2021-10-02, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Vi kan räkna med att över 10% av alla röstsedlar är fake, dessa finns det ingen medborgare bakom som lagt rösten. Man har sannolikt via röstregister letat upp en person som är registrerad och helt sonika lagt rösten åt denne person

Säger du det som person eller som översättare och nyhetsförmedlare?
Citera
2021-10-02, 11:40
Medlem
Citat:
Du uppfattar mina citat från nyhetskällor som mina egna, jag citerar de som kommentarer auditen. Har tvärtom hävdat att vi skall avvakta resultatet. Nu visade sig detta vara graverande och Joe Biden har ej vunnit staten, 5ggr fler röster än Bidens "vinstmarginal" är felaktiga.

Nu saknades inte själva pappren, antalet stämde. Men pappret som fanns är just det, ett papper, då en enorm mängd inte är en äkta röstsedlar.

Vi kan räkna med att över 10% av alla röstsedlar är fake, dessa finns det ingen medborgare bakom som lagt rösten. Man har sannolikt via röstregister letat upp en person som är registrerad och helt sonika lagt rösten åt denne person. Dessa personer som lagt röster har Maricopa en digital fil på. Denna digitala fil raderades dagen innan auditen startade. Lagbrott av den tyngre graden i sig.

Filmen här nedan från Arizona-auditen visar på vanliga medborgare som noterar att stora mängder "röstsedlar" var tunna kopierade papper, många röstsedlar hade maskinellt ifyllda röstmarkeringar. Att du inte ens väljer att bestrida detta eller komma med en rimlig förklaring tyder på att även du vet att de är fake.
Arizona Auditors speak out on disturbing findings:
https://rumble.com/vn68ln-arizona-audit-volunteers-speak-out-on-disturbing-findings.-share.html

Notering: Röstsedeln i Arizona skall tryckas på ett lokalt tryckeri Runbeck. Dom nyttjar ett speciellt papper. Alla röstsedlar är likadana. Vi lär dessutom få återkomma till Runbeck. https://runbeck.net/whats-new-at-runbeck/

Det är konstaterat att du sprider rykten och inte fakta. Källa: du själv.
Citera
2021-10-02, 11:45
Medlem
Citat:
Du uppfattar mina citat från nyhetskällor som mina egna, jag citerar de som kommentarer auditen. Har tvärtom hävdat att vi skall avvakta resultatet.
Dina "nyhetskällor" är random twitterfolk. Du får ha hur dåliga källor du vill, men du svarar fortfarande inte på frågan - har du slutat lita på dessa källor nu när de bevisligen ljugit för dig?
Citera
2021-10-02, 12:23
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Filmen här nedan från Arizona-auditen visar på vanliga medborgare som noterar att stora mängder "röstsedlar" var tunna kopierade papper, många röstsedlar hade maskinellt ifyllda röstmarkeringar. Att du inte ens väljer att bestrida detta eller komma med en rimlig förklaring tyder på att även du vet att det är fake.

Nu har jag inte så mycket makt över detta som du tror. Vi får helt enkelt hålla oss lugna tills Sushi Ninjas har auditten klar och uttalar sig om detta. Det kan ju bli så att dom anmäler detta valfusk till därför avsedd myndighet.

Mike Pensé
Citera
2021-10-02, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cancel---Culture
Ironiskt när massa vänsterfascister här på fb påstår sig minsann veta att Arizona inte stulits fast dom som faktiskt utgjort en forensisk audit av staten hittat tillräckligt med material för att ta tillbaka Arizona

Jobbigt läge nu för TDS-trollen

Men så där har det ju låtit sedan 4 november. När ska det tas upp i domstol? För vi kan väl bevisa detta? Det är dags att ta detta i domstolar nu, eller varför väntar man med det?
Citera
2021-10-02, 15:22
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Du uppfattar mina citat från nyhetskällor som mina egna, jag citerar de som kommentarer auditen. Har tvärtom hävdat att vi skall avvakta resultatet. Nu visade sig detta vara graverande och Joe Biden har ej vunnit staten, 5ggr fler röster än Bidens "vinstmarginal" är felaktiga.

Nu saknades inte själva pappren, antalet stämde. Men pappret som fanns är just det, ett papper, då en enorm mängd inte är en äkta röstsedlar.

Vi kan räkna med att över 10% av alla röstsedlar är fake, dessa finns det ingen medborgare bakom som lagt rösten. Man har sannolikt via röstregister letat upp en person som är registrerad och helt sonika lagt rösten åt denne person. Dessa personer som lagt röster har Maricopa en digital fil på. Denna digitala fil raderades dagen innan auditen startade. Lagbrott av den tyngre graden i sig.

