2006-06-07, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Min sambo spelade över ALLA mina avsnitt av Smash för ett par år sedan. Och henne ska man gifta sig med i sommar.

Döda henne.
Citera
2006-06-07, 07:07
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillevicken
Den serien va underbar! De fick rödahund i ett avsnitt har jag för mig

Citera
2006-06-07, 07:09
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrLinus
Döda henne.

Kanske lite att ta i. Men kanske säga NEJ när vi gifter oss
Citera
2006-06-07, 15:23
Medlem
Kebabnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Jag har mailat SVT ett par gånger och frågat om de kommer att släppa den på DVD. Nu var det ett tag sedan, så jag kommer inte ihåg vad de svarade. Men gör detsamma du. Ju fler vi är! Jag skulle kunna ge 500 för avsnitten om det ingår massa bra extramaterial. VILL HA!

Kolla dina mail förresten, har messat dig!

Har smackat ett mejl till Jutterström nu. Skicka en massa mejl till henne allihop. Förhoppningsvis så uppmärksammar hon det.

Erik1974,, Tack för erbjudandet, men en sån här juvel måste ses med toppkvalité.
Citera
2006-06-07, 16:51
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabnisse
Har smackat ett mejl till Jutterström nu. Skicka en massa mejl till henne allihop. Förhoppningsvis så uppmärksammar hon det.

Erik1974,, Tack för erbjudandet, men en sån här juvel måste ses med toppkvalité.

Håller med, men tills dess håller jag mig till min VHS rip. Men när den släpps ska den köpas köpas köpas!

-"Vad ska vi göra nu när vi blivit tennisstjärnor"

-"Man gör inget särskilt, man bara är liksom"

Den MÅSTE bara släppas på DVD. Jag ska också maila IGEN! Bra att fler börjar med det.
Citera
2006-06-07, 19:55
Medlem
erikbes avatar
Har serien på dvd (vhs-rip). Grymt kul. Har även skrivit lite om serien på wikipedia

http://sv.wikipedia.org/wiki/S%2AM%2AA%2AS%2AH
Citera
2006-06-07, 20:42
Medlem
cecels avatar
jag var ganska liten när jag såg det. Men jag har alltid trott att det utspelade sig under den stora björn borg-eran då alla ville att sina söner skulle bli tennisspelare?
Det var väl det som var själva handlingen från början. har jag fel?
Citera
2006-06-07, 20:47
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
jag var ganska liten när jag såg det. Men jag har alltid trott att det utspelade sig under den stora björn borg-eran då alla ville att sina söner skulle bli tennisspelare?
Det var väl det som var själva handlingen från början. har jag fel?

Serien utspelade sig i nutid, dvs under tennis-boomen som följde efter Burkens, Wilanders & Edbergs framgångar. Einar Berg skulle väl lirat samtidigt som Borg har jag för mig
Citera
2009-09-29, 23:44
Medlem
Rubbes avatar
Det var som fan

http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=75640&lang=se&subsite=movi es&&ref=
Citera
2009-09-29, 23:48
Medlem
krutburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=75640&lang=se&subsite=movi es&&ref=

Där har vi årets julklapp!

Kollade igenom serien i somras och tyckte att den höll rätt bra fortfarande. Visst har humorn åldrats en del, men jag rekommenderar den varmt.
Citera
2009-10-15, 20:13
Medlem
-jOE!s avatar
Intervju med Herngren i dagens avsnitt av Hype i SVT, Smash är på gång som sagt!
Citera
2009-10-16, 09:28
Medlem
Erik1974s avatar
Om det inte är något extramaterial med så vet i fan om jag är så sugen på att köpa DVDn. Att bara kolla på det igen med bättre bild är föga intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in