2021-09-30, 21:45
Medlem
Maktpartiet S älskar USA där, som vi alla vet, gräs har avkriminaliserats. Ingen som gör den kopplingen?

Att vara vänsterliberal i USA är ju ganska starkt kopplat till rörelsen för legalisering av marijuana.

Hennes position hos IMF lär väl inte skadas av det.
Citera
2021-09-30, 22:01
Medlem
Magdalena Andersson: Jag har rökt marijuana....

.....varenda dag sen jag blev minister
.....för att stå ut med Stefan
.....och hans obegripliga pladder
.....och Morgans lismande och lögner

.....MEN

......nu när jag blir Statsminister
......ska jag sluta röka på
......och börja KNARKA PÅ RIKTiGT
.
.....cause I'm worth it
Citera
2021-09-30, 22:03
Medlem
Ser henne pårökt med rastamösa i regeringen ropande legalize it . Peace on earth. Tidningsrubriker att dödsknarket har tagit sig innanför Regeringskansliet . Bildt sätter kaffet i fel strupe, Annie lööf erkänner många år på crack och löfwens riskbruk på psykadeliska droger förklarar varför det blev som det blev.

OBS detta är bara påhittat.

Hoppas dom tar upp lite debatt om vad legalisering skulle kunna bidra med som i USA hundratals miljoner i skattepengar på typ ett halvår. Lite mer avslappnad attityd till droger kan säkert upplevas som häftigt och farligt av yngre att testa då blir det mer avdramatiserat med mera.
Citera
2021-09-30, 22:04
Medlem
Pungpuckels avatar
Det börjar ju med en joint och slutar med heroin, det säger ju alla såssar.

Är hon vid heroinet än?
Citera
2021-09-30, 22:05
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalGangsters
Vem stannar vid att bara prova marijuana... Det måste komma från Bertil Obama. Att hon inte istället säger som det är, nämligen dragit massor av amfetamin och käkat benso för att kunna sova därefter. Alla vet det ju ändå.
Jag tror att hon fortfarande drar linor. Kokain. Tämligen säker.

Var finns källan?
Citera
2021-09-30, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elac
Nej. Inte heller vanligt hos storkonsumenter av weed om man inte har anlag för schizofreni. Däremot kan blandmissbruk och dåligt sällskap ge en ordentlig skjuts i den riktningen.
Även spice och konstjord thc kan orsaka psykos. Det är betydligt farligare än det naturliga om det inte är något skit tillsatt..
Citera
2021-09-30, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Därmed borde hon straffas och få en dom på sig och är därmed inte lämplig som politiker och borde avgå då denna drog kan påverka hennes omdöme för resten av livet...
Ebba Busch kanske är mer lämplig. Frågar man henne om hon rökt på eller tagit andra droger svarar hon säkert nej och korsar fingrarna under bordet.
Citera
2021-09-30, 22:16
Avslutad
Var inte så jäkla missunsamma, låt Maggan få koppla av med några bloss då och då!
Hon är dessutom en framgångsrik och självständig kvinna, som borde få bestämma över sin egen kropp, utan att en massa män ska ha åsikter om vad som är rätt eller fel.
Senast redigerad av pe11e 2021-09-30 kl. 22:17. Anledning: Rättning
Citera
2021-09-30, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av extendedhuman
Om man röker bara ett par ggr och har anlag för schizofreni då? Tänker på en närstående....

Då kan det gå illa. Men...de flesta har inte sådana anlag. Varav denna uppståndelse om detta? Hon har säkert druckit alkohol och haft sex också.
Citera
2021-09-30, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel

Är hon vid heroinet än?

Ha ha ha! Bra fråga. Jag tror runt 40 procent av USAa befolkning rökt på. Är alla dessa heroinister?
Citera
2021-09-30, 22:28
Medlem
StigHails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel

Är hon vid heroinet än?
Nej, det börjar med en joint och går över i hasch.

https://youtu.be/Wi6Zdmu0cYs
Citera
2021-09-30, 22:32
Medlem
"Muf-ordförande twittrar om att köpa tunga droger"

https://www.sydsvenskan.se/2018-10-18/muf-ordforande-twittrar-om-att-kopa-tunga-droger

blivande finansminister?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in