2021-10-13, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NSBVZY
Ja, BO kände MGM Väl.

Jag har umgåtts med BO sen han flyttade tillbaka till Fagersta 2018.

Det hela känns väldigt overkligt.

Hur väl kände du P. W ?
Citera
2021-10-13, 11:07
Medlem
Kände bara MGM flyktigt, så har dålig koll på hans omgivning.

Det jag vet kan jag inte skriva här med hänsyn till inblandade.
Men, jag skulle ta dessa människor med ett stort kar salt om de är dem som skriver här.
Senast redigerad av NSBVZY 2021-10-13 kl. 11:16.
Citera
2021-10-14, 18:07
Medlem
snarkfraggels avatar
Hela händelsen känns som manus från en riktigt taskig b-film.
Jag känner P.W flyktigt och har fått ett gott intryck av honom, men då har han vart drogfri och i Nattvandrar grejen.

Vet att han tidigare dragits med ett missbruk då han var öppen med det och gått ut i lokalpressen med att han numer var drogfri.

Men någonting lär ju ha hänt eftersom sociala klev in och omhändertog barnen.

Jag ser fram emot att läsa FUP:en för att se vad 17 som kan ha hänt i bilen, men någonting speciellt lär det ha vart eftersom polis på plats misstänkte att han inte förolyckats i olyckan.

Känns också som att B.O var en ”ren” kille men som kanske haft nått i bagaget sedan tidigare.

Knepigt, hoppas för alla anhörigas skull att det kommer en förklaring.

Vad gäller smutskastandes familjemedlemmar som tidigare skrivit i tråden så förstår jag att man tar avstånd från den delen av familjen. WT-Deluxe beteende.
Citera
2021-10-14, 18:16
Medlem
Camisos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snarkfraggel
Hela händelsen känns som manus från en riktigt taskig b-film.
Jag känner P.W flyktigt och har fått ett gott intryck av honom, men då har han vart drogfri och i Nattvandrar grejen.

Vet att han tidigare dragits med ett missbruk då han var öppen med det och gått ut i lokalpressen med att han numer var drogfri.

Men någonting lär ju ha hänt eftersom sociala klev in och omhändertog barnen.

Jag ser fram emot att läsa FUP:en för att se vad 17 som kan ha hänt i bilen, men någonting speciellt lär det ha vart eftersom polis på plats misstänkte att han inte förolyckats i olyckan.

Känns också som att B.O var en ”ren” kille men som kanske haft nått i bagaget sedan tidigare.

Knepigt, hoppas för alla anhörigas skull att det kommer en förklaring.

Vad gäller smutskastandes familjemedlemmar som tidigare skrivit i tråden så förstår jag att man tar avstånd från den delen av familjen. WT-Deluxe beteende.

När kan man tänka att en FUP kommer?
Citera
2021-10-14, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camiso
När kan man tänka att en FUP kommer?

Det måste gå till åtal först så det lär dröja, om det går till åtal överhuvudtaget.

Vi får börja med att vänta på nästa omhäktningsförhandling. Var det måndag eller tisdag?

Edit: Såg nu att det är tisdag som gäller
Senast redigerad av Carsten2.0 2021-10-14 kl. 18:42. Anledning: Hittade datum
Citera
2021-10-14, 19:57
Medlem
Camisos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carsten2.0
Det måste gå till åtal först så det lär dröja, om det går till åtal överhuvudtaget.

Vi får börja med att vänta på nästa omhäktningsförhandling. Var det måndag eller tisdag?

Edit: Såg nu att det är tisdag som gäller

Ok, då är MGM alltså omhäktad för tredje gången? Eller?. Det blev så rörigt här ett tag så jag hänger inte riktigt med.
Citera
2021-10-14, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camiso
Ok, då är MGM alltså omhäktad för tredje gången? Eller?. Det blev så rörigt här ett tag så jag hänger inte riktigt med.

Fullt förståeligt!

Anhållen i samband med gripandet, häktad skäligen misstänkt den 5/10 som sedan ändrades till misstänkt på sannolika skäl den 12/10 och fortsatt vistelse i häktet.
Citera
2021-10-19, 20:07
Medlem
Ingen som hört något nytt idag? Hittar inga uppdateringar i media.
Citera
2021-10-20, 10:57
Medlem
Camisos avatar
Citat:
Ingen som hört något nytt idag? Hittar inga uppdateringar i media.

Nej, ingenting.
Citera
2021-10-20, 11:11
Medlem
Blir en ny häktningsförhandling 26:e oktober. Så det står nog inte så mycket i media innan dess.
Citera
2021-10-20, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dellenbygden
Blir en ny häktningsförhandling 26:e oktober. Så det står nog inte så mycket i media innan dess.

Ja men då är han fortsatt häktad i alla fall, och graden av misstanke är inte sänkt?
Citera
2021-10-20, 22:17
Medlem
Citat:
Ja men då är han fortsatt häktad i alla fall, och graden av misstanke är inte sänkt?

Går inte att läsa sig till något annat än sannolika skäl. Så jag antar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in