2021-09-13, 21:20
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Förstår din ståndpunkt. Men inte alla har den karisman utan de faller antingen för grupptryck eller informationen som timme efter timme spottas ut i etern av msm.

Finns ingen information som spottas ut. Sitter man hemma vid köksbordet är det helt tyst. Det är först när man börjar söka information som den spottas ut. Och söker gör man ju först när man är osäker. Lite som här i denna tråd när jag frågar om svenskar som dött av vaccinet och inte får något svar. Då kan jag bli osäker när jag förstår att 274 svenskar dör varje dygn, varje år men ingen har dött av vaccinet.

Mike Pensél
Citera
2021-09-13, 21:51
Medlem
madtops avatar
Länkposter raderade, se (FB) VIKTIGT Läs innan du postar i Konspirationsforumet!
/Moderator
Citera
2021-09-13, 22:36
Medlem
Love.Thy.Neighbors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Finns ingen information som spottas ut. Sitter man hemma vid köksbordet är det helt tyst. Det är först när man börjar söka information som den spottas ut. Och söker gör man ju först när man är osäker. Lite som här i denna tråd när jag frågar om svenskar som dött av vaccinet och inte får något svar. Då kan jag bli osäker när jag förstår att 274 svenskar dör varje dygn, varje år men ingen har dött av vaccinet.

Mike Pensél

Titta på sammanställningen efter användningen av Pandemrix vaccinet, inrapporterade biverkningar: Avslutande sammanställning av inrapporterade biverkningar av Pandemrix under perioden oktober 2009 - mitten av april 2010

Man kan ju se en väldig skillnad vad gäller exempelvis inrapporterade dödsfall i jämförelse med vad man kunnat se efter att man nu vaccinerat befolkningen med de tre covid vaccinen, Comirnaty Pfizer Biontech, Spikevax Moderna och Vaxzevria Astra, mer än 10 gånger fler inrapporterade dödsfall än så länge i jämförelse med Pandemrix:

Citat:
Fram till den 16 april har cirka 6,1 miljoner doser Pandemrix använts enligt preliminära uppgifter från landstingen till Smittskyddsinstitutet. Under pandemiperioden har Läkemedelsverket fått totalt cirka 4380 biverkningsrapporter från sjukvården och från konsumenter.

Citat:
Rapporterade dödsfall

Sammanlagt 27 dödsfall efter vaccination med Pandemrix har inrapporterats från sjukvården.

I jämförelse med de tre covid vaccinen, info om dödsfall finns på sidan 4 i respektive pdf, hittills sammanlagt inrapporterade dödsfall=285:

Comirnaty (Pfizer/BioNtech), rapporter handlagda från 2020-12-27 till och med 2021-09-08

Spikevax (f.d. COVID-19 Vaccine Moderna), rapporter handlagda från 2020-12-27 till och med 2021-09-08

Vaxzevria (f.d. COVID-19 Vaccine AstraZeneca) rapporter handlagda från 2020-12-27 till och med 2021-09-08
Senast redigerad av Love.Thy.Neighbor 2021-09-13 kl. 22:39.
Citera
2021-09-13, 23:00
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Är evigt liv något att sträva efter? Vad dör folk av egentligen? Jag lever troligen lite isolerad då jag inte ens har hört talas om någon som blivit sjuk av vaccinet. Illa i dom städer där folk dör i drivor av vaccinet samtidigt som Coronan är ofarlig då vi inte har någon överdödlighet. Man vet ju inte riktigt vilken röv man ska sitta på.

Mike Pensél

Jag lever troligtvis också lite isolerad då jag inte hört talas om något som dött av sjukdomen. Hade en kollega som konfronterade mig med "varför har du inte tagit vaccinet egentligen - det finns minsann ingen jag hört talas om som fått biverkningar" - Jag kontrade med att tre på vår avdelning var borta tre dagar efter sprutan och i princip alla jag känner varit mer eller mindre utslagna dagen efter. Då fyllde flera av mina andra kollegor i och sa att de minsann blev dåliga utav helvete när de tog vaccinsprutan och är väldigt skeptiska till fler sprutor. En av mina kollegor har fortfarande men från vaccinet men vill inte anmäla det som biverkning eftersom det inte är helt klart att det var därför.

En gubbe vi känner fick en stroke mindre än en vecka efter sprutan - inget fastställt samband.. men jag fick lite dåliga vibbar.
Citera
2021-09-13, 23:12
Medlem
hippilis avatar
När min läkare avrådde mej att ta vaccinet förklarade han vad som är i vaccinet och vad det gör och det som är i som dom inte går ut med. Hur jag med stor risk skulle må och allt jag inte kommer ihåg men jag tar det aldrig i helvete då får dom hellre avliva mej I så fall.
Citera
2021-09-14, 00:57
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Förutom dom första poliovaccinen som dödade över 50% av alla som tog dom så är det så klart det farligaste vaccin som någonsin har funnits. Mörkertalet är ju uppenbarligen massivt då VEARS tex hade 4400 inrapporterade dödsfall första 3 veckorna i USA och 6 månader senare hade den siffran bara stigit till 4800... Dom har tror jag det är 11 organ som sköter dödsfall och en whistleblower från den näst minsta av dessa påstod att dom hade 50000 dödsfall redan inrapporterade och allt mörkades bort.

