Citat:
Ursprungligen postat av
Ganonito
Man väljer vem man blir ihop med och skaffar barn med. Man väljer inte sina föräldrar. Du kan väl åka ner till Syrien och dadda dem om du nu tycker så synd om dem.
Varför spelar du dum när du bara är förvirrad och tycker i helhet som jag om IdiotSverige? Att sila mygg och släppa in elefanter är korkat!
Jag tycker inte synd om dom det är du som fantiserar och är förvirrad! Inte heller tycker jag synd om dej eller någon annan efterbliven förutom i en stund av förvirring som alla har från och till.
Du skriver i forumet "Det var väl ingen som tvingade dem att börja röka från början? Sen går det att sluta
om viljan finns". Jasså, alla har inte fri vilja?
Finns ingen människa som inte vill leva som en prins och prinsessa med överflöd, även IS krigare som blivit manipulerade som barn vill bara leva gott enligt sin våldsamma religion. Och du känner väl till om de kristna korstågen mm.
Du är efterbliven som tror att vissa saknar viljan men inte du din fjant! Alla har alltid gjort så gott de kunnat i alla tider men vår programmering är olika och samhället med efterblivna reagerar av tvång för att skydda sig. Väl så!
Åk nu ned till Syrien men Ann-Linde och du stoppar dom att komma till IdiotSverige medan hon kan bjuda hem dom till sitt hus! Jag ger dej några tusen till resan om du törs fake hjältemodiga datorkrigare!