2021-09-13, 18:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Så sker ett terrordåd Ann Linde ta på sig ansvaret?
Nej, hon blir landshövding eller ambassadör.
Citera
2021-09-13, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Låter som en helt underbart beslut från Ann Linde.
Japp, Madame Linde och många svenskar gillar KAOS till att skapa mer KAOS! IS passar agendan fint och A-L är på hugget som en Apostel.

red: för att sedan nedgraderas till landshövding, ambassadör eller polischef
Senast redigerad av shivashambo 2021-09-13 kl. 18:46.
Citera
2021-09-13, 18:44
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivashambo
Japp, Madame Linde och många svenskar gillar KAOS till att skapa mer KAOS! IS passar agendan fint och A-L är på hugget som en Apostel.
Mysfaktorn stiger i landet...
Citera
2021-09-13, 20:03
Medlem
Mina tankar går till Ann Linde som är så korkad att klockorna stannar. Men säkert väldigt snäll.
Citera
2021-09-13, 22:35
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Försök förstå vilka som skapade IS. Naivt att ha mördande åsikter om 8 förvirrade kvinnor som följt sin tro när du importerat hundratusentals annat till sjuka, äckliga Taliban Sverige. "Not so nice", eh!

Jag pratar hellre med dessa kvinnor än vidriga feministen A-L som förstör Sverige. Är du framtidstokig eller bara dum i huvet? Att de vill tillbaks tyder nog på att de ångrat sig medan lasten av talibaner fortsätter med reseledare A-L.

Ännu en idiot som skriver om mig som om jag röstat för och importerar kaosbabianer drösvis.
Du är en efterbliven nolla om du tror att dessa vill tillbaka för att de ”ångrar sig” och är ”förvirrade”.
De vill tillbaks för det är bättre att leva på bidrag i Sverige och gå till sina extremistimamer än att ruttna under solen i ett kurdiskt fångläger.
Citera
2021-09-13, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Låter som en helt underbart beslut från Ann Linde.
Ja jag ser det som starten på valkampanjen. Det blir ett värdegrundsval igen.
Citera
2021-09-14, 06:19
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirDuke
Ja jag ser det som starten på valkampanjen. Det blir ett värdegrundsval igen.
Är det inte så som svensken vill ha det?
Citera
2021-09-14, 07:29
Medlem
Ann Linde är beredd. Jag är det inte och jag skulle tro att en majoritet av befolkningen inte heller är det.

De har gjort sitt val och kan inte längre ses som svenskar utan är förrädare. Stå ert kast.
Citera
2021-09-14, 09:07
Medlem
[/quote]
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Ännu en idiot som skriver om mig som om jag röstat för och importerar kaosbabianer drösvis.
Du är en efterbliven nolla om du tror att dessa vill tillbaka för att de ”ångrar sig” och är ”förvirrade”.
De vill tillbaks för det är bättre att leva på bidrag i Sverige och gå till sina extremistimamer än att ruttna under solen i ett kurdiskt fångläger.
Det finns en måltavla här och det är svensk politik med A-L i spetsen som nu vill utnyttja svenska blödande hjärtan till att stärka sin röstmakt. Kanske du vaknar upp från ditt tonårshat och inser det en dag.

Självklart vill IS-damerna ha de förmåner som politikerna serverar. Även du fegis som krigar med torra fingrar framför din dator och som svensk är ansvarig för läget men gömmer dej bakom hatmasken framför datorn.

Åk ned till Syrien och stoppa skiten din fegis och använd din röst om du har ett perspektiv och inte bara ett hatiskt banalt tunnelseende. Det kan göra en skillnad, kanske? Böla på nätet eller i bönemöten, same shit.

Allt i livet krigar för överlevnad och det borde vara klart för en vuxen person. Det gäller även politiker och IS med sitt olika bagage samt du med "professorns" foliehatt påsatt. Sverige, som vi kände det, har gått i graven och vi får se vad det blir? Precis som i fotboll kommer en ny säsong otänkbar att förutse som all framtid och du vet vad som behöver göras, vad väntar du på så nervöst och livrädd?
Citera
2021-09-14, 10:08
Medlem
F.Hansens avatar
Ännu en nolla som skriver att jag har åsikter och egenskaper gripna ur dennes fantasi.
När det kommer till det praktiska kan jag säga såhär. Jag gör skillnad, du gör ingenting, så vad du skriver har inget värde.
Citera
2021-09-14, 10:13
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Att vara förvirrad från och till är att vara människa. Ligger du under en sten eller ser du människans beteende på jordklotet idag? Det kallas, snällt sagt, att vara förvirrad.

Jag antar de blev kära, falling in love, i en IS man, blev utan att tänka på "val" gravida och följde så pappan för att vara en god hustru. Lägg av med din "new age" agenda om att det finns "val". Valde du dina föräldrar och att bli född samt att bli programmerad att tycka som du?

Fick jag bestämma skulle de baxas upp till Norrland för att plocka blåbär och sedan skotta snö samt jobba inom kommun tills hemresan är betald.

Tänker inte kasta fler pärlor till efterblivna, A-L bomben, IS sympatisörer eller IS hatare. Det enda du kan lita på i en framtid kallas för Livet!

Go kväll från sköna Thailand

Man väljer vem man blir ihop med och skaffar barn med. Man väljer inte sina föräldrar. Du kan väl åka ner till Syrien och dadda dem om du nu tycker så synd om dem.
Citera
2021-09-14, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Man väljer vem man blir ihop med och skaffar barn med. Man väljer inte sina föräldrar. Du kan väl åka ner till Syrien och dadda dem om du nu tycker så synd om dem.
Varför spelar du dum när du bara är förvirrad och tycker i helhet som jag om IdiotSverige? Att sila mygg och släppa in elefanter är korkat!

Jag tycker inte synd om dom det är du som fantiserar och är förvirrad! Inte heller tycker jag synd om dej eller någon annan efterbliven förutom i en stund av förvirring som alla har från och till.

Du skriver i forumet "Det var väl ingen som tvingade dem att börja röka från början? Sen går det att sluta om viljan finns". Jasså, alla har inte fri vilja?

Finns ingen människa som inte vill leva som en prins och prinsessa med överflöd, även IS krigare som blivit manipulerade som barn vill bara leva gott enligt sin våldsamma religion. Och du känner väl till om de kristna korstågen mm.

Du är efterbliven som tror att vissa saknar viljan men inte du din fjant! Alla har alltid gjort så gott de kunnat i alla tider men vår programmering är olika och samhället med efterblivna reagerar av tvång för att skydda sig. Väl så!

Åk nu ned till Syrien men Ann-Linde och du stoppar dom att komma till IdiotSverige medan hon kan bjuda hem dom till sitt hus! Jag ger dej några tusen till resan om du törs fake hjältemodiga datorkrigare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in