i 2 år och sexlivet är (kanske) redan dött..tråkigt

20 månader är väl vad Gabbe stod ut med, han gjorde väl slut i mars? Kanske försöker Linn provocera Simon till att sticka, så att hon får spela offer, igen.
Citera
2023-03-14, 19:33
Medlem
Den dagen S och L går ut med att det är slut kommer detta forum att krascha 😂
Citera
2023-03-14, 19:45
Medlem
"du är så uppfinningsrik", "wow vilka bra ideer du har Linn". Kommentarerna haglar in på hennes senaste pysselvideo om att hon är så bra på att komma på pyssel. Såg senast idag mängder av liknande videor på instagram. Varför inte bara skriva att man har sett på TikTok/insta och ville pröva själv? Varför ta åt sig äran av att ha uppfunnit något hon uppenbarligen inte har uppfunnit?
Citera
2023-03-14, 19:47
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokomolo
Den dagen S och L går ut med att det är slut kommer detta forum att krascha 😂

Ändå tre månader senare har hon en ny "sitt livskärlek" och "trodde aldrig jag skulle känna såhär, denna gång är det på riktigt. Han är mannen jag drömt om sen jag var barn."
Citera
2023-03-14, 20:39
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
"du är så uppfinningsrik", "wow vilka bra ideer du har Linn". Kommentarerna haglar in på hennes senaste pysselvideo om att hon är så bra på att komma på pyssel. Såg senast idag mängder av liknande videor på instagram. Varför inte bara skriva att man har sett på TikTok/insta och ville pröva själv? Varför ta åt sig äran av att ha uppfunnit något hon uppenbarligen inte har uppfunnit?

Fattar inte heller och det är knappast ett problem att kopiera pyssel, är väl det som är tanken. Jag hittar recept på nätet, lagar och kan då och då lägga upp resultatet på ig men låtsas knappast som att jag kommit på det. Igår gjorde jag en fotskrubb och en ansiktsskrubb som min syster ska få. Hittades recepten på nätet men kan låtsas att jag kommit på dem helt själv, lägga upp på ig när jag gör skrubb och kan börja titulera mig själv som hudvårdsterapeut eller som i Linns fall hävda att jag studerar till det men vägra berätta vart och när jag blir klar.
Citera
2023-03-14, 21:09
Medlem
Honeybuns avatar
Alltså, mjölkbadet är ju bara så vidrigt. Närbilden när Belle äter på citronen ser man vita äckliga surmjölksklumpar. Bilderna ser så ofräscha ut, inte alls fint eller gulligt överhuvudtaget 🤮
Citera
2023-03-15, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Snart är hon uppe i 100 000 följare..

Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Fattar liksom inte vem som deltar i sådana tävlingar. "Gilla blablabla och alla dom följer." Vem fan gör de

Det är en ny nivå på lurendrejeri. Så jä-la vidrigt att "köpa" sig nya följare istället för att faktiskt göra intressant content som folk vill följa.. Linn måste ju hämta tillbaka de 300 följare hon nyligen tappat (eller blockerat 😁
Citera
2023-03-15, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybun
Alltså, mjölkbadet är ju bara så vidrigt. Närbilden när Belle äter på citronen ser man vita äckliga surmjölksklumpar. Bilderna ser så ofräscha ut, inte alls fint eller gulligt överhuvudtaget 🤮
Och varför ge det stackars barnet en citron? Det är ju ingenting man sitter och tuggar på bara sådär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in