Citat:
Ursprungligen postat av
Bais977
Håller med! Alla influensers ÄR ett eget reklamkonto, inbilla er inget annat. De tjänar pengar på att sälja på er skit ni inte behöver, that’s it. Därför granskas hon även på det sättet. Det är inte trovärdigt att sälja på folk sexleksaker men hävda att man aldrig använder det. Eller att försöka lura på folk en barnvagn när man syns använda en helt annan. Hade jag varit företag hade jag brutit direkt med henne och många andra för den delen. Klart man kommer använda andra saker, men du kan ju inte skryta om det som om det vore reklam när du faktiskt försöker sälja på folk annan skit
Jag skiter i hur ni bedömer hennes reklam det är hur man som vuxen hela tiden påpekar hur ful hon är, vilka fula kläder hon har, vilket fult hår hon har, vilka stora fötter hon har, vilka fula ungar hon har mm mm som gör mig irriterad. Hur i hela friden ska dagens barn- och ungdomar veta hur man ska föra sig när inte ens VUXNA människor klarar av det🙄. Låt alla människor få se ut som de vill och ha på sig vad de vill och inse att det är helt okej att någon annan gillar det man själva tycker är fult...