Filmen här nedan från Arizona-auditen visar på vanliga medborgare som noterar att stora mängder "röstsedlar" var tunna kopierade papper, många röstsedlar hade maskinellt ifyllda röstmarkeringar. Att du inte ens väljer att bestrida detta eller komma med en rimlig förklaring tyder på att även du vet att de är fake.
https://rumble.com/vn68ln-arizona-audit-volunteers-speak-out-on-disturbing-findings.-share.html

Notering: Röstsedeln i Arizona skall tryckas på ett lokalt tryckeri Runbeck. Dom nyttjar ett speciellt papper. Alla röstsedlar är likadana. Vi lär dessutom få återkomma till Runbeck. https://runbeck.net/whats-new-at-runbeck/

Du vet väl att det bara är mail-in-ballots och kuvert som trycks av Runbeck.
De röster som lämnas i vallokalerna görs på valsedlar som printas ut i vallokalen på annat papper än de tryckta och att de valsedlarna har maskinellt ifyllda röstmarkeringar.
Citera
2021-10-02, 17:40
Medlem
siisters avatar
Citat:
Det är alltså runt 100k röster som förmodad vara felaktiga alternativt förfalskade och detta stör inte TDS/vänsterfascisterna? Det är alltså fritt fram för GOP att fuska inför 2024? Sanningen kommer alltid fram, och det lär inte bli vackert för globalisterna

Eftersom du själv använder dig av ordet "förmodas" så är det ingenting som stör mig, nej. Varför skulle jag bli störd av att Cyber Ninjas behöver fem månader på sig för att skriva en rapport som kommer till slutsatsen "det här borde någon annan kolla upp"?
Citera
2021-10-02, 18:31
Medlem
Citat:
Det är alltså runt 100k röster som förmodad vara felaktiga alternativt förfalskade och detta stör inte TDS/vänsterfascisterna? Det är alltså fritt fram för GOP att fuska inför 2024? Sanningen kommer alltid fram, och det lär inte bli vackert för globalisterna

Det har väl varigt ovackert ett längre tag. Obama har ju redan suttit inne i tre år nu och en del ur deep state är ju avrättade. Så vad menar du att det inte kommer att bli vackert?

Man undrar också lite när det kommer att bli något domstolsärende? Det har ju snart gått ett år sen valet. När blir det?
Citera
2021-10-02, 18:45
Medlem
Citat:

Var i rapporten står det att Runbeck ska trycka alla röstsedlar?

Vilken lag säger att felmarginalen får vara högst 0,0008% och hur kommenterar rapporten detta?
Senast redigerad av ardathbey 2021-10-02 kl. 19:11.
Citera
2021-10-02, 19:07
Medlem
siisters avatar
Citat:

Hur kan det vara citat när det är på svenska? Det är dina ord jag citerar.

Vad säger rapporten angångde tunna, maskinellt ifyllda röstmarkeringar? Vanliga medborgare i all ära, men vore intressant att se vad själva undersökningen kom fram till. Var det inte Jovans del? Kan du säga en sida jag ska kolla på så ser vi om det här med Accessible Voting Devices tas upp eller inte.

https://azsos.gov/sites/default/files/20200203_145317.jpg
Senast redigerad av siister 2021-10-02 kl. 19:10.
Citera
2021-10-03, 09:15
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gargamel-2k
Säger du det som person eller som översättare och nyhetsförmedlare?

Följer du mina inlägg vet du att jag valnatten noterat att Trump vann Arizona med minst 4-5% detta är cirka 350.000 röster i staten.

Vad gäller Maricopa så är det min uppfattning att minst 10% eller mer av rösterna är fabricerade. Det intressanta är att Trump då sannolikt vunnit Arizona med väsentligt större marginal än jag trodde valnatten. Detta skall ju dock bevisas. Alla vet att det hänt.

Första inslaget i Fox där auditen nämns. Jesse Waters Fox News kring Arizonaaudit:
https://www.bitchute.com/video/yaWU3RvZ9VDN/
Citera
2021-10-03, 09:18
Medlem
siisters avatar
Citat:
Följer du mina inlägg vet du att jag valnatten noterat att Trump vann Arizona med minst 4-5% detta är cirka 350.000 röster i staten.

Vad gäller Maricopa så är det min uppfattning att minst 10% eller mer av rösterna är fabricerade. Det intressanta är att Trump då sannolikt vunnit Arizona med väsentligt större marginal än jag trodde valnatten. Detta skall ju dock bevisas. Alla vet att det hänt.

Första inslaget i Fox där auditen nämns. Jesse Waters Fox News kring Arizonaaudit:
https://www.bitchute.com/video/yaWU3RvZ9VDN/

Tar Jovan upp Runbeck och Accessible Voting Devices? Har svårt att hitta det i rapporten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in