2023-02-15, 19:49
Medlem
Åh herregud nu ligger tydligen sångerna uppe på youtube från dopet. Vågar inte kolla
Citera
2023-02-15, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Jag var nog otydlig… jag lever med en person som arbetat natt och vet mycket väl vad det innebär.
Om jag inte missminner mig så arbetade Gabbe tidigare både 3-skift.
Vid nattpass kan han sova och sedan hämta på förskolan? Vid förmiddag hämta på förskolan efter jobbet, och vid eftermiddagspass ha J tills dess han börjar arbeta? Om man nu tycker det är så fel att ha barnet på förskola med natt/kväll/helg.

Hans arbete användes främst som ursäkt när han sov bort alla lediga dagar och inte lyfte ett finger för att hjälpa till (såsom det lät och såg ut utifrån de bådas uppdateringar på sociala medier).

Absolut men det som diskuterades var ju inte hur J skulle få mer tid på förskolan eller att G borde underlätta mer för L (som ändå är hemma hela dagarna). Säg att G hämtar henne vid 16-17 tiden på förskolan, sen vadå? Lämna henne vid 18 hos L innan läggning?. Oavsett ingen bra lösning.
Aja nog om det , problemet är väl mer ett ointresse av att vilja ha mer umgänge med sitt barn, G verkar ju inte vara den mest ansvarsfulla person osv osv
Citera
2023-02-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Åh herregud nu ligger tydligen sångerna uppe på youtube från dopet. Vågar inte kolla
Jag har kollat, det var precis dom man kunde tänkt sig...
Men alltså Linns klänning...den framhäver ju verkligen hennes dåliga hållning, ser ju ännu mer ihopsjunken ut än vanligt...och hjulbent som tusan... Sträck på dig människa..
Citera
2023-02-15, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impostor.
Absolut men det som diskuterades var ju inte hur J skulle få mer tid på förskolan eller att G borde underlätta mer för L (som ändå är hemma hela dagarna). Säg att G hämtar henne vid 16-17 tiden på förskolan, sen vadå? Lämna henne vid 18 hos L innan läggning?. Oavsett ingen bra lösning.
Aja nog om det , problemet är väl mer ett ointresse av att vilja ha mer umgänge med sitt barn, G verkar ju inte vara den mest ansvarsfulla person osv osv

Jag har åtminstone i mina kommentarer diskuterat hur hans skiftgång användes som argument när de var ihop och kanske forfarande gör? Det var absolut relevant för Linn att han skulle lyfta ett finger när de var tillsammans…

Nej jag tycker inte det är orimligt att umgås med sitt barn några timmar på vardagarna om alternativet annars är bara varannan helg. Det är ju oftast det som förespråkas när det gäller små barn och separation?

G var absolut noll ansvarsfull när han var ihop med L. Hur det är nu vågar jag inte uttala mig om dock
Citera
2023-02-15, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impostor.

Förstår dock inte varför ni tror det? G har J varannan vecka och haft det sen han blev tillsammans med sin fd. Han bytte jobb för att kunna ha henne med. Som sagt, bara för att han inte lägger ut på henne betyder det inte att han inte träffar henne.
Citera
2023-02-15, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoo54321
Förstår dock inte varför ni tror det? G har J varannan vecka och haft det sen han blev tillsammans med sin fd. Han bytte jobb för att kunna ha henne med. Som sagt, bara för att han inte lägger ut på henne betyder det inte att han inte träffar henne.

Handlar troligen om att L aldrig nämnt att detta förändrats. Och hon måste uppenbart lägga ut saker som att J är hemma hos henne när hon inte är det? Eller har gjort iaf för det är först senaste månaderna jag kan tycka att man kunnat ana mindre bilder på J.

Om det du säger stämmer så är det ju toppen! Jag må tycka vad jag vill gällande hur G verkade bete sig i relation med Linn (och hur hon betedde sig generellt) men tror absolut det är bättre för J i ett hem där hon förhoppningsvis inte förväntas klä ut sig till prinsessa och se söt ut hela dagarna
Citera
2023-02-15, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Men alltså Linns klänning...den framhäver ju verkligen hennes dåliga hållning, ser ju ännu mer ihopsjunken ut än vanligt...och hjulbent som tusan... Sträck på dig människa..

Googla ”tecknad struts” och jämför bilderna med henne från dopet.
Passar till och med i personligheten om det stämmer att strutsar gärna stoppar huvudet i sanden när det blir lite otäckt 🙄
Citera
2023-02-15, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janedoh
Googla ”tecknad struts” och jämför bilderna med henne från dopet.
Passar till och med i personligheten om det stämmer att strutsar gärna stoppar huvudet i sanden när det blir lite otäckt 🙄
Haha 🤣😅
Citera
2023-02-15, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy

Det var verkligen inte bra och uppenbart att dom
båda har hjälp av den där appen de använder när det ska upp på instagram…
Citera
2023-02-15, 22:01
Medlem
Nej men varför i helvete ställer man som 40-årig man upp på att sjunga Aladdin på detta cirkus??????
Citera
2023-02-15, 22:06
Medlem
Men alltså kan det bli mer uppenbart att dopet var one Linn show när väljer att sjunga en kärleksduett från Disney som är hennes instagramperformance

Ångrar att jag kollade, borde litat på er
Citera
2023-02-15, 22:25
Medlem
Cloud88s avatar
Hon låter fortfarande hes efter förkylningen och nu har Simme varit sjuk sen direkt efter dopet. Själviskt! Orkar inte ens kommentera det där med sången. Haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in