2021-10-01, 17:37
Avslutad
Haha vad fan....

Är ju sjukt osexigt att knulla i bastu.

Kokhett och jävligt. Härligt och upphetsande att sitta och titta på damen (eller damerna om man haft tur) dock, kanske känna lite och sen vara härligt uppkåtad och uppvärmd i kropp och knopp för knullande EFTER bastandet....

Har både bastu och bra tillgång på kvinnliga bastugäster så jag vet vad jag talar om. Med dig är det fan tveksamt när man läser din trådstart.
Citera
2021-10-01, 18:00
Medlem
jesussugers avatar
Knullat 1 gång i bastun och det räcker, aldrig mer.
Svettet bara rann och man vart trött fort, hjälpe inte direkt att dricka en kall öl under tiden
Citera
2021-10-01, 18:51
Medlem
Japp,knulla i bastu har man gjort.
Tog in på hotell med en gammal "flamma"

Väl inne i bastun så intogs öl och Cider som ett planterat förspel,dröjde inte länge innan honan hade min köttflöjt i munnen.

Och i och med att det var hon som tog initiativ till sex så fick hon rida mig med ryggen mot mig.

Minns att sveten rann och hur det klatchade friskt när hon red mig

Duschen efteråt var skönare än sexet😄
Citera
2021-10-01, 18:53
Medlem
Grejen som sådan är ju Nice. Men mitt stackars hjärta får jobba lite för mkt alltså.
Citera
2021-10-01, 22:19
Medlem
fittslems avatar
Ja det är fint, var försiktig om du kör doggy så att du inte råkar dunka röven i aggregatet bara.
Citera
2021-10-01, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finansvargen
Gruppsex i bastun, ensam tjej med fem män det är en läcker fantasi.

När vi bastade i Karateklubben på -90 talet då hände det att någon kläckte ur sig hur de andra skulle reagera om det kom in en naken tjej i bastun så det är nog en vanlig fantasi i alla fall bland kampsportare.
Om du vill se så många kukar så är nog inte tjejen det viktigaste i din fantasi..
Citera
2021-10-02, 02:40
Medlem
Har gjort det en gång för många år sedan. Aldrig mer! Jag trodde fan att hjärtat skulle hoppa ur bröstet på mig. Riktigt obehagligt faktiskt. Det är häftigt som fantasi, men jag önskar att det stannat där. Ja, det var med en finska.
Citera
2021-10-02, 02:46
Medlem
TS ljuger så det skenar om han inte är maratonlöpare. Man orkar inte göra någonting i en bastu. Man blir som en 100-åring.
Citera
2021-10-02, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finansvargen
Det är väl bara de bastugalna finnarna som kör i den temperaturen.

Svensk bastu är väl runt 60 grader skulle jag tro. Dessutom kyler blodet av kroppen och blir tempen för hög då är det dags att gå ut innan man svimmar.

Men lagom bastutemperatur för sex är nog 40-50 grader skulle jag tro.
Du måste skämta? Vanlig vedeldad bastu måste iallafall vara runt 80 grader + lite luftfuktighet annars så sitter man bara utan att få någon effekt liksom.
Citera
2021-10-12, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Haha vad fan....

Är ju sjukt osexigt att knulla i bastu.

Kokhett och jävligt. Härligt och upphetsande att sitta och titta på damen (eller damerna om man haft tur) dock, kanske känna lite och sen vara härligt uppkåtad och uppvärmd i kropp och knopp för knullande EFTER bastandet....

Har både bastu och bra tillgång på kvinnliga bastugäster så jag vet vad jag talar om. Med dig är det fan tveksamt när man läser din trådstart.

Jovisst, gamla kärringar med hängpattar antagligen
Själv ligger man med 21 åringar
Citera
2021-10-13, 15:07
Medlem
Jag har provat 3 gånger. En gång i ångbastu, temperatur okänd och 2 gånger i vanlig ”svensk” bastu (runt 75°) det ligger inte på toppen av listan i alla fall fy fan.
Jävla svett i ögonen och överallt, varmt om skallen när man står upp och tro det eller ej så är inte all vätska bra glidmedel. Tror du har något allvarligt fel eller dagdrömmer. Inte alla tjejer som gillar ”saltad korv” heller.
Citera
2021-10-15, 14:18
Medlem
AnnaLes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
TS ljuger så det skenar om han inte är maratonlöpare. Man orkar inte göra någonting i en bastu. Man blir som en 100-åring.

Tänkte lite samma sak, man är svettig, varm och trött i en bastu. Måste vara en av de minst sexuella miljöerna som finns om det inte var för att folk generellt är nakna/halvnakna där. Sista jag vill göra är att suga en svettig trött kuk medan jag har svårt nog att andas som det är.

Sen hatar jag iofs bastu så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in