2026-09-10, 12:42
Medlem
Va är det för stav hon har på snap? Nån rest från vuxenleksaksreklamen 😂😂
Men på riktigt, vart ska hon flytta? Ingen i stan som hört nåt? Allt jag hört är från mäklarfirman att huset ska va tomt i början av oktober!
Citera
2026-09-10, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Va är det för stav hon har på snap? Nån rest från vuxenleksaksreklamen 😂😂
Men på riktigt, vart ska hon flytta? Ingen i stan som hört nåt? Allt jag hört är från mäklarfirman att huset ska va tomt i början av oktober!
Det var den jag menade när jag skrev ”riktiga män” vill inte ha en trettioåring som har allt med hjärtan i rosa🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️. Tror att dom flesta förstår att hon har ngn svaghet i utvecklingen
Citera
2026-09-11, 08:01
Medlem
Hon måste växa upp mentalt om hon skall få en bra man! Undra om hon ens kommer mogna någon gång
Citera
2026-09-11, 14:26
Medlem
Någon som tänkt på hur mycket hon påminner om Cathrin Pranas? Såg henne i GVFÖ Norge, helt klädd i rosa, pratar med tillgjord väldigt ljus röst och tror på riktigt att hon är en kärleksfé från en annan dimension. Jag tänkte direkt på Linn, allt rosa lull-lull, vingar på ryggen och viljan att leva i en prinsessvärld. Enda skillnaden verkar vara att Cathrin absolut inte vill vara fysisk i sitt kärleksförhållande, medan Linn inte verkar ha problem med det direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in