2023-12-16, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Nu är Simon magsjuk, och snart är det Simons barnvecka. Undrar om Linn kommer vänta med att åka till Stockholm tills han är frisk och helt smittfri. Så hon inte lämnar Belle hos honom ändå, som också tydligen är sjuk eftersom hon vabbat i veckan.

Nu kan det ju hinna gå 48 timmar innan söndag kväll (eller måndag morgon om de nu byter då). Vi vet ju inte när han haft sitt sista symptom…
Citera
2023-12-16, 12:34
Medlem
Linn skriver i story att hon har komplex för sina bröst. Och om hon skulle göra en operation någon gång är det inget hon uppmuntrar andra till. Ska man läsa mellan raderna att hon vill/ska operera sina bröst?
Citera
2023-12-16, 12:38
Medlem
cosmic_dancers avatar
Reklamen för make up store, jösses så hon håller på och tramsar.

Var ett annat inlägg där hon visade upp en bok som handlade om högkänslighet och hur personer som har det är. Tänker hon att hon är en hsp tro.
Citera
2023-12-16, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Reklamen för make up store, jösses så hon håller på och tramsar.

Var ett annat inlägg där hon visade upp en bok som handlade om högkänslighet och hur personer som har det är. Tänker hon att hon är en hsp tro.
Hade hon varit en hsp hade hon inte dragit till Stockholm så fort hon var barnledig, då hade hon stannat hemma och njutit av lugnet och tystnaden
Citera
2023-12-16, 13:08
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Hade hon varit en hsp hade hon inte dragit till Stockholm så fort hon var barnledig, då hade hon stannat hemma och njutit av lugnet och tystnaden

Eller hur och hon hade varit väldigt ner inkännande och avvaktande när det kommer till relationer. Linn har säkert läst eller hört om någon med hsp, inte fattat nånting men tyckt att låtit fint att vara en hsp.
Citera
2023-12-16, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Linn skriver i story att hon har komplex för sina bröst. Och om hon skulle göra en operation någon gång är det inget hon uppmuntrar andra till. Ska man läsa mellan raderna att hon vill/ska operera sina bröst?

Ja hon har sagt det förut också. Tror att det är på gång!
Citera
2023-12-16, 14:30
Medlem
Incendios avatar
Är det alltså slut med Stockholms-killen nu? Idag postade hon hur hon vill att en kille ska vara och att hon är redo för dejting. Det har hon inte gjort på några veckor, utan har istället postat gulliga förhållande-videos.
Citera
2023-12-16, 14:37
Medlem
Incendios avatar
En annan sak jag tänkte på - Linn fick en "fråga" om skönhetsoperationer och svarade att OM hon skulle operera sina bröst så skulle hon inte berätta det för att hon inte vill uppmuntra andra till det. Innan har hon svarat blankt nej till operationer. Vad har Stockholm gjort med henne?
Citera
2023-12-16, 14:40
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Är det alltså slut med Stockholms-killen nu? Idag postade hon hur hon vill att en kille ska vara och att hon är redo för dejting. Det har hon inte gjort på några veckor, utan har istället postat gulliga förhållande-videos.

Vilken stockholmskille?
Citera
2023-12-16, 14:46
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vilken stockholmskille?
Hon verkar ha dejtat någon från Stockholm en tid.
Citera
2023-12-16, 14:54
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det där med att det alltid varit ens dröm att bli ung mamma, rätt vanligt uttalande från just unga mammor, är tycker jag är typ ett symboliskt argument mot det. Inte för det. Att ha en dröm om att bli mamma - fine. Att det blir så att man är ung när man blir det - fine (ofta). Men att ha som dröm att bli just UNG mamma och drömma om det långt innan man har de där omständigheter som man normalt vill ha när man bildar familj tycker jag är ett omoget tänk.
Drömmen kan ju vara så stark att det gör att man jobbar hårt för att just skapa förutsättningar för ungt föräldraskap. Så var det för mig. Även om jag aldrig identifierat mig som "The Ung Mamma".
Citera
2023-12-16, 15:54
Medlem
MissTrisstesss avatar
Själv är jag en betydligt yngre mamma än vad Linn någonsin kommer att bli. Men att se det som någon form av bedrift skulle jag aldrig få för mej.
Å vilken fadäs att gå från IG till snap. Regression på hög nivå. * sekundärskäms*
Snälla människa, väx upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in