2024-01-16, 12:29
Avslutad
Vad är oddsen att hon efter lunchen går förbi Other stories och ”unnar sig” också?

Linns veckor i Stockholm: Lunch, shopping för pengar hon egentligen inte har, veckans ligg i jakt på baby daddy 4
Citera
2024-01-16, 13:33
Avslutad
Jag börjar verkligen undra om Linn inte ljuger om typ vissa samarbeten också. Hon skriveri samarbete med” eller ”reklam för” men väldigt många mindre ställen hon gör samarbeten med läggger inte ens ut henne på sina konton, vilket är jättekonstigt inte inte normalt. Inget företag betalar någon dyrt för reklam för att sedan inte ens använda det själva….jobbar som sagt med sociala medier så jag vet…
Citera
2024-01-16, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Linn: åker till Stockholm varannan vecka - för att luncha😂

Det är så patetiskt, lajvar sthlmstjej. Men äter och går ut på sunkhak och turistfällor.
Citera
2024-01-16, 14:21
Medlem
Igen, inte ens för 2 veckor sedan gjorde Linn reklam för en frisör och nu en helt ny frisör gör hon reklam för. Blir ju verkligen ingen trovärdighet.
Och för några h sedan lade hon upp videon om "önskefoto" eller liknande där hon inte markade som reklam. Måste ju va att det ekar lite i kontot, hon inser väl nu att det är inte så billigt med 2 olika boende + pendling.
Citera
2024-01-16, 14:32
Avslutad
Ingen vidare bra reklam för den fantastiska salongen väl?
https://i.postimg.cc/kgN7cLQp/A96-D938-D-82-AF-4472-8-D10-61215-C97-ADAA.png
Citera
2024-01-16, 14:59
Medlem
Tycker inte håret blev särskilt fint. Är ju två olika nyanser av blond, kallade och varmare toner i olika sektioner.
Citera
2024-01-16, 15:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Tycker inte håret blev särskilt fint. Är ju två olika nyanser av blond, kallade och varmare toner i olika sektioner.

Ser fruktansvärt ut! Dåligt uppklippt, skarpa linjer, färger som inte smälter in, stripigt tunt hår. Fy, hade aldrig gått till denna salongen men bra att Linn kan visa vart man INTE ska gå som stockholmare, tack Linnsan
Citera
2024-01-16, 15:12
Avslutad
Hennes miss av reklam identifiering är så anmäld
Citera
2024-01-16, 15:17
Avslutad
Sallad och godis… igen…juste hon kan ju inte laga mat
Citera
2024-01-16, 15:58
Medlem
Citat:
Jag börjar verkligen undra om Linn inte ljuger om typ vissa samarbeten också. Hon skriveri samarbete med” eller ”reklam för” men väldigt många mindre ställen hon gör samarbeten med läggger inte ens ut henne på sina konton, vilket är jättekonstigt inte inte normalt. Inget företag betalar någon dyrt för reklam för att sedan inte ens använda det själva….jobbar som sagt med sociala medier så jag vet…

Fast det är ju väldigt vanligt att företaget inte delar influenserns reklam?
Citera
2024-01-16, 16:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Fast det är ju väldigt vanligt att företaget inte delar influenserns reklam?

Nä det är ganska ovanligt faktiskt. Ett samarbete är ett samarbete, det är ju bara enorma företag som har 10 olika influelncers som gör reklam som inte delar. Men mindre frisörer, fotoställen, mindre klädmärken, mindre sminkmärken etc delar i princip alltid. Så inte helt sant nej. Oavsett så är det extremt märkligt att hon bara för engångsssamarbeten med folk, ser inte det hos någon annan influelncr. Men å andra sidan ser jag inte heller så dåligt engagemang hos någon annan influenser, Linn är drottningen av köpta följare
Citera
2024-01-16, 16:29
Medlem
Citat:
Nä det är ganska ovanligt faktiskt. Ett samarbete är ett samarbete, det är ju bara enorma företag som har 10 olika influelncers som gör reklam som inte delar. Men mindre frisörer, fotoställen, mindre klädmärken, mindre sminkmärken etc delar i princip alltid. Så inte helt sant nej. Oavsett så är det extremt märkligt att hon bara för engångsssamarbeten med folk, ser inte det hos någon annan influelncr. Men å andra sidan ser jag inte heller så dåligt engagemang hos någon annan influenser, Linn är drottningen av köpta följare

Då får vi vara oense helt enkelt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in