2026-08-20, 13:05
Medlem
Någon som sett Silent attraction? Linn skulle dejta någon därifrån då alla killar som medverkar har samma syn på hur förhållandet ska vara uppdelat mellan mannen och kvinnan..
Citera
2026-08-22, 19:44
Medlem
En prinsessa kan väl inte spika upp en tavla…
Citera
2026-08-22, 20:46
Medlem
Nu kanske jag uttrycker mig lite klumpigt, men tycker det är rätt så sorgligt att se Linn sälja av så mycket av barnens grejer ( visst kan ha med framtida platsbrist + att barnen inte längre leker med grejerna) men har en stor känsla att det är för att få in så mycket pengar som möjligt.
Vilket är väldigt orättvist mot barnen, dem borde inte behöva drabbas för att Linn inte i tid nog har tagit tag i sin ekonomi.
Citera
2026-08-23, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Nu kanske jag uttrycker mig lite klumpigt, men tycker det är rätt så sorgligt att se Linn sälja av så mycket av barnens grejer ( visst kan ha med framtida platsbrist + att barnen inte längre leker med grejerna) men har en stor känsla att det är för att få in så mycket pengar som möjligt.
Vilket är väldigt orättvist mot barnen, dem borde inte behöva drabbas för att Linn inte i tid nog har tagit tag i sin ekonomi.
Jag tänkte faktiskt detsamma..och den där bilen, fick inte B den i doppresent..
Citera
2026-08-23, 10:32
Medlem
Citat:

Pengarna hon får in för barnens saker borde hon sätta in på ett konto som hon använder till barnen. Det ska inte gynna henne i första utand utan det ska gynna flickorna.
Citera
2026-08-23, 18:36
Medlem
Linns kompis T. W gör verkligen mer och varierande reklamsamarbeten, och då har hon också halva följarantalet än L. Hon kanske ska lära sig något av sina inflencer vänner så hon kan fortsätta hålla sig relevant. Vilket inte verkar vara fallet, då L inte verkar göra några samarbeten längre och knappt lägger upp något intressant på sin insta. (Har inte snap, så vet inte om hon lägger ut något intressant där)
Citera
2026-08-23, 21:06
Medlem
Citat:

Letar hon bland annat efter ett torp så har hon nog inte räknat med så mycket plats.
Citera
2026-08-24, 09:30
Medlem
T W verkar ha tagit avstånd från Linn. Men mest har nog det att göra med att T inte hinner umgås med vänner. Verkar vara mycket med barnen + ung kille (han verkar vara som ett barn själv när man ser honom på stan).
Linn letar inte torp. Hon har sökt en nedgången trea lägenhet i Mosås.
Men pappa M bor ju i en billig lägenhet i Brickebacken, det är ett ytterområde i klass med Vivalla, Varberga, Oxhagen. Så ingen klass på henne.
Citera
2026-08-24, 09:49
Medlem
Vem är T W?
Citera
2026-08-24, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
T W verkar ha tagit avstånd från Linn. Men mest har nog det att göra med att T inte hinner umgås med vänner. Verkar vara mycket med barnen + ung kille (han verkar vara som ett barn själv när man ser honom på stan).
Linn letar inte torp. Hon har sökt en nedgången trea lägenhet i Mosås.
Men pappa M bor ju i en billig lägenhet i Brickebacken, det är ett ytterområde i klass med Vivalla, Varberga, Oxhagen. Så ingen klass på henne.

M jobbar som ingenjör. L har frågat M om han inte kan flytta till Mosås så barnen kan gå kvar i skolan där.
Citera
2026-08-24, 17:06
Medlem
There*e W*ckman
S i
De var ju bästa vänner för några år sen. T tjänar nog mer pengar på influensandet än Linn nu.
Citat:
Ursprungligen postat av Chippen100
Vem är T W?
Citera
2026-08-24, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
M jobbar som ingenjör. L har frågat M om han inte kan flytta till Mosås så barnen kan gå kvar i skolan där.
Ja, då borde han ha råd med bättre än trashområde. Mosås är fint jämför med Brickebacken. Brickeberg är ett av de finaste, nära i namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in