2021-09-30, 11:34
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Såssarna vill ju fängsla folk som åker till tex Holland för att knarka, så kanske vore lägligt att göra en polisanmälan.
Citera
2021-09-30, 11:35
Medlem
LatentAmbivalenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Jag förstår. Det är ofta svårt att hänga med i alla motsägelser och lögner när man granskar PK-haveriet.

Ovanligt ärligt av den där republikanen. Många svenska PK-människor bär nog på liknande känslor kring gängvåldet osv.

Anonymitet är en fin dörr till ärlighet!

Och ja, det hade krävts en kallhammrad j*vel för att inte oroa sig för gängen och oskyldiga som hamnar i skottgluggen. Oavsett vad man har för analys och förslag till åtgärder måste man göra sitt yttersta för att få skutan åt rätt håll.

Tyvärr verkar det minst sagt populärt att vara tunnelseende, snöa in sig i PK-ismen redan i analysen. Men alla sätt som funkar duger för mig.

Jag tror för övrigt inte att S eller något annat parti kommer att propagera för mer liberal drogpolitik. Och det kanske inte hade varit det optimala. Men något måste göras för att strypa gängens inkomster.

Jag måste erkänna att jag sett Andersson som lite av en "duktig flicka" tidigare, baserat på hur hon för sig och eventuellt sanna vittnesmål från de som träffat henne, som lite av en besserwisser. Men det här med marijuanaerfarenheter nyanserade min bild, om än bara pyttepyttepyttelite, det kan jag väl vara ärlig med för att återgå till det vi pratade om.

Sedan är jag inte född i förrgår. Jag tror att hennes uttalande, precis som andra i tråden skrivit, är en del av ett cyniskt spel för att sådana som mig ska mjukna inför denna hårding.

Det skulle inte förvåna mig om hon i själva verket aldrig ens rört en cigarett.
Citera
2021-09-30, 11:46
Medlem
Kanske denna bekännelse blir Maggans fall eller vinst under kommande valkampanj, kan se bilden när sosseledningen frågade henne om hon har gjort något som inte får komma i strålkastarljuset under kommande valkampanj, då böjde säkert Maggan sig direkt och sa som det var, "jag har rökt marijuana" Okej säger ledningen, men inget mer då .. Maggan kanske svarade, inte vad jag vet
Citera
2021-09-30, 11:57
Medlem
Jag har sexuella drömmar om henne så jag skulle vilja höra skvaller om hennes sexuella äventyr.
Citera
2021-09-30, 11:59
Medlem
Johnblends avatar
3-P. Pundare, pengar och politik.

Ett framgångsrecept.
Citera
2021-09-30, 12:01
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Jag har sexuella drömmar om henne så jag skulle vilja höra skvaller om hennes sexuella äventyr.

Då kanske du gillar denna bild där hon tar sig själv på brösten:
https://sverigesradio.se/artikel/andersson-vi-borde-har-protesterat-mot-moderaternas-migrationspolitik
Citera
2021-09-30, 12:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalGangsters
Vem stannar vid att bara prova marijuana... Det måste komma från Bertil Obama. Att hon inte istället säger som det är, nämligen dragit massor av amfetamin och käkat benso för att kunna sova därefter. Alla vet det ju ändå.
Jag tror att hon fortfarande drar linor. Kokain. Tämligen säker.

Jag vet massa människor som aldrig skulle knarka, men sen så på fyllan kan dom tänka sig att röka braj, men aldrig nykter och det stannade där.

Inte så ovanligt i min mening
Citera
2021-09-30, 12:17
Medlem
Tror ändå att Marijuana Andersson blir en bra partiledare för S, så får vi se om hon lyckas genomföra viktig politik också.
Citera
2021-09-30, 12:19
Bannlyst
Extremt fjantigt att fortfarande vara mot cannabis. Magdalena förlorar mycket på det.
Citera
2021-09-30, 12:20
Medlem
Med tanke på svensk narkotikalagstiftningen och det moraliserande som vissa i Sverige håller på med kan man alltså anse att Maggan nu är lika missbrukande som en heroinist!
Citera
2021-09-30, 12:22
Medlem
arakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Om inget oväntat händer blir Magdalena Andersson nästa S-ordförande.
För P1 Morgon berättar finansministern nu om sina tidigare förehavanden.
"När jag var yngre och bodde utomlands har jag provat att röka marijuana"
https://www.expressen.se/nyheter/magdalena-andersson-jag-har-rokt-marijuana/
Om sitt marijuana-rökande från förr: https://sverigesradio.se/artikel/vet-hur-saker-ar-och-sager-som-det-ar

Vad tycker vi om detta och kanske det finns mer lik
i garderoben som börja se dagens ljus?
Gammal SSUare, har väl provat det mesta.
Citera
2021-09-30, 12:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av urban.j
Jag vet massa människor som aldrig skulle knarka, men sen så på fyllan kan dom tänka sig att röka braj, men aldrig nykter och det stannade där.

Inte så ovanligt i min mening
Politiker har högre intelligens och mindre "moral" än genomsnittet.
Den vanlige drängen och pigan i byn knarkar oftast inte. Men alla miljardärer, alla inom Centern. George Soros, Zuckerberg, Twittter och co. Alla med ett någorlunda liberalt sinnelag drogar. Det är bara nazister som dricker sprit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in