2023-12-01, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Hahaha ja HON ja, hon planerade dom, tror inte Gabbe planerade J just där o då
Nej, men va andra vill bryr sig väl inte Linn om
Citera
2023-12-01, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Min kommentar är exakt lika löjlig som din då jag skrev lika som du fast riktat till dig🤣😉.

Ja hon är offentlig, hon gillar gulligull och jag antar att hon inte tycker att det hon har på sig är fult. Precis som du inte tycker att du klär dig fult. Skulle det inte vara rätt tråkigt om vi alla såg likadana ut🤔.
Så om hon klär sig som du hur skulle hon då se ut?

Din kommentar var löjlig eftersom du inte har sett mina skor🤡 OCH jag är inte offentlig.
Linn är det och Linn är sitt eget varumärke så inte riktigt samma sak. Så jag bedömmer henne precis som med all annan reklam jag stöter på. Allt hon lägger ut på Instagram anses väl av henne vara "jobb" och därmed så granskas allt hon lägger ut oavsett om det är på henne, pyssel eller mat.
Citera
2023-12-01, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Din kommentar var löjlig eftersom du inte har sett mina skor🤡 OCH jag är inte offentlig.
Linn är det och Linn är sitt eget varumärke så inte riktigt samma sak. Så jag bedömmer henne precis som med all annan reklam jag stöter på. Allt hon lägger ut på Instagram anses väl av henne vara "jobb" och därmed så granskas allt hon lägger ut oavsett om det är på henne, pyssel eller mat.

Bullshit att du lägger elaka kommentarer om all reklam du ser på nätet som du ej gillar. Du gillar inte Linn punkt slut!

Varför följa en person som man så uppenbart ogillar🤔. Jo bara för att få spy ut elakheter anonymt på flashback🤮.

Dessutom så stavas inte bedömer med två m.
Citera
2023-12-01, 18:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Nej, hon hävdade aldrig att hon tog p-piller. Hon hade en app.

Japp samma app som blivit stämd då långa blivit gravida mot sin vilja (dock inte i Linns fall uppenbarligen). Men hon fortsätter ju med reklamen för den sååå
Citera
2023-12-01, 18:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84

Håller med! Alla influensers ÄR ett eget reklamkonto, inbilla er inget annat. De tjänar pengar på att sälja på er skit ni inte behöver, that’s it. Därför granskas hon även på det sättet. Det är inte trovärdigt att sälja på folk sexleksaker men hävda att man aldrig använder det. Eller att försöka lura på folk en barnvagn när man syns använda en helt annan. Hade jag varit företag hade jag brutit direkt med henne och många andra för den delen. Klart man kommer använda andra saker, men du kan ju inte skryta om det som om det vore reklam när du faktiskt försöker sälja på folk annan skit
Citera
2023-12-01, 18:29
Avslutad
Influensers är även därmed en offentlig person som gör något i offentligheten. Precis som politiker och journalister bland annat. De är inte privatpersoner som gör något i offentligheten som de själva vill tro. De är offentliga personer i offentligheten och därför ska de granskas - så som bloggbevakning gör
Citera
2023-12-01, 18:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Nej, men va andra vill bryr sig väl inte Linn om

Såna tjejer är fruktansvärda…inte ärliga om sina intentioner, allt för att snärja en man för att man själv inte kan vara själv…eller i Linns fall för att få fler prinsessor som kan tjäna pengar åt mamma
Citera
2023-12-01, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Håller med! Alla influensers ÄR ett eget reklamkonto, inbilla er inget annat. De tjänar pengar på att sälja på er skit ni inte behöver, that’s it. Därför granskas hon även på det sättet. Det är inte trovärdigt att sälja på folk sexleksaker men hävda att man aldrig använder det. Eller att försöka lura på folk en barnvagn när man syns använda en helt annan. Hade jag varit företag hade jag brutit direkt med henne och många andra för den delen. Klart man kommer använda andra saker, men du kan ju inte skryta om det som om det vore reklam när du faktiskt försöker sälja på folk annan skit

Jag skiter i hur ni bedömer hennes reklam det är hur man som vuxen hela tiden påpekar hur ful hon är, vilka fula kläder hon har, vilket fult hår hon har, vilka stora fötter hon har, vilka fula ungar hon har mm mm som gör mig irriterad. Hur i hela friden ska dagens barn- och ungdomar veta hur man ska föra sig när inte ens VUXNA människor klarar av det🙄. Låt alla människor få se ut som de vill och ha på sig vad de vill och inse att det är helt okej att någon annan gillar det man själva tycker är fult...
Citera
2023-12-01, 18:52
Medlem
Citat:
Japp samma app som blivit stämd då långa blivit gravida mot sin vilja (dock inte i Linns fall uppenbarligen). Men hon fortsätter ju med reklamen för den sååå
Man kan ju i och för sig tycka att folk borde kunna tänka lite själva. Sperma i fitta = risk för graviditet. Enkel högstadiebiologi. Det finns ingen app i världen som kan ändra på det. Spelar ingen roll om du bockar ur ”befruktning möjlig”.
Den unga generationen är verkligen inte smart.
Citera
2023-12-01, 20:05
Medlem
Sover hon i reklaminlägget för skrivaren?
Citera
2023-12-01, 21:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Sover hon i reklaminlägget för skrivaren?

Inte sover men oklart varför hon alltid verkar tycka något luktar äckligt och är tråkigt. Du gör ju betald reklam människa, ett leende och lite kaneranärvaro kanske vore bra om du vill sälja (just detta inlägg är en tävling men ändå)
Citera
2023-12-01, 22:29
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Inte sover men oklart varför hon alltid verkar tycka något luktar äckligt och är tråkigt. Du gör ju betald reklam människa, ett leende och lite kaneranärvaro kanske vore bra om du vill sälja (just detta inlägg är en tävling men ändå)

Kolla simons senaste bild i flödet, han har börjat med samma pose när han tar kort, ser ut som det stinker skit i bilen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in