2021-09-28, 19:51
Bannlyst
Jag tror inte jag är så paranoid, men sista dagarna har massa idioter med nystartade konton skrivit om sitt bajs, och hatat "suedi", och inte minst SD och även Svenskar. Förringat de visa orden som skrivs här och attackera hela kanalen. Det är uppenbart att det är nån attack från nån grupp. "Jag är här" eller nåt. Skribenterna bryter ofta, så man kanske borde koppla in Säpo. Araber? Är det nån annan som märkt det? Jag brukar ofta ha rätt, som när jag gissade att Säpo-spionen var ifrån Iran.
2021-09-28, 19:53
Bannlyst
Nej det är helt vanliga mongos med nystartade konton som pga att Flashbacks moderator-kår inte är tillräckligt koordinerade hinner leka fritt under många timmar innan dom upptäcks och avstängs.
2021-09-28, 21:33
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Nej det är helt vanliga mongos med nystartade konton som pga att Flashbacks moderator-kår inte är tillräckligt koordinerade hinner leka fritt under många timmar innan dom upptäcks och avstängs.

Inte bara det. Utan de ska ge varningar också. Spärren direkt. Då tröttnar de.
2021-09-29, 00:14
Bannlyst
Jag ser inte bajsmannen som något stort problem, snarare tvärtom ett roligt avbräck i brist på annat.

Det finns andra skribenter som dyker upp i svärmar och som inte har något annat syfte än att tramsa i specifika trådar genom att främst fokusera på motdebattören. I andra hand så fokuserar de på motdebattörer som en grupp. I tredje hand så fokuserar de på någon person som är kopplad till ämnet. I fjärde hand så fokuserar de på medhjälpare till denna person. I femte hand så fokuserar de på personer som indirekt har med personen att göra. I sjätte hand så fokuserar de på gruppen anhängare till huvudpersonen. Först i sjunde hand så diskuteras själva ämnet i tråden, vilket inte blir så speciellt mycket när man har avhandlat allt annat med diverse invektiv och förlöjliganden.

Sedan när ett par dussin användare har postat tusen inlägg var, upprepat samma sak flera hundra gånger, samt ryggdunkat varandra i var och vartannat inlägg. Då är attacken fulländad när de flesta av motdebattörerna har skrämts iväg och lämnat tråden åt sitt öde.
2021-09-29, 07:37
Medlem
najass avatar
Som vanligt så är det bara att RPa inläggen så tas det om hand av moderatorerna

Låst

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in