2023-01-26, 12:26
Medlem
Åh nej. Är nog blockad. För att jag skrev en kommentar på bloggbevakning..... Har hon alltså gått in där och blockat folk???? Följer inte ens henne.
Citera
2023-01-26, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Åh nej. Är nog blockad. För att jag skrev en kommentar på bloggbevakning..... Har hon alltså gått in där och blockat folk???? Följer inte ens henne.

Haha, jag är också blockad😆
Citera
2023-01-26, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Samma för mig, blev blockad för att jag tryckte på gilla på en kommentar, jag skrev inte ens något...och jag följde henne inte heller...
Hon är ju helt konstig och verklighetsfrånvänd. Jag tycker faktiskt att hon blivit värre och värre för varje år. När hon var med i Unga mammor var hon ju till sitt försvar ändå ung, men jag upplevde henne som mer mogen då än vad hon är nu. Hon är ju som en 7-åring i huvudet.
Citera
2023-01-26, 14:08
Avslutad
Hon är totalt galen. Det är nått allvarligt fel mentalt med henne.
Hon stöter bort all kritik och råd som hade kunnat gynna henne till en personlig utveckling.
Citera
2023-01-26, 14:11
Avslutad
Hon skriver på sin blogg som nyårslöfte att hon vill lära sig massor av saker detta år men hur går det ihop? Hon vill ju aldrig utvecklas eller lära sig nya saker, hon stänger ju av totalt och viftar bort.
Bara svart eller vitt det finns inga nyanser. I den aktiva takten som hon för sig på så kommer hon fan aldrig utvecklas mentalt, det är väll ändå det man vill? Bli sitt bästa jag och då måste man lyssna på andra.
Citera
2023-01-26, 14:40
Medlem
Vad har S gjort med sina ögonbryn!? Ser ut som en figur ur mupparna…
Citera
2023-01-26, 15:02
Medlem
Jag hoppas alla ni som blivit blockade av Linn pga att ni gillat eller skrivit på bloggbevakning skriver om detta där… så att Linn kan få sig en liten känga iaf
Citera
2023-01-26, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janedoh
Alla som kommenterar där blir väl också blockade 🙃

Told you soooooo!!! 😂😂
Citera
2023-01-26, 15:23
Medlem
Citat:
Told you soooooo!!! 😂😂

Haha. Ja jag har inte vågat kommentera pga den anledningen (uppenbarligen ett smart drag). Förstår inte hur människan kan hålla på såhär och hoppas bloggbevakning börjar uppmärksamma henne mer nu
Citera
2023-01-26, 15:26
Medlem
Tänk om livet funkade så. Hur skulle världen se ut då?

Om man blundar för allt man inte gillar och stänger ute/tar bort alla som inte tycker lika som en själv .
Och om man predikar för sitt folk att det bara finns ett rätt sätt att leva på, man matar de helt enkelt med enbart sin egen sanning om och om igen tills det blir även folkets sanning.

Igenkänning till verkliga livet?
Citera
2023-01-26, 15:39
Avslutad
Citat:
Tänk om livet funkade så. Hur skulle världen se ut då?

Om man blundar för allt man inte gillar och stänger ute/tar bort alla som inte tycker lika som en själv .
Och om man predikar för sitt folk att det bara finns ett rätt sätt att leva på, man matar de helt enkelt med enbart sin egen sanning om och om igen tills det blir även folkets sanning.

Igenkänning till verkliga livet?

Tingelinn sekten 😍🤌🏻
Citera
2023-01-26, 15:43
Medlem
Linn har varit inne och kommenterat igen på det senaste inlägget på Bloggbevakningen om hennes fransar.

Hon skriver att hon har sagt i alla stories att fransarna är färgade. Stämmer det? Jag har inte kollat allt.
Senast redigerad av arline 2023-01-26 kl. 15:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in