2021-10-14, 02:18
Medlem
booyou123s avatar
Jag. levde en bekymmersfri barndom till 12 års ålder.
Sen skilde sig mina föräldrar. Jag fick bo med min mamma som var alkoholist. Hon misshandlade mig både fysiskt och psykiskt,mest psykiskt,hon kunde till exempel sitta på balkongen och prata om mig att jag skulle sitta på Piteå,55 ett känt mentalsjukhus i Norrbotten. Hon slog mig med en stekpanna I huvudet och hotade mig mig med kniv otaliga gånger.Jag levde med det här i ungefär 10 år. Jag känner nu att jag inte har sån stor tilltro till andra människor vilket känns så fel. Det värsta som min mamma sa till mig när jag skulle prata ned soc om en egen lägenhet var:då säger jag att du har våldtagit mig.med ett hånleende.fy,fan..där dog mitt jag. Jag hatar henne för det..
2021-10-14, 02:30
Medlem
booyou123s avatar
Jag hoppas verkligen att ni andra har haft en bättre liv än mig:,all lycka till er
Senast redigerad av booyou123 2021-10-14 kl. 02:33.
2021-10-14, 03:45
Medlem
a-mortals avatar
Tack! Påminner mig om när jag en gång jag satt och läste rättegångar, det var en grabb för några år sedan som mördade sin mamma med en kniv. Det är mer givande om man överväger att titta på skräckfilm. Att läsa rättegångar alltså.

Föräldralotteriet är obligatoriskt tyvärr.

"the blood of the covenant is thicker than the water of the womb"
2021-10-14, 06:13
Medlem
CC75s avatar
Tråkig historia. Vet dock inte vad du vill att vi ska diskutera...?

Hoppas du inser bara att en tråkig och dålig barndom inte behöver innebära ett tråkigt och dåligt vuxenliv. Nu, som vuxen, har du makten att själv skapa dig det liv du vill ha.

// CC
2021-10-14, 06:38
Moderator
pbos avatar
Frågeställning och diskussionsunderlag saknas. Tråd låst.

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in