Alla ser vad som sker i Israel. Frankenvaccinet är även om vi nu skall sitta här och låtsas att det inte är farligt ett enormt jävla fiasko som inte funkar alls förutom för big pharma och deras lakejer som hittade det gyllene ägget. Fåren som frivilligt trycker i sig nanopartiklar och mRNA är ju Darwin awards så förlusten för världen är ju egentligen minimal för dessa människor skulle aldrig uppfinna något eller föra världen framåt, dom är födda som drönare och kommer dö som drönare. Det tråkiga är ju att vi kommer få betala för dessa hypokondrikers vård. Dom flesta vaccinerande kommer till slut bli bidragsparasiter som inte kan jobba för planen från big pharma är inte ond bråd död utan att ni skall bli kroniskt sjuka och kräva xx antal piller varje dag för resten av era liv.
Citera
2021-09-14, 10:06
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:

Mike Pensél
Såg att du fick ett bra svar av en annan så refererar till det. Övrigt så är ju frågeställningen varför censureras folk som har fått biverkningar, döden är ju en biverkning men det finns flera biverkningar som ger livslånga problem för människor.

Att de som får covid och dör av en hjärtinfarkt uteslutande dör av covid och de som efter vaccinering dör av hjärtinfarkt dör uteslutande av hjärtinfarkt känns märkligt.
Citera
2021-09-14, 10:50
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
När min läkare avrådde mej att ta vaccinet förklarade han vad som är i vaccinet och vad det gör och det som är i som dom inte går ut med. Hur jag med stor risk skulle må och allt jag inte kommer ihåg men jag tar det aldrig i helvete då får dom hellre avliva mej I så fall.

Minns du några fler detaljer kring detta? Tycker det låter väldigt intressant, speciellt med tanke på hur starkt man är för dessa vacciner i stort.

Det jag är mest nyfiken på är redogörandet för vaccinets innehåll och hur din läkare ansåg att det skulle påverka dig.
Citera
2021-09-14, 10:58
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization
Minns du några fler detaljer kring detta? Tycker det låter väldigt intressant, speciellt med tanke på hur starkt man är för dessa vacciner i stort.

Det jag är mest nyfiken på är redogörandet för vaccinets innehåll och hur din läkare ansåg att det skulle påverka dig.
Kommer inte ihåg vad han sa om vad det är i som inte är hälsosamt men för min del som har mycket ledvärk är det väldigt stor risk att jag blir sämre av vaccinet så därför avstår jag.
Citera
2021-09-14, 11:18
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Jag lever troligtvis också lite isolerad då jag inte hört talas om något som dött av sjukdomen. Hade en kollega som konfronterade mig med "varför har du inte tagit vaccinet egentligen - det finns minsann ingen jag hört talas om som fått biverkningar" - Jag kontrade med att tre på vår avdelning var borta tre dagar efter sprutan och i princip alla jag känner varit mer eller mindre utslagna dagen efter. Då fyllde flera av mina andra kollegor i och sa att de minsann blev dåliga utav helvete när de tog vaccinsprutan och är väldigt skeptiska till fler sprutor. En av mina kollegor har fortfarande men från vaccinet men vill inte anmäla det som biverkning eftersom det inte är helt klart att det var därför.

En gubbe vi känner fick en stroke mindre än en vecka efter sprutan - inget fastställt samband.. men jag fick lite dåliga vibbar.
Jag har ju en nära anhörig som blivit svårt skuk av "vaccinet" från Pfizer eller Moderna. Han fick en stroke efter var och en av sprutorna och har nu skenbart åldrats 20 år på några månader.
Det är inte bara det att sådant tystas ned utan man bedriver också självcencur. Han kommer inte anmäla detta som vaccin-skada. Läkarna har nämligen försäkrat honom om att vaccinen är säkra och beprövade, och att det nog var hans något förhöjda kolesterolvärden son gav honom stroke inom ett par dagar efter bägge sprutorna.
Citera
2021-09-14, 12:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Jag har ju en nära anhörig som blivit svårt skuk av "vaccinet" från Pfizer eller Moderna. Han fick en stroke efter var och en av sprutorna och har nu skenbart åldrats 20 år på några månader.
Det är inte bara det att sådant tystas ned utan man bedriver också självcencur. Han kommer inte anmäla detta som vaccin-skada. Läkarna har nämligen försäkrat honom om att vaccinen är säkra och beprövade, och att det nog var hans något förhöjda kolesterolvärden son gav honom stroke inom ett par dagar efter bägge sprutorna.

Just så här fungerar det!

Hur många läkare i landet tror ni ens skulle överväga att en sjukdom eller ett dödsfall skulle bero på vaccinet? De VET ju att det är godkänt och därmed ofarligt. De skämtar om "antivaccers" och hypokondriker på sina lunchraster. De åker på konferenser som Phizer och andra läkemedelsbolag betalar på exklusiva destinationer. Att misstänka vaccinskada är som att svära i vetenskapens heliga tempel. Det är att utmåla sig själv som en idiot inför alla kollegor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in