Citat:
Ursprungligen postat av
Dille24
Jag lever troligtvis också lite isolerad då jag inte hört talas om något som dött av sjukdomen. Hade en kollega som konfronterade mig med "varför har du inte tagit vaccinet egentligen - det finns minsann ingen jag hört talas om som fått biverkningar" - Jag kontrade med att tre på vår avdelning var borta tre dagar efter sprutan och i princip alla jag känner varit mer eller mindre utslagna dagen efter. Då fyllde flera av mina andra kollegor i och sa att de minsann blev dåliga utav helvete när de tog vaccinsprutan och är väldigt skeptiska till fler sprutor. En av mina kollegor har fortfarande men från vaccinet men vill inte anmäla det som biverkning eftersom det inte är helt klart att det var därför.
En gubbe vi känner fick en stroke mindre än en vecka efter sprutan - inget fastställt samband.. men jag fick lite dåliga vibbar.
Jag har ju en nära anhörig som blivit svårt skuk av "vaccinet" från Pfizer eller Moderna. Han fick en stroke efter var och en av sprutorna och har nu skenbart åldrats 20 år på några månader.
Det är inte bara det att sådant tystas ned utan man bedriver också självcencur. Han kommer inte anmäla detta som vaccin-skada. Läkarna har nämligen försäkrat honom om att vaccinen är säkra och beprövade, och att det nog var hans något förhöjda kolesterolvärden son gav honom stroke inom ett par dagar efter bägge sprutorna.