Citat:
Ursprungligen postat av
Herbert.Spencer
Hon blir garanterat nästa statsminister.
Hur tänker du då?
Fan man måste vara helt dum i huvudet om man röstar på sossarna i nästa val!
För det fördta, sveriges ekonomi blomstrar, går riktigt bra. Och ändå får sossarna inte ihop budgeten. Gått minus flera miljader. För det andra, skjutningar varje dag, helt jävla kaos.
För det tredje, finns inga poliser i sverige! Vissa stora samhällen har inte ens polis station, flera mil till närmaste.
För det fjärde, vården i sverige är helt kass.
För det femte, hanteringen av covid 19! Så många fel beslut, och gammka personers död.
Allt detta måste man hålla rdgeringen ansvarig!!! Dom har inte gjort ett skig för att förbättra detta.
Och hur i helvete kan man rösta på sossarna när man vet att miljöpartiet kommer med. sveriges minsta riksdags parti har sådan jävka makt.
Tänk om! Tänk rätt.