2021-09-11, 21:23
Medlem
Revelationss avatar
Ser att det inte finns mycket att välja på utanför storstäderna.
Heter det något annat man kan googla på?
Eller är det endast storstäderna som gäller?
Citera
2021-09-11, 21:31
Bannlyst
Det är väl inte jättevanligt ens i störstäderna. Prova att söka på Facebook också.
Citera
2021-09-11, 21:34
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Lite som med veganska julbord, finns i regel i storstäderna men inte för oss lantisar.
Citera
2021-09-11, 21:39
Bannlyst
Lantisar kanske är lite långsammare? Sök på slowdejting
Citera
2021-09-11, 22:29
Medlem
Revelationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radjaidjah
Det är väl inte jättevanligt ens i störstäderna. Prova att söka på Facebook också.

Det finns flera sidor som erbjuder speeddejting i Stockholm/Göteborg. Kostar ca 299kr. Men då måste jag ta mig dit och även boka hotell.
Men det handlar oftast om 25-30 personer i en pub och enda skillnaden är att man får 4-5 minuter med sin dejt. Det kan jag fixa själv på en pub på min ort haha. Blir jag ignorerar så kan man kalla det för speeddejting
Citera
2021-09-11, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Revelations
Det finns flera sidor som erbjuder speeddejting i Stockholm/Göteborg. Kostar ca 299kr. Men då måste jag ta mig dit och även boka hotell.
Men det handlar oftast om 25-30 personer i en pub och enda skillnaden är att man får 4-5 minuter med sin dejt. Det kan jag fixa själv på en pub på min ort haha. Blir jag ignorerar så kan man kalla det för speeddejting

Du kanske kan kombinera det med något annat som du ska på i Stockholm/Göteborg så blir det mer rimligt med hotell osv
Citera
2021-09-11, 22:45
Medlem
Revelationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radjaidjah
Du kanske kan kombinera det med något annat som du ska på i Stockholm/Göteborg så blir det mer rimligt med hotell osv

Bra tips. Jag har funderat på det med kryssning men inte speeddejting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in