2023-11-25, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allvaret-
Är säkert därför hon ”flyttat” till Stockholm.
Vad ska hon annars skriva om på sina barnfria veckor?
Hon tror nog i sin lilla värd att det är status att ha bostad där.
Det är ju barnen som är hennes inkomst och liv.
Hon trodde säkert att bara för att man bor i Stockholm din barnfria veckorna kan hon ”leva” på det.
Hon får nog börja växa upp och ändra på mycket om hon ska kunna fortsätta leva på att vara influenser.
Jag tror tvärtom, att hon ska fortsätta vara omogen och fortsätta på sin inslagna väg om hon ska kunna fortsätta försörja sig som influencer.
Citera
2023-11-25, 07:51
Medlem
Det verkar som om denna tråd om Linn med över 17000 inlägg är den största på hela kändisskvallerforumet eller finns det någon större? Tänk ändå att hon är den mest omskrivna ”kändisen” av alla i hela världen på detta forum… ganska anmärkningsvärt!
Citera
2023-11-25, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tw67vM
Nä, verkligen inte! Och jag tror verkligen att om ett sånt litet barn får gå såpass mycket på förskolan och flängas runt överallt hela tiden så blir det mer vabbande som konsekvens. För lite återhämtning. Själv har jag gått ner lite i tid för att vara ner med mitt barn och att det inte ska bli så långa dagar på förskolan!

Alla har inte möjligheten att gå ner i arbetstid även om man skulle vilja. Som ensamstående är man ju också ensam om att få ekonomin att gå runt. Gå ner i arbetstid för S kan vara svårare då jag förstått det som att han är elevassistent och är väl anställd de timmar då behovet behövs. MEN han bör ju låta B vara hemma i lugn och ro och inte flacka runt till olika barnvakter efter fsk. Hockeykarriären verkar ju ändå inte gå så bra så prio ett bör ju ändå vara barnet kan man tycka. L däremot skulle nog lätt kunna minska på barnens tid på fsk och fritids. Dricka vaniljlatte kan man ju göra fast barnen är hemma😜
Citera
2023-11-25, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makesitalright
Det verkar som om denna tråd om Linn med över 17000 inlägg är den största på hela kändisskvallerforumet eller finns det någon större? Tänk ändå att hon är den mest omskrivna ”kändisen” av alla i hela världen på detta forum… ganska anmärkningsvärt!
Undrar om företagen som gör samarbeten med henne känner till detta... det är ju ingen direkt hyllningstråd det handlar om..vet dom att vi sitter och garvar åt hennes "reklamfilmer" och att tänker som jag -Aldrig att jag köper något hon gör reklam för...
Citera
2023-11-25, 09:04
Avslutad
Citat:

Haha det är ju just därför hon är som omskriven, för att hon absolut inte är känd. Ingen hör skulle känna igen henne på gatan för hon är så jäkla basic. Det som gör henne anmärkningsvärd är att hon är ett psykfall, folk har alltid fascinerats av gränslösa psykopater
Citera
2023-11-25, 09:25
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Haha det är ju just därför hon är som omskriven, för att hon absolut inte är känd. Ingen hör skulle känna igen henne på gatan för hon är så jäkla basic. Det som gör henne anmärkningsvärd är att hon är ett psykfall, folk har alltid fascinerats av gränslösa psykopater
Jag tror nog att ingen skulle missa Linnsan komma klampande på Kungsgatan med sina hövdingagötter och stripiga lockar.
Citera
2023-11-25, 09:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Jag tror nog att ingen skulle missa Linnsan komma klampande på Kungsgatan med sina hövdingagötter och stripiga lockar.

😂😂 sant i och för sig, hon är ju lite speciell så att säga…
Citera
2023-11-25, 09:51
Medlem
Citat:

Anna Books tråd är betydligt större.
Citera
2023-11-25, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Anna Books tråd är betydligt större.
Fast hon är ju en kändis, visserligen en föredetting, men hon VAR ju en artist för 35 år sedan i alla fall.

Linn är ingen kändis. Hon är en tonårsmorsa från en bruksort som beter sig som en typisk tonårsmorsa från en bruksort.
Citera
2023-11-25, 10:14
Medlem
Nåååågra tips på en bra frisör i Stockholm?? Ge mig era bästa tips? Ta ut löshåret för de kommer å ha förstöra den egna hårväxten.
Hon verkar ganska ensam
Citera
2023-11-25, 11:41
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brenneborken
Nåååågra tips på en bra frisör i Stockholm?? Ge mig era bästa tips? Ta ut löshåret för de kommer å ha förstöra den egna hårväxten.
Hon verkar ganska ensam
Hon fiskar självklart samarbete med ngn flådig frisör kring Stureplan.
Citera
2023-11-25, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brenneborken
Hon verkar ganska ensam
Hon ska alltid fråga efter tips (fast bara när det gäller grejer och tjänster, aldrig sånt som man kan göra själv)
Vad är problemet, det är väl bara att googla och läsa recensioner som alla andra?
Nej, så himla uppenbart att hon bara fiskar efter gratisgrejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in